Tobie Zahir pewnie i tak nie uwierzy, dopoki nie zobaczy:p
Mam juz
Napisany 08 stycznia 2013 - 14:19
Tobie Zahir pewnie i tak nie uwierzy, dopoki nie zobaczy:p
Napisany 08 stycznia 2013 - 14:24
Napisany 08 stycznia 2013 - 14:25
Mam juz
Napisany 08 stycznia 2013 - 14:28
Mam juz
Napisany 08 stycznia 2013 - 14:36
Z20LET to rozwiniecie X20XEV
Napisany 08 stycznia 2013 - 14:41
Napisany 08 stycznia 2013 - 14:46
I nie powiem ..." a nie mówiłem "
Napisany 08 stycznia 2013 - 14:52
Jeszcze 2-3 miechy temu byly na 100%
Napisany 08 stycznia 2013 - 18:07
Napisany 08 stycznia 2013 - 20:22
nie chce sie zbytnio wtrącać ale dawid nie chodzi Ci przypadkiem nie o x20xev irmscher tylko o x20xer opc ??
Napisany 08 stycznia 2013 - 20:43
Bardzo mnie zdziwiło to że można je dostać i to w jakiejś większej ilości. Teraz wszycho jasne
I nie powiem ..." a nie mówiłem "
a tak na marginesie to Z20LET jest na tyle podobny, że można go swapować dość dobrze. Gdzieś widziałem taki silnik w Vectrze B chyba.
Napisany 08 stycznia 2013 - 20:52
Napisany 08 stycznia 2013 - 21:42
P.S. Kto nie wierzy, niech nie zarzuca, że czegoś takiego nie było.
Napisany 08 stycznia 2013 - 22:13
na 99,9% jestem pewny że nic takiego nie istniało
Dla niedowiarków:
http://www.irmscher.....tail=exterieur
Napisany 08 stycznia 2013 - 22:19
Napisany 10 stycznia 2013 - 21:23
Napisany 16 stycznia 2013 - 21:21
bardzo zacnieJa znalazłem taką fotke x20xev , nie powiem wygląda zacnie
Napisany 16 stycznia 2013 - 21:47
WAŁKI SPORTOWE "GT"
Wałki oznaczone symbolem GT to wałki przeznaczone do podwyższania mocy samochodów poruszających się w normalnym ruchu drogowym, użytkowanych „na co dzień”. Dają orientacyjny wzrost mocy do 20 %. Po zamontowaniu takiego wałka silnik uzyskuje lepsze osiągi, jednak dla pełnego wykorzystania możliwości wałka z reguły dokonuje się dodatkowych przeróbek i modyfikacji takich jak:
-zwiększenie wyprzedzenia statycznego zapłonu ( o około 5 st. )
-podwyższenie stopnia sprężania poprzez splanowanie głowicy ( orientacyjne około 1 do 2 mm )
-skorygowanie i polerowanie kanałów wlotowych i wylotowych w głowicy i kolektorach
-zastosowanie sportowego układu wydechowego oraz kolektora
-w silnikach z wtryskowymi układami zasilania - wymiana chipa w komputerze sterującym na chip o sportowej charakterystyce.
Tą ostatnią przeróbkę dokonuje się po zamontowaniu wałka i w samochodach z wtryskiem często jest ona niezbędna dla zapewnienia równomiernej pracy na biegu jałowym, a dodatkowo powoduje dalszy wzrost mocy silnika.
Napisany 16 stycznia 2013 - 22:05
hmmm... bardzo fajnie to wszystko wyglada w % itd. Tez juz dlugo zastanawiam sie nad modyfikacja mojej jednostkiWitam:)
Jako że moja sprzedaż omegi nie doszła do skutku a przy tym omega się pokraczyła, trafiła na kanał i przeszła mase napraw postanowiłem że jednak zostaje;) ale mocy mało i zastanawia mnie fakt zakupu tych wałków : http://sklepswiatek....-ex-p-2932.html
Czyli 136KM+20% to jest 163KM. Ciekawe ile da sama wymiana na te wałki;)
Napisany 16 stycznia 2013 - 22:11
Jedyne co dadza to lepsze samopoczucie i zwiekszone spalanieCzy te chipy z allegro itd cos naprawde daja
Tam nie pisze ze daja 20% tylko ze daja do 20% a to juz robi spora rozniceCzyli 136KM+20% to jest 163KM. Ciekawe ile da sama wymiana na te wałki