rzekomo zapoiwetrzanie sie pompy po nocy to sprawka tego zaworka...
czy ktos mial podobny problem i czy komus ten zaworek pomógł?
bo moj wciąż nie odpala....



Napisany 25 października 2008 - 21:02
Napisany 26 października 2008 - 11:34
Napisany 26 października 2008 - 14:08
Napisany 04 listopada 2008 - 19:55
Napisany 04 listopada 2008 - 22:52
Dopiero teraz odczytałem Twój post :sad:jesli wczesniej jezdzilem i odpalam powiedzmy po 3-4 godz stania na rownym to po przekręceniu kluczyka przez ok 1s jest obrót(moze 2) rozrusznika i odpala.
Po nocy, kiedy stoje na niewielkim skosie, są 2 sek krecenia i ak jakby:
a) złapie paliwo, przez sek moze 1,5 zawachluje obrotami (jakby mielił resztki powietrza) i odpali po czym trzyma równo obroty
b) po 1-2 sek krecenia na sek odpali ale od razu niepewne obroty, i po ok 1 sek po odpalniu gasnie (pozniej musze kilka razy po kilkanascie sek krecic zanim zaskoczy)
Mam zaworek miedzy filtrem a wejsciem pompy co moze troche spowalnia odplyw paliwa od pompy, ale mimo to powoli odplywa....
ArturL, od poniedz do czwartku bede autem w warszawie, byłaby mozliwość oblukania mojej kluchy?
pozdrwiam
Napisany 05 listopada 2008 - 00:04
Napisany 05 listopada 2008 - 09:14
Napisany 05 listopada 2008 - 10:27
Napisany 05 listopada 2008 - 20:46
Napisany 05 listopada 2008 - 21:30
Napisany 06 listopada 2008 - 20:10
Napisany 10 listopada 2008 - 18:50
Napisany 12 listopada 2008 - 20:24
Napisany 12 listopada 2008 - 20:48
To jest oring i powinnien być wymieniony. W warsztatach mają tego pełno w zestawach w różnych rozmiarach, więc coś Ci dopasują.Na tym łączniku wtryskiwacza jest gumowy pierscien, on tez musi być wymieniony?
Napisany 12 listopada 2008 - 21:26
Napisany 18 stycznia 2009 - 14:07
Napisany 18 stycznia 2009 - 21:15
Napisany 18 stycznia 2009 - 22:02
Napisany 19 stycznia 2009 - 12:39
Napisany 19 stycznia 2009 - 13:02