To i ja sie podepne pod temat.
W przeciwienstwie do kolegi 'razor35' zlokalizowałem swoją nieszczelnosc,a mianowicie podcieka mi przez przewody od chłodnicy oleju,które wchodzą w blok silnika nad filtrem oleju.
Pytanie,czy macie jakies zalecenia jak sie do tego zabrac,bo nigdy tego nie demontowałem,a nie chciałbym miec jakiejś nie miłej niespodzianki jak bede w kanale pod autem.
Przy tych rurkach olejowych trzeba bardzo uważać bo te śruby dociskające ( te koło filtra oleju właśnie) są aluminiowe i można bardzo łatwo śrubę obrobić, a później lipa.
Najgorsze jest to, że tam jest taki dostęp że nie złapiesz śruby dobrze kluczem płaskim.
Ja musiałem dokupić sobie specjalny klucz do tego. Łamany na zawiasie klucz podobny do takich do śrub przewodów hamulcowych tylko duży 17 albo 19mm nie pamietam dokładnie jaki tam jest.
Klucz tak wygląda. Nie wiem czy tej formy bo chyba kupowałem tańszy, ale lepiej zainwestować, bo jak zniszczysz śrubę podczas odkręcania to ciężko Ci ją będzie wkręcić.
http://www.narzedzia...ych-8-24mm.html