Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Tuning silnika 2.0 16v


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
253 odpowiedzi na ten temat

#221 OFFLINE   Dymek

Dymek
  • 126 postów
  • Dołączył: 07-03-2010
  • Skąd: Pierwoszyno k.Gdyni

Napisany 10 lutego 2013 - 12:24

Wstaw jakieś fotki lub film bo ciekawe to może byc.

#222 OFFLINE   driftboy

driftboy
  • 572 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: hiszpania
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 17 lutego 2013 - 12:22

nie wiem czy do jakiejs omegii by sie to nadawalo,no ale http://www.milanunci...xe-76188782.htm
http://www.milanunci...as-66697509.htm

#223 OFFLINE   lucas

lucas
  • 387 postów
  • Dołączył: 24-12-2011
  • Skąd: Warszawa

Napisany 17 lutego 2013 - 18:32

nie wiem czy do jakiejs omegii by sie to nadawalo,no ale http://www.milanunci...xe-76188782.htm
http://www.milanunci...as-66697509.htm


Z tego co wiem to nie pasi

#224 OFFLINE   dawid0123456789

dawid0123456789

    Srebrny Corsarz

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 19 marca 2013 - 22:30

Ostatnio czytałem, ze do silnika x20xev można przeszczepić głowicę wraz z wałkami z wersji x20xer, do tego chyba jeszcze pójdzie komp.
Tylko zastanawia mnie jedno-x20xev ma moc 136 KM przy 5400 obr i 188Nm przy 4000 obr, natomiast x20xer dysponuje moca 160 KM przy 6500 i 180 niutków, ale przy 4300 obr., co wcale nie daje żadnych rewelacyjnych wyników. Biorąc pod uwagę mój wykres z hamowni, gdzie na nowym seryjnym wydechu i seryjnym filtrze wyszło mi 126 KM (kilka koni padło ze śmiechu jak chciałem je zmierzyć:p) i ponad 200 niutków, to taka modyfikacja nie wiem czy przyniosła by więcej efektów niż rozczarowania...

#225 OFFLINE   Nieletni

Nieletni
  • 22 postów
  • Dołączył: 06-04-2011

Napisany 25 maja 2013 - 18:24

witam.
Czy te walki podejda do xeva i czy dadza jakikolwiek przyrost mocy ?
http://allegro.pl/wa...3262713738.html
Pozdro

#226 OFFLINE   Lock1990

Lock1990
  • 17 postów
  • Dołączył: 24-05-2012
  • Skąd: Głowno
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 29 czerwca 2013 - 14:46

Witam wszystkich !!

Mam pytania odnosnie uturbienia silnika x20xev.
- Czy kute tloki z c20let beda pasowac ??
- Czy korby x20xev przyjma tloki z c20let ??

Ogolnie tez bym chcial wiedziec co pasuje p&p z Let'a do Xev'a

Dziekuje i Pozdrawiam.

Ps. ?mam w posiadaniu turbine Garretta dlatego zrobil mi sie pomysl budowy drugiego silnika do mojej omegi. Nie chce nic swapowac tylko chce zrobic xev'a od podstaw pod turbo.

Pozdrawiam

#227 OFFLINE   transbol

transbol
  • 62 postów
  • Dołączył: 30-05-2010
  • Skąd: LJA

Napisany 30 czerwca 2013 - 13:32

Chyba taniej wyszło by swapować na Z20LET z Zafiry/Astry

#228 OFFLINE   MIROGT

MIROGT
  • 218 postów
  • Dołączył: 18-05-2010

Napisany 30 czerwca 2013 - 19:18

Chyba taniej wyszło by swapować na Z20LET z Zafiry/Astry


albo po prostu wsadzić 2,5 v6 lub 3,0 :banan2:

#229 OFFLINE   rashii

rashii

    5 OMEGA W MOJEJ KARIERZE

  • 132 postów
  • Dołączył: 23-11-2008
  • Skąd: Świdnica

Napisany 03 lipca 2013 - 20:43

albo po prostu wsadzić 2,5 v6 lub 3,0 :banan2:


duuuuużo więcej roboty było by przy swapie na v-ke....

Witam wszystkich !!

Mam pytania odnosnie uturbienia silnika x20xev.
- Czy kute tloki z c20let beda pasowac ??
- Czy korby x20xev przyjma tloki z c20let ??

Ogolnie tez bym chcial wiedziec co pasuje p&p z Let'a do Xev'a

Dziekuje i Pozdrawiam.

Ps. ?mam w posiadaniu turbine Garretta dlatego zrobil mi sie pomysl budowy drugiego silnika do mojej omegi. Nie chce nic swapowac tylko chce zrobic xev'a od podstaw pod turbo.

Pozdrawiam

przy niskim ciśnieniu nie trzeba chyba bawić się w zmianę bebechów, no chyba ze chcesz wycisnąć 250hp :D

#230 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 04 lipca 2013 - 05:42

duuuuużo więcej roboty było by przy swapie na v-ke....

Chyba jednak nie.
Przy swapie na Vkę musisz po prostu odpowiednie części poskładać do kupy.
Przy uturbianiu musisz te części zrobić.

#231 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 lipca 2013 - 09:55

Ps. ?mam w posiadaniu turbine Garretta dlatego zrobil mi sie pomysl budowy drugiego silnika do mojej omegi. Nie chce nic swapowac tylko chce zrobic xev'a od podstaw pod turbo.


Co to za turbina??
tylko nie pisz, że z 1.9 VW tdi
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#232 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 04 lipca 2013 - 21:37

Nie zniechęcam do tuningu 2.0 16v ale sam chciałem wiele zrobić dłubać zamach lekki nawet usunąłem ekofasolki egr i juz wałki u świątka ugadywałem ale i tak moc po tych zmianach jeśli sięgła by 160hp to by było max. Wsadziłem V6 i jestem zadowolony. Z miejsca mam 170hp a co już daje całkiem całkiem frajde z jazdy miało być 3.0 no ale wyszło jak wyszło. Jeśli wahasz sie czy turbo za 2tys zł a swap na v6 pisze wsadzaj v6 chyba że turbo masz i wszystkie potrzebne częsci czy kolektor wydechowy bo trzeba go przerobic lub zrobic nowy do tego jakiś intercooler rurki oraz zmiana kompa by się przydała. Więc jeśli masz te częsci lub tanio do zdobycia to rób turbo będzie pierwszy xev turbo na forum. No ale to co wymieniłem to moze nie byc wszystko bo aż tak ogarnięty w temacie nie jestem

#233 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 lipca 2013 - 10:56

Coś dla pożądających MOCY !! http://www.ebay.de/i...=item232c3ad44c

#234 OFFLINE   dawid0123456789

dawid0123456789

    Srebrny Corsarz

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 11 lipca 2013 - 11:01

Coś dla pożądających MOCY !! http://www.ebay.de/i...=item232c3ad44c

Wałki w połączeniu z kolektorem i wtryskami i sterownikiem Irmscher'a dają przyrost ok.14KM

Zaraz ktoś powie, że za tą cenę to by V-kę wsadził:masakra:

Ale V-kę to ma co 3 w klubie, a takich wałków chyba nikt:p

#235 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 lipca 2013 - 11:13

Ale V-kę to ma co 3 w klubie, a takich wałków chyba nikt

Co z tego, jak ten co 3 dokopie temu "rarytaśnemu" w każdej chwili :lol:

#236 OFFLINE   dawid0123456789

dawid0123456789

    Srebrny Corsarz

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 11 lipca 2013 - 11:32

Co z tego, jak ten co 3 dokopie temu "rarytaśnemu" w każdej chwili :lol:


Ale takie wałki dają +50 do respektu na dzielni, a V-ka nie, bo taką to byle burak se może kupić:p

#237 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 lipca 2013 - 12:28

V-ka nie, bo taką to byle burak se może kupić

Czyli V-kami jeżdżą buraki, a 2.0 kozaki :driver:

#238 OFFLINE   dawid0123456789

dawid0123456789

    Srebrny Corsarz

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 11 lipca 2013 - 12:38

Czyli V-kami jeżdżą buraki, a 2.0 kozaki :driver:


Nie przekręcaj, bo mnie zaraz pół forum będzie ścigało:p

Po prostu V-kę to każdy może sobie kupić, bo jest ich pełno, a wałków Irmscher'a jeszcze do xev'a to praktycznie w ogóle nie ma.

#239 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 lipca 2013 - 12:46

wałków Irmscher'a jeszcze do xev'a to praktycznie w ogóle nie ma.

Po co komu jakiś XEV i te nieszczęsne wałki :lol:

Ja doświadczyłem przesiadki z xeva na 3.0, to aż mi się gorąco zrobiło po jeździe próbnej


Koniec OT

#240 OFFLINE   andrzej3108

andrzej3108

    Omega-TOP25GC-W-Radomiu

  • 71 postów
  • Dołączył: 04-07-2009
  • Skąd: Tarłów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 11 lipca 2013 - 18:14

Coś dla pożądających MOCY !! http://www.ebay.de/i...=item232c3ad44c


a ta sa od tego x20xer????????
kiedys slyszalem o takim silniku i bylo ich podobno strasznie malo w oplach


a i na innym forum czytalem kiedys ze gosc z xev'a wyciagnal 180 koni a le $$$$ V6 jak nic by bylo