Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

regulacja stag qmax basic 300-6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   mejtun

mejtun
  • 15 postów
  • Dołączył: 14-05-2017
  • Skąd: Morąg
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 14 listopad 2019 - 11:01

Rok:2000

Silnik:2.5 v6

LPG: stag 300-6 QMAX BASIC

Panowie mógłby ktoś mi rozjaśnić jak podkręcić instalację lpg? 
2tys km temu zrobione głowice po tym czasie gazownik przyjechał ogarnąć mi gaz i stwierdził, że 4 wtyczki z 6 były źle podpięte... dziwne bo z moich zdjęć wynika że 3 na 6 wtysków są okej 
mam program do gazu AC Stag i chciałbym sprawdzić kolejność podpięcia wtyczek ... Jak to zrobić?
Drugie pytanie na zimnym silniku zaraz po przełączeniu na gaz przerywa mi pod obciążeniem niedużym w sumie jest opcja ustawienia tego ?
Mam taki screen z mapką i innymi danymi które zapisałem przed zrobieniem czegokolwiek 

Załączony plik  gaz 1.png   54,77K   1 pobrań

Załączony plik  gaz 3.png   65,68K   1 pobrań

Załączony plik  gaz 4.png   40,92K   0 pobrań

Załączony plik  gaz 5.png   49,64K   0 pobrań

Załączony plik  gaz 6.png   71,52K   0 pobrań

Załączony plik  gaz 2.png   52,55K   0 pobrań

Załączone pliki


Edytowany przez mejtun, 14 listopad 2019 - 11:03.




#2 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 listopad 2019 - 03:10

Masz program do staga i kabel to też masz instrukcje regulacji. Ustaw to poprawnie (bo jest dosyć spieprzone), a na przyszłość dawaj screeny w takim rozmiarze że jak się je powiększy to żeby dało się cokolwiek na nich przeczytać.



#3 OFFLINE   MrChrysler

MrChrysler
  • 327 postów
  • Dołączył: 05-12-2010

Napisany 28 listopad 2019 - 13:21

Screeny chyba po odpięciu kabla robiles.
1. Jeśli myślisz że masz wtryski źle podłączone to zacznij od ich poprawnego podłączenia.

Możesz do tego wykorzystać program. Z prawej strony powinieneś mieć grafikę pokazująca wtryskiwacze. Zielony kolor oznacza aktywny wtrysk, biały na odwrót.

Przy włączonym silniku, wyłączaj po jednym wtrysku na raz. Jeśli masz zamieniony wtrysk np. 1 i 2, to po wyłączeniu jedynki silnik zacznie nie równo pracować ponieważ benzyna i LPG będzie lane dla dwójki. Wtedy notujesz sobie na którym wtrysku tak się dzieje. Jak zakończysz ten proces będziesz widział które wtyczki trzeba pozamieniać.

Później ponawiasz procedurę aż do skutku. 5 minut roboty