zamknijW ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dla plików cookies .. czytaj więcej
Opel Omega Forum - Omega Klub Polska sprawdzone porady wyszukaj opel omega chat opel omega strona klubowa omega klub polska opel omega forum opel omega forum
ZLOT JUŻ TRWA!

Wróć   Omega Klub Polska - Forum > Technika > Silnik, Osprzęt silnika, Układ Chłodzenia i Układ Paliwowy

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 23-09-2012, 23:17   #1
brum
swap 3.0 do Frontery
 
Avatar brum
 
Zarejestrowany: 24.08.2012
Skąd: Olkusz
Województwo: małopolskie
Auto: Omega B'97 Pb manual
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Postów: 381
Domyślnie Dolot krótki a długi

Hej
Czy zamiast krótkiego dolotu w 3.0 można założyć długi i do niego przepustnice z krótkiego? Czy musi być długi razem z przepustnicami?
Mezczyzna brum jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 23-09-2012, 23:28   #2
se61
 
Avatar se61
 
Zarejestrowany: 02.09.2010
Skąd: Skwierzyna
Województwo: lubuskie
Auto: Omega B FL'03 Pb automat
Silnik: 3.2 V6 Y32SE (218 KM)
Postów: 697
Domyślnie

Witam też kiedyś chciałem z tego co pamiętsm niepasuje przepustnica i miałem problem z czujnikiem przepustnicy

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Mezczyzna se61 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 23-09-2012, 23:34   #3
brum
swap 3.0 do Frontery
 
Avatar brum
 
Zarejestrowany: 24.08.2012
Skąd: Olkusz
Województwo: małopolskie
Auto: Omega B'97 Pb manual
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Postów: 381
Domyślnie

No to szkoda.
Mezczyzna brum jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 23-09-2012, 23:39   #4
Ziutek50
Co ma wisieć, nie utonie.
 
Avatar Ziutek50
 
Zarejestrowany: 19.07.2009
Skąd: ES
Województwo: łódzkie
Auto: Omega B FL'00 Pb+LPG manual
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Nadwozie: Kombi
Postów: 6,992
Domyślnie

a po co chcesz zamieniać sensu w tym nie widzę
__________________
Stacja Szósta
Wielki Korneliusie, jesteś na minusie...
Mezczyzna Ziutek50 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 23-09-2012, 23:44   #5
se61
 
Avatar se61
 
Zarejestrowany: 02.09.2010
Skąd: Skwierzyna
Województwo: lubuskie
Auto: Omega B FL'03 Pb automat
Silnik: 3.2 V6 Y32SE (218 KM)
Postów: 697
Domyślnie

W sumie nigdy niedowiedziałem się czym się różnią ,dłuższy ma chyba lepszy dzwięk i lepiej dla mnie słychać vacum na wolnych obrotach

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Mezczyzna se61 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 24-09-2012, 11:06   #6
brum
swap 3.0 do Frontery
 
Avatar brum
 
Zarejestrowany: 24.08.2012
Skąd: Olkusz
Województwo: małopolskie
Auto: Omega B'97 Pb manual
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Postów: 381
Domyślnie

Silnik będzie szedł do Frontery więc przy okazji dolot bym zmienił. Ten długi ładniejszy

A od jakiego roku występowały długie? Mam na oku MV6 z 97 i ma krótki.
Na forum znalazłem że po 98 lub 96 był długi. Jak to jest?

Ostatnio edytowane przez brum ; 24-09-2012 o 11:06 Powód: scalono automatycznie - używaj funkcji Edytuj
Mezczyzna brum jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 24-09-2012, 11:44   #7
sypus
Prezes KKK
 
Avatar sypus
 
Zarejestrowany: 24.04.2007
Skąd: Zgorzelec
Województwo: dolnośląskie
Auto: Omega B'98 Pb+LPG automat
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Nadwozie: Sedan
Postów: 4,738
Domyślnie

od RM 98 był długi i długi jest zawsze ładniejszy od krótkiego
__________________
Mezczyzna sypus jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 24-09-2012, 13:07   #8
brum
swap 3.0 do Frontery
 
Avatar brum
 
Zarejestrowany: 24.08.2012
Skąd: Olkusz
Województwo: małopolskie
Auto: Omega B'97 Pb manual
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Postów: 381
Domyślnie

Przy zmianie na długi do zmiany jest kostka od czujnika i linka czy coś jeszcze?
Mezczyzna brum jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 24-09-2012, 14:15   #9
machony79
przygoda trwała 8.5 roku
 
Avatar machony79
 
Zarejestrowany: 04.08.2006
Skąd: Katowice
Województwo: śląskie
Auto: Nie mam Omegi
Nadwozie: Sedan
Postów: 3,662
Domyślnie

Quote Napisał brum [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
Przy zmianie na długi do zmiany jest kostka od czujnika i linka czy coś jeszcze?

przewody podgrzewania przepustnicy i cały osprzęt m.in. rury krótkie i mocowanie EGR.Sam zmieniałem i nic poza wyglądem nie poprawia.
__________________
Była Omega: na Youtube, na Fotosiku, na Forum OKP

Citroen C5 Tourer Exclusive
Mezczyzna machony79 jest teraz aktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 24-09-2012, 14:15   #10
Jesse
 
Zarejestrowany: 20.07.2009
Skąd: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Auto: Nie mam Omegi
Postów: 696
Domyślnie

Do zamiany jeszcze 2 piny w tpsie bo działa na odwrót.
Mezczyzna Jesse jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony



Czasy w strefie GMT +3. Teraz jest 15:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie oryginalne:vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Poprawki tłumaczenia: Omega Klub Polska
(c) Omega Klub Polska
Page generated in 0.48372 seconds with 9 queries