

Zestaw naprawczy - nie odpala diesel
#61
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 08:14
Na TECHa pojade dziś może, jak mi się uda.
Jak odpalę i nie wchodzi na obroty nie zaświeca się żadna kontrolka na desce. Tzn. Przekręcam zapłon zapalają się kontrolki jak zawsze, podgrzewam świece i auto startuje normalnie, kontrolki gasną... jak normalnie wszystko
zaworek wykręciłem, jak w niego dmucham tak mi się wydaje jakby puszczał... tak delikatnie, ale puszczał, ma trzymać, tak, że w ogóle nie pójdzie nic? ani gram?
#62
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 08:40
Silnik bez turbo i przy odłączeniu wszystkich czujników powinien wkręcac sie do 3000 obrotów.. Mam ciągłe wrażenie , ze niestety pompa sie kończy, ale tak jak pisałem w poprzednim poscie sprawdz najpierw te parametry na Techu (dawki pożadane i rzeczywiste).. To odpowie na wszystkie pytania
#63
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 08:56
bańkę zostawię dziś na noc, chyba, że wcześniej do TECHa się podepnę...
a i mam taki zaworek podobny, tzn. ta sama średnica, i trzyma jak nie wiem co tylko nie ma tej 3-ciej malutkiej dziurki... mogę go założyć czy nie bardzo?
#64
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 09:03
#65
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 09:10
na razie dzięki za info
nie miałem jak na TECHa jechać

Zostawie go na noc z bańką i zobacze rano czy bez problemów zapali
#66
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 18:14
#67
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2010 - 18:26
godz. 20:42 cały układ oparty na bańce i 2 wężykach

no i po nocy próbuje odpalić, a tu lipa. Nic, kręci i tyle, pamiętajmy, że paliwo z bańki miał... obydwa wężyki zanużone i stał noc...
Co teraz panowie?
#68
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2010 - 12:20
W vectrze 2.0 i 2.2dti zdarza się, że potencjometr przyspieszenia nie zawsze daje checka. Pomaga przeczyszczenie styków jakimś konektorem do połączeń elektrycznych (ja używam ISOL).
#69
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2010 - 14:43
#70
OFFLINE
#71
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2010 - 17:33

#72
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2010 - 08:02
#73
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2010 - 11:44
#74
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2010 - 08:10
#75
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 17:13
podłączyłem dziś moją Astrę w domu do kompa, ale tylko pod program AB COM (taki mi na win7 poszedł), tu są pomiary ale tylko na włączonym zapłonie, coś mi się wydaje, że mam przestawiony kąt wtrysku, ale zobaczcie sami http://www.kamuda.com.pl/opel
ma ktoś te pomiary wszystkie z wartościami jakie powinny być?
super by było jakby dał ktoś linka, bo oszukałem się na necie i nie mogę znaleść
co jest jakie i jak sprawdzać, na zapłonie tylko czy na włączonym silniku na wolnych obrotach czy na gazie dużym (o ile można bo u mnie 1500 obrotów max heh)
#76
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2010 - 08:10
#77
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2010 - 09:29
#78
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2010 - 11:27


godz. 17:14
zapalił i go podłączyłem tutaj >> http://www.kamuda.com.pl/opel opisałem wszystkie wyniki z bloków pomiarowych z programu AB Com, na zapłonie, na wolnych obrotach i z gazem wciśniętym w spód (czyli 1500-1700 obrotów)
dziś rano już nie odpalił, kręci i tyle
wróciłem z pracy, poszedłem zobaczyć czy mu przeszło...
kręcę i nic, ściągnąłem wąż powrotny od pompy i paliwo się lało jak kręciłem.
Wyciągnąłem akumulator, podłączyłem na 2 godz do ładowania i .... zapalił od strzała
może być tak, że aku nie dogrzewa świec? po zimniej nocy? i dlatego nie odpala...
a za obroty odpowiada zły kąt wtrysku?
i jeszcze jedno, czy jak paliwo leje się węża powrotnego, to pompa może być i tak zapowietrzona?
18.43 powieści ciąg dalszy
odłączyłem wąż przelewowy znow i włożyłem do bańki
odlałem 10l ropy. zapiąłem znów do pompy, odpalił. Obrotów dalej nie łapał, wcisnąłem sprzęgło, puściłem,dałem gazu a tu obroty, kilka sekund dość...
pochodził później chwile na wolnch i zgasł. Nie chciał odpalić później dość sporo... kręciłem aż odpalił pochodził i zgasł (choć z 2 razy wskoczył na moment na obroty)... może to coś da, żeby ustalić co może być walnięte
#79
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 19:02
Sprawdź jeszcze podciśnienia na elektrozaworach, musi być nie mniej niż -0,7bara.
#80
OFFLINE
Napisany 12 lutego 2010 - 07:09