

Powracający wyciek oleju V6
#401
OFFLINE
#402
OFFLINE
#403
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2016 - 20:41
Jest sposób na cieknącą v'kę
Na odmie z tyłu silnika jest mały króciec skąd przewód idzie na plastik z napisem ecotec. Trzeba ten mały króciec rozwiercić wiertłem 4.5mm i problem z cieknącą v'ka pójdzie w las
sprawdzone nie na jednym silniku v6
na 2.5mm
#404
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2016 - 21:26
na 2.5mm
Masz rację zły klawisz kliknąłem


#405
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2016 - 07:18
#406
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2016 - 21:37
Leci mi olej ciurkiem - dolewam pół litra na tydzień. Myślałem, że to znowu pokrywy zaworów (wymieniałem na aluminiowe dwa lata temu). Dzisiaj rozebrałem górę i zdjąłem pokrywy i niestety nie wygląda mi na to, żeby stamtąd leciało. Świece suchutkie i głowice poniżej pokryw też. Olej cieknie z tyłu bloku, po rozruszniku - z drugiej strony analogicznie. UPG?
#407
OFFLINE
#408
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2016 - 21:54
Bez ściągania podstawy widzę, że tam jest sucho. Zresztą kiedyś zmieniałem tam podkładki profilaktycznie. Bo mówisz o przewodach do chłodniczki oleju?
#409
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2016 - 09:41
#410
OFFLINE
#411
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2016 - 09:28
No niestety - susza tam. Zostaje chyba tylko UPG.
mało prawdopodobne żeby obie uszczelki na raz pizgły... no ale kto wie
#412
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2016 - 09:31
mało prawdopodobne żeby obie uszczelki na raz pizgły... no ale kto wie
Tylko czapki zostały i olej leci właśnie mniej więcej z wysokości uszczelek - wszystko inne suche. No nic, będą robione obydwie głowice kompleksowo - na pewno się im to przyda po tylu latach. UPG też nigdy nie były zmieniane jeszcze, z tego, co mi wiadomo.
#413
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2016 - 09:43
jeżeli jesteś 100% pewien że przewody od chłodnicy oleju suche, że pokrywy suche to ściągaj głowice
#414
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2016 - 09:48
jeżeli jesteś 100% pewien że przewody od chłodnicy oleju suche, że pokrywy suche to ściągaj głowice
Jestem pewny. Tydzień temu dobrałem się do pokryw, bo myślałem, że to one, ale sucho (jednak co aluminium to aluminium). Przy okazji sprawdziłem przewody olejowe. Jest jeszcze szansa, że po lewej stronie może lecieć z połączeń przewodów olejowych z blokiem.
#415
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2016 - 12:36
no ale rozrusznik jest po drugiej stronie a mówisz, że po rozruszniku leci
a jeszcze takie... może głupie... ale jak Ci mocno leje uszczelniasz wału to koło zamachowe będzie Ci dookoła rozbryzgiwało ten olej. Z tym że nie leciało by ciurkiem tak jak mówisz
#416
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2016 - 12:54
no ale rozrusznik jest po drugiej stronie a mówisz, że po rozruszniku leci
a jeszcze takie... może głupie... ale jak Ci mocno leje uszczelniasz wału to koło zamachowe będzie Ci dookoła rozbryzgiwało ten olej. Z tym że nie leciało by ciurkiem tak jak mówisz
Po rozruszniku i analogicznie z drugiej strony, więc z jednej może lecieć z połączenia przewodów, z drugiej - z UPG. Uszczelniacza nie brałem pod uwagę. Ciurkiem może nie leci, ale jak się patrzy pod spód to co kilka sekund kropla spada.