

Napisany 16 stycznia 2013 - 23:12
Napisany 16 stycznia 2013 - 23:23
Tylko ze te walki z 3.0 do 2.5 kupisz za jakies 250zl? A walki od swiatka za 1500??Poza tym nie będzie najgorzej. z drugiej wiemy że wałki z 3.0 daja w 2.5 z 170 km na 193 niekiedy. Wiec możliwe bedzie może osiągnąć te 20KM na X20XEV
Napisany 16 stycznia 2013 - 23:26
Napisany 16 stycznia 2013 - 23:38
A nie lepiej sprzedac silnik 2.0 kupic 3.0V6 i sobie przekladac??Ale niestety ciężko było by mi sprzedać moją omegę dołożyć do niej 1.045,87 zł i kupić V6 A gdyby te wałki dały mi te 20KM to był bym z tego zadowolony.
Napisany 16 stycznia 2013 - 23:41
Napisany 16 stycznia 2013 - 23:44
Napisany 16 stycznia 2013 - 23:47
Napisany 17 stycznia 2013 - 08:45
Napisany 17 stycznia 2013 - 09:09
Napisany 17 stycznia 2013 - 09:40
Jedyne co dadza to lepsze samopoczucie i zwiekszone spalanie
Tam nie pisze ze daja 20% tylko ze daja do 20% a to juz robi spora rozniceBo 3% tez sie miesci w przedziale do 20%
A poza tym xev mial 136 koni jak wyjechal z fabrykiTeraz (o ile nie doszczelnia sie olejem na potege) ma napewno mniej
Napisany 17 stycznia 2013 - 09:53
Napisany 17 stycznia 2013 - 10:18
Odpicuj swoją omegę xd
Napisany 17 stycznia 2013 - 10:22
Napisany 17 stycznia 2013 - 22:39
Napisany 17 stycznia 2013 - 22:45
http://forum.omegakl...ad.php?p=606115 proszemam takie pytanie jak powinien wygladać kolektor rurowy w 2.0 16V ?? czy rury powinny łączyć cylindry w pary 1z4 i 2z3 tak ?? układ wydechowy będzie podwójny....
Napisany 18 stycznia 2013 - 16:10
Napisany 18 stycznia 2013 - 19:12
Napisany 18 stycznia 2013 - 20:35
dzięki za link do kolektora
a jeszcze jedno moje pytanie mam automatyczną skrzynie czy beż problemu założę lzejszy zamach ??
Napisany 18 stycznia 2013 - 20:46
Napisany 18 stycznia 2013 - 20:59