

Powracający wyciek oleju V6
#301
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2013 - 10:34
jak już jest rozebrany to warto zmienić simerinigi na wałkach
#302
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2013 - 10:47
przy zdejmowaniu głowicy zaleca się każdorazowo zmienić szpilki
Są różne szkoły na ten temat.
#303
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2013 - 10:52
przy zdejmowaniu głowicy zaleca się każdorazowo zmienić szpilki
jak już jest rozebrany to warto zmienić simerinigi na wałkach
Dokładnie tak jak piszesz o tych szpilkach
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#304
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2013 - 10:58
Są różne szkoły na ten temat.
są różne praktyki
a zalecenie jest jedno i każdy producent, mechanik zaleca zmienić szpilki
#305
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2013 - 11:13
są różne praktyki
a zalecenie jest jedno i każdy producent, mechanik zaleca zmienić szpilki
Nie kazdy bo np. ford pozwala uzyc szpilek do glowicy do trzech razy. Nawet w TIS forda tak jest opisane


#306
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2013 - 11:33
Nie kazdy bo np. ford pozwala uzyc szpilek do glowicy do trzech razy. Nawet w TIS forda tak jest opisane
Niemniej w omedze trzeba zmieniac kazdorazowo
Ale my tu piszemy o oplu a ford wiadomo co wort

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#307
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2013 - 11:40
Ale my tu piszemy o oplu a ford wiadomo co wort
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Odpowiedzialem na to stwierdzenie:
zalecenie jest jedno i każdy producent,
ALe prawda jest taka, ze nie kazdy ma dostep do materialow np. Auto Data i lepiej zmieniac za kazdym razem w kazdym aucie na nowe

#308
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2013 - 11:58
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#309
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2013 - 12:08
Szpilka czy śruba to tylko materiał który się wyciąga przy dokręcaniu - i powinno się go wymieniać za każdym razem
Wymienia sie tylko tam gdzie jest to wskazane
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#310
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2013 - 12:12
Z mojego doświadczenia wiem że każda śruba dokręcana dynamometrem powinna być wymieniona na nową , tak piszą wszyscy producenci silników .
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#311
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2013 - 12:39
jak już jesteś taki dokładny to napisz jakich śrub nie należy wymieniać oprócz srub koła ??
Z mojego doświadczenia wiem że każda śruba dokręcana dynamometrem powinna być wymieniona na nową , tak piszą wszyscy producenci silników .
No to nie pisz ze wszystkie proste
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
#312
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2013 - 19:18
A może polecicie jakiś tani sklep online w którym kupię wszystko co potrzebne do tej operacji..
#313
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2013 - 19:25
to gdzie tego szukać i pod jaką nazwą? szpilka głowicy, śruba głowicy?? bo na allegro widzę tylko używane...
A może polecicie jakiś tani sklep online w którym kupię wszystko co potrzebne do tej operacji..
Śruby głowicy
Polecam naszego klubowego kolegę Kczech
http://forum.omegakl...ember.php?u=942
Ogarnia wszystkie części bez mrugnięcia okiem ,
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#314
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2013 - 20:08
ja zawsze składam na ELRINGU
jak nie są dostępne to REINZ
termostat w oryginale jest firmy WAHLER, nie kupuj polskiego wkładu, jest tani ale nie wiele wart
A niby czemu ten termostat jest do bani?
#315
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2013 - 21:58
jak już jesteś taki dokładny to napisz jakich śrub nie należy wymieniać oprócz srub koła ??
Z mojego doświadczenia wiem że każda śruba dokręcana dynamometrem powinna być wymieniona na nową , tak piszą wszyscy producenci silników .
Nie dokręcana kluczem dynanometrycznym tylko w przypadku głowicy dokręcana o kąt, dla tego ,że jest na granicy przeciągnięcia materiału.
#316
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2013 - 13:42
podcieka mi olej z tych dwóch przewodów od chłodnicy oleju,które wchodzą w blok silnika nad filtrem oleju.Zapytałem w pewnym warsztacie o te przewody i koleś mi powiedział,że one są jakos tak zmontowane na zasadzie nitów,a nakretki to tylko na docisniecie

Pomijając temat kluczy jakie są potrzebne to dokrecenie zapytam,czy jest tak jak mówi gośc,czy g.. prawda i czy tam są jakies uszczelki które trzeba wymienic.
#317
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2013 - 14:05
Zapytam raz jeszcze ,żeby rozwiac moje wątpliwosci a mianowicie:
podcieka mi olej z tych dwóch przewodów od chłodnicy oleju,które wchodzą w blok silnika nad filtrem oleju.Zapytałem w pewnym warsztacie o te przewody i koleś mi powiedział,że one są jakos tak zmontowane na zasadzie nitów,a nakretki to tylko na docisniecie
Pomijając temat kluczy jakie są potrzebne to dokrecenie zapytam,czy jest tak jak mówi gośc,czy g.. prawda i czy tam są jakies uszczelki które trzeba wymienic.
Gosc chyba nigdy tego nie dotykal. Przewody sa dokrecane a nie nitowane. Uszczelek tam nie ma.
#318
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2013 - 14:12
Dzieki za uswiadomienie :kumple:
#319
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2013 - 20:37
#320
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2013 - 20:46
bo jest jeszcze ta nieszczesna obudowa filtra.Czy ją sie da bezkolizyjnie odkrecic?
odkręcaj śmiało...da sie z powrotem przykręcić.