Tuning silnika 2.0 16v
#221 OFFLINE
#222 OFFLINE
Napisany 17 lutego 2013 - 12:22
http://www.milanunci...as-66697509.htm
#223 OFFLINE
Napisany 17 lutego 2013 - 18:32
nie wiem czy do jakiejs omegii by sie to nadawalo,no ale http://www.milanunci...xe-76188782.htm
http://www.milanunci...as-66697509.htm
Z tego co wiem to nie pasi
#224 OFFLINE
Napisany 19 marca 2013 - 22:30
Tylko zastanawia mnie jedno-x20xev ma moc 136 KM przy 5400 obr i 188Nm przy 4000 obr, natomiast x20xer dysponuje moca 160 KM przy 6500 i 180 niutków, ale przy 4300 obr., co wcale nie daje żadnych rewelacyjnych wyników. Biorąc pod uwagę mój wykres z hamowni, gdzie na nowym seryjnym wydechu i seryjnym filtrze wyszło mi 126 KM (kilka koni padło ze śmiechu jak chciałem je zmierzyć) i ponad 200 niutków, to taka modyfikacja nie wiem czy przyniosła by więcej efektów niż rozczarowania...
#225 OFFLINE
Napisany 25 maja 2013 - 18:24
Czy te walki podejda do xeva i czy dadza jakikolwiek przyrost mocy ?
http://allegro.pl/wa...3262713738.html
Pozdro
#226 OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2013 - 14:46
Mam pytania odnosnie uturbienia silnika x20xev.
- Czy kute tloki z c20let beda pasowac ??
- Czy korby x20xev przyjma tloki z c20let ??
Ogolnie tez bym chcial wiedziec co pasuje p&p z Let'a do Xev'a
Dziekuje i Pozdrawiam.
Ps. ?mam w posiadaniu turbine Garretta dlatego zrobil mi sie pomysl budowy drugiego silnika do mojej omegi. Nie chce nic swapowac tylko chce zrobic xev'a od podstaw pod turbo.
Pozdrawiam
#227 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2013 - 13:32
#228 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2013 - 19:18
Chyba taniej wyszło by swapować na Z20LET z Zafiry/Astry
albo po prostu wsadzić 2,5 v6 lub 3,0 :banan2:
#229 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2013 - 20:43
albo po prostu wsadzić 2,5 v6 lub 3,0 :banan2:
duuuuużo więcej roboty było by przy swapie na v-ke....
przy niskim ciśnieniu nie trzeba chyba bawić się w zmianę bebechów, no chyba ze chcesz wycisnąć 250hpWitam wszystkich
Mam pytania odnosnie uturbienia silnika x20xev.
- Czy kute tloki z c20let beda pasowac ??
- Czy korby x20xev przyjma tloki z c20let ??
Ogolnie tez bym chcial wiedziec co pasuje p&p z Let'a do Xev'a
Dziekuje i Pozdrawiam.
Ps. ?mam w posiadaniu turbine Garretta dlatego zrobil mi sie pomysl budowy drugiego silnika do mojej omegi. Nie chce nic swapowac tylko chce zrobic xev'a od podstaw pod turbo.
Pozdrawiam
#230 OFFLINE
Napisany 04 lipca 2013 - 05:42
Chyba jednak nie.duuuuużo więcej roboty było by przy swapie na v-ke....
Przy swapie na Vkę musisz po prostu odpowiednie części poskładać do kupy.
Przy uturbianiu musisz te części zrobić.
#231 OFFLINE
Napisany 04 lipca 2013 - 09:55
Ps. ?mam w posiadaniu turbine Garretta dlatego zrobil mi sie pomysl budowy drugiego silnika do mojej omegi. Nie chce nic swapowac tylko chce zrobic xev'a od podstaw pod turbo.
Co to za turbina??
tylko nie pisz, że z 1.9 VW tdi
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#232 OFFLINE
Napisany 04 lipca 2013 - 21:37
#233 OFFLINE
#234 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2013 - 11:01
Wałki w połączeniu z kolektorem i wtryskami i sterownikiem Irmscher'a dają przyrost ok.14KMCoś dla pożądających MOCY http://www.ebay.de/i...=item232c3ad44c
Zaraz ktoś powie, że za tą cenę to by V-kę wsadził
Ale V-kę to ma co 3 w klubie, a takich wałków chyba nikt:p
#235 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2013 - 11:13
Co z tego, jak ten co 3 dokopie temu "rarytaśnemu" w każdej chwiliAle V-kę to ma co 3 w klubie, a takich wałków chyba nikt
#236 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2013 - 11:32
Co z tego, jak ten co 3 dokopie temu "rarytaśnemu" w każdej chwili
Ale takie wałki dają +50 do respektu na dzielni, a V-ka nie, bo taką to byle burak se może kupić
#237 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2013 - 12:28
Czyli V-kami jeżdżą buraki, a 2.0 kozaki :driver:V-ka nie, bo taką to byle burak se może kupić
#238 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2013 - 12:38
Czyli V-kami jeżdżą buraki, a 2.0 kozaki :driver:
Nie przekręcaj, bo mnie zaraz pół forum będzie ścigało:p
Po prostu V-kę to każdy może sobie kupić, bo jest ich pełno, a wałków Irmscher'a jeszcze do xev'a to praktycznie w ogóle nie ma.
#239 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2013 - 12:46
Po co komu jakiś XEV i te nieszczęsne wałkiwałków Irmscher'a jeszcze do xev'a to praktycznie w ogóle nie ma.
Ja doświadczyłem przesiadki z xeva na 3.0, to aż mi się gorąco zrobiło po jeździe próbnej
Koniec OT
#240 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2013 - 18:14
Coś dla pożądających MOCY http://www.ebay.de/i...=item232c3ad44c
a ta sa od tego x20xer????????
kiedys slyszalem o takim silniku i bylo ich podobno strasznie malo w oplach
a i na innym forum czytalem kiedys ze gosc z xev'a wyciagnal 180 koni a le $$$$ V6 jak nic by bylo