Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Przerywanie i szarpanie silnika na niskich obrotach (+ rozwiązanie problemu)


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
267 odpowiedzi na ten temat

#181 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 15 października 2012 - 12:31

Co to da?

#182 OFFLINE   Jesse

Jesse
  • 699 postów
  • Dołączył: 20-07-2009
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 15 października 2012 - 12:41

Z tego co pamietam to przekaznik od pompy zasila jeszcze inne zeczy,dlatego lepiej odlaczyc przy zbiorniku.

#183 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 15 października 2012 - 12:42

ale problem jest na benzynie a nie na gazie

#184 OFFLINE   Jesse

Jesse
  • 699 postów
  • Dołączył: 20-07-2009
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 15 października 2012 - 13:09

A to przepraszam,niedoczytalem.

#185 OFFLINE   gulin

gulin
  • 144 postów
  • Dołączył: 13-03-2010
  • Skąd: Grudziądz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 15 października 2012 - 17:35

wszystko się zgadza...kombinowałem w tym kierunku,aby odłaczyc paliwo...zdjąć klemę i odpalić auto na gazie i zobaczyć czy będzie poprawa...

#186 OFFLINE   Akume

Akume
  • 44 postów
  • Dołączył: 27-10-2010
  • Skąd: Ostrów Mazowiecka

Napisany 02 czerwca 2013 - 11:57

Witam! Odświeżę troche temat :) Od wczoraj mam problem z omega 2.0 16v. Pb+lpg.
Problem polega na tym że silnik prawie wcale nie wchodzi na obroty na pb.
Pochodzi pare sekund i zgaśnie. Straszsznie przerywa, dodanie gazu powoduje od razu zdechniecie :p Na LPG nie ma zadnych problemow, silnik chodzi normalnie. Tylko gorzej przelaczyc na lgp bo dopiero przy 2 k mozna ;p Pompa paliwa sprawdzana, Czyszczona, Filtr paliwa dla pewności ominięty. Czego to może być wina?
Przewody, cewka, czy świece? Z gory dziekuje,

#187 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 czerwca 2013 - 12:07

Witam! Odświeżę troche temat :) Od wczoraj mam problem z omega 2.0 16v. Pb+lpg.
Problem polega na tym że silnik prawie wcale nie wchodzi na obroty na pb.
Pochodzi pare sekund i zgaśnie. Straszsznie przerywa, dodanie gazu powoduje od razu zdechniecie :p Na LPG nie ma zadnych problemow, silnik chodzi normalnie. Tylko gorzej przelaczyc na lgp bo dopiero przy 2 k mozna ;p Pompa paliwa sprawdzana, Czyszczona, Filtr paliwa dla pewności ominięty. Czego to może być wina?
Przewody, cewka, czy świece? Z gory dziekuje,


Błędy przeczytaj na spinacz , bo tak to wróżenie z fusów ,,,jeżeli na lpg chodzi dobrze to może oznaczać że mapy paliwowe poszły w kosmos , ale błędy to podstawa.:D Dodatkowo sprawdz podłączenie pompy paliwa w zbiorniku , tam często lubi spróchnieć przewód paliwa.

#188 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 02 czerwca 2013 - 12:15

Jak na lpg jest ok to układ zapłonowy pomijamy. Dla pewności sprawdź rozrząd czy się zgrywa na znakach bo mógł przeskoczyć a LPG jest bardziej tolerancyjne. Potem stawiam na problem z regulatorem ciśnienia na listwie wtryskowej albo wtryskiwacze w sensie trochę bardziej elektryki(kable) które nimi sterują niż same części. Sprawdź dokładnie kable czy nie pourywane czy gdzieś kabel masowy się nie urwał a jak będzie ok najlepiej miernik i sprawdzić przewodność pomiędzy wtyczką kompa a tyczkami na wtryskach. Potem Rozbierz sterownik zobacz czy nie ma zgrochowaceń na lutach lub poprzepalanych elementów. Ale przede wszystkim najpierw spróbuj(o ile nie robiłeś tego wcześniej) odpiąć akumulator na noc(obie klemy i uwaga żebyś auta nie zatrzasną z kluczykami w środku albo żeby się nie okazało ze twój zamek w drzwiach nie był tak dawno używany że kluczyk nawet do niego nie chce wejść)

#189 OFFLINE   Akume

Akume
  • 44 postów
  • Dołączył: 27-10-2010
  • Skąd: Ostrów Mazowiecka

Napisany 02 czerwca 2013 - 12:33

Wielkie dzieki za odpowiedz. Zapomnialem dodac ze rozrzad robilem gdzies 2 tyg temu i wszysztko bylo w jak najlepszym porzadku. No zaczne od najlatwiejszego, odlaczenie akumulatora :p Samochod ogolnie niedawno kupilem... Zaczynam troche zalowac tego...:(
Wielcy mechanicy nie uwazaja lutów tylko skretka i izolacja, i tak polowa przewodow... No dobra dam znac jutro co bedzie sie dziac. A przewody w baku wygladaja jak nowki ;)

#190 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 02 czerwca 2013 - 12:38

Wielkie dzieki za odpowiedz. Zapomnialem dodac ze rozrzad robilem gdzies 2 tyg temu i wszysztko bylo w jak najlepszym porzadku. No zaczne od najlatwiejszego, odlaczenie akumulatora :p Samochod ogolnie niedawno kupilem... Zaczynam troche zalowac tego...:(
Wielcy mechanicy nie uwazaja lutów tylko skretka i izolacja, i tak polowa przewodow... No dobra dam znac jutro co bedzie sie dziac. A przewody w baku wygladaja jak nowki ;)


Odlaczenie aku nic nie da




 


#191 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 czerwca 2013 - 12:47

A przewody w baku wygladaja jak nowki


To pomiar ciśnienia paliwa na listwie i kontrola wtryskiwaczy ,, jeżeli będzie dobrze to mapy rozjechane .Rozłączenie aku pomoże na reset zegarka w xeve

#192 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 02 czerwca 2013 - 12:53

Skasuje błędy i kompa wyczyści jeśli mu się rozjechały mapy to po odpaleniu silnik na świeżo się będzie zachowywać. i jak są błędy to od nowa złapie te ważne a nie wywali innych rzeczy które potem doszły przez inne.

Jak wymieniałeś rozrząd to mogli coś zwalić i nie jest wystarczająco napięty pasek

#193 OFFLINE   Akume

Akume
  • 44 postów
  • Dołączył: 27-10-2010
  • Skąd: Ostrów Mazowiecka

Napisany 02 czerwca 2013 - 12:54

no co prawda to w filtrze paliwa to cos w ogole go nie przypominało... Czarne cos ;/ tak samo w smoku. A powie mi ktos jak sprawdzic wtryski?

Edit. Rozrząd robilem sam. Ale dla wszystkiego jutro sprawdze czy wszystko jest na znakach.

#194 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 02 czerwca 2013 - 13:00

Najżetelniej wyciagnąć całą listwę z wtryskami z kolektora opiąć wtyczke z cewki, podpiąć wtryski normalnie do wtrysków i zakręcić silnikiem zobaczyć czy leci mgła czy sila zak z węża ogrodowego przytkanego palcem. 4 butelki po 1l wodzie mineralnej możesz założyć na wtryski żeby nie podlewać auta.

Dodatkowo instalacja elektryczna sztywnieje z biegiem lat więc widać w jakiej pozycji układają się kable przyjżyj się może ktoś ci zrobił głupi awał i podienił wtyczki na wtryskach xD

Jest wiele możliwości równie dobrze na benzynie morze dostawać dwa paliwa na raz wtedy kiepsko chodzi i się nie chce wkręcać oraz nie ma mocy w ogóle nawet na jedynce nie chce jechać i gaśnie pod obciązeniem

#195 OFFLINE   Akume

Akume
  • 44 postów
  • Dołączył: 27-10-2010
  • Skąd: Ostrów Mazowiecka

Napisany 02 czerwca 2013 - 13:05

Sprawdze wszystko jak mowisz:) Z podmiana kabli to nie bo chodzila wczesniej dobrze.... Wczoraj sprzątalem samochód i padł akumulator i od tego sie wszystko zaczeło...

#196 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 02 czerwca 2013 - 13:06

To jeszcze przeleć bezpieczniki

#197 OFFLINE   Akume

Akume
  • 44 postów
  • Dołączył: 27-10-2010
  • Skąd: Ostrów Mazowiecka

Napisany 02 czerwca 2013 - 13:07

Bezpieczniki jak i przekaźnik pompy paliwa sprawdzany.

#198 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 02 czerwca 2013 - 13:20

chodzi mi o wszystkie możliwe bezpieczniki bo ostatnio zaszokowało mnie że przez rozładowany akumulator spalił mi się bezpiecznik od kierunków w jaki sposób nie wiem ale miało to miejsce.

#199 OFFLINE   Akume

Akume
  • 44 postów
  • Dołączył: 27-10-2010
  • Skąd: Ostrów Mazowiecka

Napisany 03 czerwca 2013 - 18:09

Witam ponownie:) Dzis wyjalem listwe wtryskowa i nie wiem nic ;p Wtryski podaja paliwo ale nie wyglada mi to za bardzo na mgiełke... Tylko tak jak powiedziales, z weza ogrodowego zatkanego palcem... Ale czy to mozliwe zeby wszystkie wtryski padly? Nie wiem jak ma wygladac paliwo z tego wtrysku... Samochod od poczatku jak go mam mial problemy z benzyna. Podczas jazdy na pb ma takiego mula troche... Gdy wcisne gaz do oporu po chwili zaczyna dobrze isc. Co powiecie? :p Bledow nie zczytam bo po 1 nie moge nigdzie sie narazie ruszyc. a po 2 ktos cos modzil i nie pali sie w ogole check...;/

#200 OFFLINE   kifffor

kifffor
  • 80 postów
  • Dołączył: 07-08-2012
  • Skąd: Jasło
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 03 czerwca 2013 - 18:20

Wielkie dzieki za odpowiedz. Zapomnialem dodac ze rozrzad robilem gdzies 2 tyg temu i wszysztko bylo w jak najlepszym porzadku. No zaczne od najlatwiejszego, odlaczenie akumulatora :p Samochod ogolnie niedawno kupilem... Zaczynam troche zalowac tego...:(
Wielcy mechanicy nie uwazaja lutów tylko skretka i izolacja, i tak polowa przewodow... No dobra dam znac jutro co bedzie sie dziac. A przewody w baku wygladaja jak nowki ;)


kolego ja ma podobny problem nie wiem czy to się tyczy tez Twojego silnika ja ma 2.5 v6 i mam prawdopodobnie rozjechane mapy :/