Oby tylko to było przyczyną kłopotw z autem. Zobacz jeszcze jak wygląda tłok.


Zestaw naprawczy - nie odpala diesel
Rozpoczęte przez
rafja
, 25 paź 2008, 21:02
151 odpowiedzi na ten temat
#141
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 16:04
#142
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 16:33
a co tam może być nie tak? no i jak ma wyglądać jeśli coś z nim nie źle

#143
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 19:04
Jeśli leją wtryski dłuższy czas (jaki? - trudno powiedzieć), to może zostać uszkodzony (nadpalony lub wypalony) tłok.
#144
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 20:55
To ten leje miesiąc (bo tyle szukam przyczyny), z czego jeździłem z takim około 50-60km, to chyba nic się mu nie stało
#145
OFFLINE
Napisany 09 marca 2010 - 09:04
Witam, sorki, że długo nic nie pisałem, ale już mnie krew zalewa.
Wtryski po regeneracji... Dalej nic.
Pompa poszła do sprawdzenia, jest ok.
Diagnoza mechanika... zawieszający się zawór... koszt 1000 w górę
ale... pewności nie ma, że to to.
Ja już wysiadam. Ile mam jeszcze części wymienić, żeby to chu***two zaczęło jeździć
Sam to ściągnę pewnie, bo mechanik mi powiedział za montaż/demontaż głowicy 500zł,
oddam do regeneracji i będę widział, normalnie tragedia z tym autem.
Wie ktoś jaki jest koszt regeneracji?
Wtryski po regeneracji... Dalej nic.
Pompa poszła do sprawdzenia, jest ok.
Diagnoza mechanika... zawieszający się zawór... koszt 1000 w górę
ale... pewności nie ma, że to to.
Ja już wysiadam. Ile mam jeszcze części wymienić, żeby to chu***two zaczęło jeździć
Sam to ściągnę pewnie, bo mechanik mi powiedział za montaż/demontaż głowicy 500zł,
oddam do regeneracji i będę widział, normalnie tragedia z tym autem.
Wie ktoś jaki jest koszt regeneracji?
#146
OFFLINE
Napisany 09 marca 2010 - 11:57
Mam pytanie...gdzie sprawdzali tą pompę?? Byłes z tym w autoryzowanym serwisie Boscha??? Chodzi o to, aby załączyć ja na stole do prób dla tych pomp..Powinienes dostac certyfikat kalibracji...jeżeli tego nie masz i nie byłeś w Boschu,to tą droga wymienisz cały silnik i dalej bedzie kicha.Sprawdzenie mechaniczne pompy to za mało.
Aby wykluczyc zawory starczy zwyczajnie zmierzyć cisnienie w cylindrach... Nie tędy droga kolego
Aby wykluczyc zawory starczy zwyczajnie zmierzyć cisnienie w cylindrach... Nie tędy droga kolego
#147
OFFLINE
Napisany 09 marca 2010 - 12:28
auto było u mechanika, miał to przeglądnąć, dać pompę do sprawdzenia, ustawić rozrząd później, ogólnie dojść co jest z nim itd. Nie wiem gdzie sprawdzał pompę.
Jak kiedyś mówiłem, że słychać taki stukot. Sprawdzał to i mówił, że taki stukot wydaje z okolicy zaworów. Brak mocy może być powodowany przez zawór, który się podwiesza, czy coś takiego, bo dźwięk słychać tylko przy gazowaniu, więc to możliwe. Taka jego diagnoza. Tyle, że jest lepszy od całej reszty u której było auto, bo chociaż do niego coś zaglądnął, a nie mówi jak tylko zobaczy auto, że to pompa, a nawet nie widzi jak działa.
Nie wiem czy ten mechanik sprawdzał ciśnienie w cylindrach, dziś to sprawdzę. Jak będzie ok to zawory dobre?Mechanik mówi, że przy dodaniu gazu się zawiesza. Jak będzie dobre do oddaje pompę do boscha czy jest dobra czy nie
Jak kiedyś mówiłem, że słychać taki stukot. Sprawdzał to i mówił, że taki stukot wydaje z okolicy zaworów. Brak mocy może być powodowany przez zawór, który się podwiesza, czy coś takiego, bo dźwięk słychać tylko przy gazowaniu, więc to możliwe. Taka jego diagnoza. Tyle, że jest lepszy od całej reszty u której było auto, bo chociaż do niego coś zaglądnął, a nie mówi jak tylko zobaczy auto, że to pompa, a nawet nie widzi jak działa.
Nie wiem czy ten mechanik sprawdzał ciśnienie w cylindrach, dziś to sprawdzę. Jak będzie ok to zawory dobre?Mechanik mówi, że przy dodaniu gazu się zawiesza. Jak będzie dobre do oddaje pompę do boscha czy jest dobra czy nie
#148
OFFLINE
Napisany 09 marca 2010 - 12:54
Stukać to mogą hydrauliczne regulatory luzu zaworów..Ja już serio nie wiem jak mam Ci to wytłumaczyc..Niech Ci wymontuje tą pompe raz jeszcze i wyślij ją na adres, który Ci podałem. Dalej pakujesz sie w koszty a skutek żaden. I za chwilę zrobisz bilans z którego wyniknie, ze za tą kase którą teraz niepotrzebnie pakujesz miałbyś dawno problem rozwiązany.. W tych silnikach układ tłokowo korbowy jest bardzo trwały, więc nie wierze w te diagnozy o podwieszających się zaworach.
#149
OFFLINE
Napisany 09 marca 2010 - 13:34
Mierząc ciśnienie nie nie dowiem się czy się wiesza przy wysokich obrotach, bo jak?
No a podobno wiesza się właśnie w ten sposób.
Żeby wyjąć pompę muszę zdjąć rozrząd więc głowicę też mogę dać do sprawdzenia, że później nie rwać znów, w razie czego
Dziś zacząłem ściągać całość. Jutro dokończę. Ściągam głowicę i pompę później. Daje do sprawdzenia i to i to. Głowicę dopiero muszę poszukać gdzie oddać, a pompę pojadę sprawdzić tu http://www.autorak.bosch-service.pl/ dysponują stołem probierczym do tych pomp. I mam niedaleko do tego punktu bosch.
No a podobno wiesza się właśnie w ten sposób.
Żeby wyjąć pompę muszę zdjąć rozrząd więc głowicę też mogę dać do sprawdzenia, że później nie rwać znów, w razie czego
Dziś zacząłem ściągać całość. Jutro dokończę. Ściągam głowicę i pompę później. Daje do sprawdzenia i to i to. Głowicę dopiero muszę poszukać gdzie oddać, a pompę pojadę sprawdzić tu http://www.autorak.bosch-service.pl/ dysponują stołem probierczym do tych pomp. I mam niedaleko do tego punktu bosch.
#150
OFFLINE
Napisany 10 marca 2010 - 12:35
Kolego wydaje mi się, ze Ty tutaj wcale nie szukasz pomocy...Myśle, ze forum jest po to, aby pomagać innym żeby nie pogrążać ich w kosztach w konsekwencji dziwnych diagnoz mechaników.. Robisz ciągle wszystko, tylko nie to co masz. Odpowiedz na Twój problem padła już dawno a Ty ciagle kręcisz sie wokoło wywalając pieniąde w błoto..Nie wiem po jakiego czorta zdejmujesz tą głowice. O stukaniu na początku nic nie pisałeś. Być może rozrząd Ci źle poskładali i teraz stuka tłok o jakis zawór.Szukasz tu niby pomocy a i tak robisz wszystko po swojemu..Zły to teraz możez być chyba tylko na siebie a nie na samochód.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
#151
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2010 - 17:22
Witam wszystkich jestem tu nowy mam do was taka sprawe dzis rano zapalila mi sie lampka o jakiej usterce w samochodzie zaczely skakac obroty pomiedzy 600 a 1000 (nie rowna praca
silnika)po dodaniu gazu nic sie nia dzialo samochod sie dusi a obroty nie rosna oraz strasznie kopci.Po podlaczeniu auta pod komputer pojawil sie blad P1220 czy ktos mogl by mi podpowiedziec co moga takie objawy oznaczac w polaczeniu z tym bledem czy moze to byc czujnik polozenia walu czy moze pompa ?
silnika)po dodaniu gazu nic sie nia dzialo samochod sie dusi a obroty nie rosna oraz strasznie kopci.Po podlaczeniu auta pod komputer pojawil sie blad P1220 czy ktos mogl by mi podpowiedziec co moga takie objawy oznaczac w polaczeniu z tym bledem czy moze to byc czujnik polozenia walu czy moze pompa ?
#152
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2011 - 05:43
Kolego ten zaworek pomógł Ci ?? i do dostania pewnie tylko w serwisie Opla ??