

Powracający wyciek oleju V6
#1
OFFLINE
Napisany 12 października 2010 - 10:49
1 etap:
Najpierw był wyciek oleju z pokryw zaworów (wymienione uszczelki) pod pokrywami zaworów już sucho, ale dalej mokry silnik po lewej stronie(po str kierowcy), i olej na przodzie miski olejowej.
2 etap:
Wymienione wszystkie simeringi z przodu silnika - niby sucho ale zaczęło cieknąć od nowa, w tych samych miejscach mokro.
3 etap:
Wyjęty silnik, wymienione uszczelki pod głowicami, sprawdzanie i planowanie głowic, czyszczenie i delikatne rozwiercenie odmy.
Po ostatnim zabiegu 3 tygodnie spokoju a teraz znowu cieknie. Silnik mokry w tych samych miejscach wycieku nie możemy z mechnikiem zlokalizować. Ręce mi już opadają. Może macie jakiś pomyśł?
#2
OFFLINE
Napisany 12 października 2010 - 18:52
#3
OFFLINE
Napisany 12 października 2010 - 19:45
#4
OFFLINE
Napisany 12 października 2010 - 20:00
#5
OFFLINE
Napisany 13 października 2010 - 09:14
#6
OFFLINE
Napisany 13 października 2010 - 09:26

Kamil.
Omega to wspaniale auto...
#7
OFFLINE
Napisany 13 października 2010 - 09:55
No i to jest właściwa odpowiedź. Cmaga musisz zacząć od zrobienia czegoś tam po swojemu i po problemiei ze poki sie czegos tam nie zrobi po swojemu to beda cieknac

#8
OFFLINE
Napisany 13 października 2010 - 12:34
No i to jest właściwa odpowiedź. Cmaga musisz zacząć od zrobienia czegoś tam po swojemu i po problemie
dobra, dobra.
Dzwonilem do mojego magika, i powiedzial mi, ze seryjnie we wszystkich vkach jest feler, mianowicie po stronie wlewu oleju trzeba pokrywe zaworow przeciac wzdloz, i zrobic z niej 2 pokrywy. Potem cos tam jakos uszczelnic. NIe znam wiecej szczegolow, mi po tym zabiegu przestala cieknac. Wybaczcie, ale nie jestem memechanikiem, a jakies magiczne pojecia mi nic nie mowia.

btw... o ile czegos nie popieprzylem, bo wszystko mozliwe

Kamil.
Omega to wspaniale auto...
#9
OFFLINE
Napisany 13 października 2010 - 14:16
#10
OFFLINE
Napisany 13 października 2010 - 18:49
Po drugiej stronie jest ta sama bajka. Akurat mi ciekla ta po stronie pasazera a po stronie kierowcy byla sucha jak pieprz.po stronie wlewu oleju trzeba pokrywe zaworow przeciac wzdloz, i zrobic z niej 2 pokrywy
#11
OFFLINE
Napisany 15 października 2010 - 12:40
#12
OFFLINE
Napisany 15 października 2010 - 13:22
#13
OFFLINE
Napisany 16 października 2010 - 09:54
#14
OFFLINE
Napisany 16 października 2010 - 12:23
Ja też już nie mam pomysłów. Uszczlki pod pokrywami złożone dodatkowo na silikon, wszystkie simeringi z przodu silnika powymieniane, a niektóre po 2 razy.
Że tak zapytam, a odma to jak wygląda?? Na wolnych może daję radę ale jak pojeździsz ostro to może cieknąć.
#15
OFFLINE
Napisany 16 października 2010 - 12:25
dobra, dobra.
Dzwonilem do mojego magika, i powiedzial mi, ze seryjnie we wszystkich vkach jest feler, mianowicie po stronie wlewu oleju trzeba pokrywe zaworow przeciac wzdloz, i zrobic z niej 2 pokrywy. Potem cos tam jakos uszczelnic. NIe znam wiecej szczegolow, mi po tym zabiegu przestala cieknac. Wybaczcie, ale nie jestem memechanikiem, a jakies magiczne pojecia mi nic nie mowia.
btw... o ile czegos nie popieprzylem, bo wszystko mozliwe
Kamil.
nie ma fabrycznego feleru. sa mechanicy ktorzy psuja te pokrywy poprzez zle dokrecanie pokryw i nie czyszczenie odmy. skoro maja feler to wytlumacz dlaczego moje maja 50 000 po zlozeniu i dalej sa suche ?
ja też już nie mam pomysłów. Uszczlki pod pokrywami złożone dodatkowo na silikon, wszystkie simeringi z przodu silnika powymieniane, a niektóre po 2 razy.
sprawdz czy przypadkiem walki rozrzadu nie maja wzerow na miejscu gdzie dochodzi uszczelniacz
#16
OFFLINE
Napisany 16 października 2010 - 15:24
nie ma fabrycznego feleru. sa mechanicy ktorzy psuja te pokrywy poprzez zle dokrecanie pokryw i nie czyszczenie odmy. skoro maja feler to wytlumacz dlaczego moje maja 50 000 po zlozeniu i dalej sa suche ?
Powtarzam tylko co mi moj magik powiedzial. Chlopaki siedza glownie w oplach, i znaja te silniki, od razu mowili mi o tym ze z miska bedzie problem, i faktycznie po jakims czasie ten problem sie pojawil. Chociazby z tego wzgledu wydaje mi sie, ze cos w tym moze byc. Na pewno nie chodzi o kase, bo to rodzina, i mi to "symbolicznie" poprawili. Podobno wystepuje to tylko w fabrycznych michach, i raz zrobione wiecej sie nie ujawnia. Czemu u ciebie sie nie ujawnilo? Nie wiem, i mnie po 160tys przejechanych wyszlo (michy nie ruszali). Jednemu moze wczesniej, innemu pozniej... trudno mi powiedziec, osobiscie nie jestem mechanikiem. Wiem tylko ze jak przewidzieli tak sie stalo. Oczywiscie, mozesz myslec inaczej, ja jednak przez ponad 2 lata przygod z omegami przekonalem sie ze chlopaki wiedza o czym mowia. A nawet jesli nie... poki mi sprawnie naprawiaja, to mi to nie przyszkadza

btw,
wysprzeglik dziala super =D
Kamil.
Omega to wspaniale auto...
#17
OFFLINE
Napisany 18 października 2010 - 10:14
Że tak zapytam, a odma to jak wygląda?? Na wolnych może daję radę ale jak pojeździsz ostro to może cieknąć.
Odma wyczyszczona i dodatkowo delikatnie rozwiercona (ten cieniutki kanalik), także raczej jest w porządku.
#18
OFFLINE
Napisany 18 października 2010 - 10:28
Odma wyczyszczona i dodatkowo delikatnie rozwiercona (ten cieniutki kanalik), także raczej jest w porządku.
ten plastik na kolektorze tez jest wyczyszczony lub wymieniony na nowy???
#19
OFFLINE
Napisany 18 października 2010 - 12:09
#20
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2010 - 10:52