

Przerywanie i szarpanie silnika na niskich obrotach (+ rozwiązanie problemu)
#181
OFFLINE
#182
OFFLINE
Napisany 15 października 2012 - 12:41
#183
OFFLINE
#184
OFFLINE
#185
OFFLINE
Napisany 15 października 2012 - 17:35
#186
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2013 - 11:57

Problem polega na tym że silnik prawie wcale nie wchodzi na obroty na pb.
Pochodzi pare sekund i zgaśnie. Straszsznie przerywa, dodanie gazu powoduje od razu zdechniecie

Przewody, cewka, czy świece? Z gory dziekuje,
#187
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2013 - 12:07
Witam! Odświeżę troche temat
Od wczoraj mam problem z omega 2.0 16v. Pb+lpg.
Problem polega na tym że silnik prawie wcale nie wchodzi na obroty na pb.
Pochodzi pare sekund i zgaśnie. Straszsznie przerywa, dodanie gazu powoduje od razu zdechniecieNa LPG nie ma zadnych problemow, silnik chodzi normalnie. Tylko gorzej przelaczyc na lgp bo dopiero przy 2 k mozna ;p Pompa paliwa sprawdzana, Czyszczona, Filtr paliwa dla pewności ominięty. Czego to może być wina?
Przewody, cewka, czy świece? Z gory dziekuje,
Błędy przeczytaj na spinacz , bo tak to wróżenie z fusów ,,,jeżeli na lpg chodzi dobrze to może oznaczać że mapy paliwowe poszły w kosmos , ale błędy to podstawa.

#188
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2013 - 12:15
#189
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2013 - 12:33


Wielcy mechanicy nie uwazaja lutów tylko skretka i izolacja, i tak polowa przewodow... No dobra dam znac jutro co bedzie sie dziac. A przewody w baku wygladaja jak nowki

#190
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2013 - 12:38
Wielkie dzieki za odpowiedz. Zapomnialem dodac ze rozrzad robilem gdzies 2 tyg temu i wszysztko bylo w jak najlepszym porzadku. No zaczne od najlatwiejszego, odlaczenie akumulatora
Samochod ogolnie niedawno kupilem... Zaczynam troche zalowac tego...
![]()
Wielcy mechanicy nie uwazaja lutów tylko skretka i izolacja, i tak polowa przewodow... No dobra dam znac jutro co bedzie sie dziac. A przewody w baku wygladaja jak nowki
Odlaczenie aku nic nie da
#191
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2013 - 12:47
A przewody w baku wygladaja jak nowki
To pomiar ciśnienia paliwa na listwie i kontrola wtryskiwaczy ,, jeżeli będzie dobrze to mapy rozjechane .Rozłączenie aku pomoże na reset zegarka w xeve
#192
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2013 - 12:53
Jak wymieniałeś rozrząd to mogli coś zwalić i nie jest wystarczająco napięty pasek
#193
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2013 - 12:54
Edit. Rozrząd robilem sam. Ale dla wszystkiego jutro sprawdze czy wszystko jest na znakach.
#194
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2013 - 13:00
Dodatkowo instalacja elektryczna sztywnieje z biegiem lat więc widać w jakiej pozycji układają się kable przyjżyj się może ktoś ci zrobił głupi awał i podienił wtyczki na wtryskach xD
Jest wiele możliwości równie dobrze na benzynie morze dostawać dwa paliwa na raz wtedy kiepsko chodzi i się nie chce wkręcać oraz nie ma mocy w ogóle nawet na jedynce nie chce jechać i gaśnie pod obciązeniem
#195
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2013 - 13:05
#196
OFFLINE
#197
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2013 - 13:07
#198
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2013 - 13:20
#199
OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2013 - 18:09

#200
OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2013 - 18:20
Wielkie dzieki za odpowiedz. Zapomnialem dodac ze rozrzad robilem gdzies 2 tyg temu i wszysztko bylo w jak najlepszym porzadku. No zaczne od najlatwiejszego, odlaczenie akumulatora
Samochod ogolnie niedawno kupilem... Zaczynam troche zalowac tego...
![]()
Wielcy mechanicy nie uwazaja lutów tylko skretka i izolacja, i tak polowa przewodow... No dobra dam znac jutro co bedzie sie dziac. A przewody w baku wygladaja jak nowki
kolego ja ma podobny problem nie wiem czy to się tyczy tez Twojego silnika ja ma 2.5 v6 i mam prawdopodobnie rozjechane mapy
