Tak, dokładnie. Poszukaj sobie nowych końcówek wtrysków, zamienników. Wyjdzie Cię cała operacja max 500 zł.Chodzi tylko o wymianę no nie? bez części


Zestaw naprawczy - nie odpala diesel
#121
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 15:46
#122
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 15:48




Im predzej to zrozumiesz, tym zaoszczędzisz wiecej kasy..Skoro boisz się wyjmowania pompy zaryzykuj i napraw sam sterownik pompy...Wymontowanie około godziny czasu. Założysz z powrotem i zobaczysz jak będą wygladały odczyty rzeczywiste kąta wtrysku i pożądane.. Być może jeszcze mechanika jest ok i wystarczy naprawa samej elektroniki... Nie jestem zwolennikiem takich rozwiązań, ale znam takich co do dzisiaj nie narzekają ...To mój ostatni post i wyłączam sie z dyskusji..Pozdrawiam
#123
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 16:51
Mój ostatni post z pytaniem czemu zgasł po chwili gazowania, miał na celu przekazanie opisu tego co zauważyłem dziś. Proste, szukam odpowiedzi na coś... coś nowego się wydarzyło to to opisuję. Na tym polega analiza zdarzeń. Może ktoś coś takiego miał i wie. Tak działa forum. Nie mam na celu się kłócić z Tobą. Jak już Ci kiedyś pisałem, dziękuję, że coś przypuszczasz i na coś mnie kierujesz, ale wiesz jak masz się denerwować, że ciągle o coś pytam to po prostu nie odpisuj na to. Ja i tak będę pisał jeśli coś nowego zauważę.
Co to postu Piotra40, że uszkodzeniu uległ sterownik pompy.... Czemu wartości odczytów z bloków pomiarowych są niby prawidłowe?
Dodano:
Poszedłem teraz go odpalić (godz. 17.50) i zapalił od strzała. Wkręca się max 2000obrotów, a to już więcej niż przedtem... coś nie tak z czujnikiem temp. jest chyba. Czasem pokazuje, czasem nie. Wtedy o 15 jak mi zgasł po przegazowaniu miał ponad 90stopni. Jak nie gazowałem miał mniej, około 86-88. Jak przekręciłem zapłon po wygaszeniu kontrolek, włączały się wentylatory. Czy to normalne? Teraz temp. odczytuje jako tą najniższą i odpalił od strzała jak pisałem wcześniej.
#124
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 19:01
Pozdrawiam i
#125
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 19:33
#126
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 19:43
Przypatrzyłem się ponownie odczytom z Twojego auta i ..... egr nie działa u Ciebie przy takich obrotach - 0%. U mnie jest 23%. A to już jest jakiś trop. Pomierz podciśnienia na elektrozaworach i vacupompie - nie mniej niż -0,7ba. Jeżeli nie reaguje na wciskanie gazu i, jeżeli pompa jest sprawna, czujnik przyspieszenia działa, przepływomierz sprawny (choć u Ciebie myślę, że szwankuje), to zostaje podciśnienie albo zepsuty zawór egr (nie daje odczytów przy obciążeniu).
Artur mam prośbę..jezeli mozesz, to zdejmij oba węzyki podcisnienia z zaworka EGR. Są łatwo dostepne. Zapal silnik i napisz o Twoich spostrzezeniach. Dla przypomnienia u mnie przy takiej próbie silnik dochodzi do 5tys, ale oczywiscie wolniej, bo nie działa turbo i wszystko inne, co ma związek z brakiem podcisnienia.
#127
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 19:48
Turbo zawsze działa, po zdjęciu przewodów nie ma jego sprawnego sterowania, lecz ciśnienie wzrasta.bo nie działa turbo
#128
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 20:00
Każdy chce dobrze i ja dobrze o tym wiem. Wracając do tej tańszej alternatywy o której mówiłeś... a co jeśli dam pompę do regeneracji (niby mi coś wymienią) i to nic nie da?
A co do tego co mówi Artur, to wydaje mi się, że pedał hamulca jest twardy. Powiedziałem to mechanikowi a ASO to nacisnął i mówi YHY (to chyba znaczyło TAK) a to znaczy ze może podciśnienie spierdzielać i EGR nie będzie się otwierał/zamykał no nie?
I wracając do tego dzisiejszego zjawiska. Jechałem Astrą do sklepu, bo mi ojciec gdzieś swoim pojechał i miałem na każdym biegu 2000 obrotów i dopiero zaczynało szarpać... jestem w szoku, bo pierwszy raz od awarii jechałem więcej niż 70 km/h

#129
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 20:10
#130
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 20:50
#131
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2010 - 08:24
#132
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2010 - 13:17
#133
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 07:43
#134
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 17:10

Panowie ile ma pracować na tych strzykawkach,żeby tam coś się zaczęło pojawiać?? pojawiły się tylko śladowe ilości. Ale jak odessam strzykawką z 2 wtrysku to odpali i wskoczy na obroty na 2s i spadnie
#135
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 19:07
#136
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 22:38
#137
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2010 - 07:27
tak zaślepiłem. to chodził z godzinę i dał tak z 10ml ropy a w 1. wtrysku było tak mniej niż 5ml
miałeś 4 strzykawki, każdą połączoną wężykiem z wtryskiwaczem...bo jedynie taki test ma sens
#138
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2010 - 08:00
I tak jak pisałem wcześniej silnik pracował około godzinę.
W 1-ej strzykawce było tak z 5ml ropy, a w pozostałych około 10-15ml
#139
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2010 - 14:07
4 strzykawki na 4 przelewach i zaślepiony powrót do zaworka przy pompie.
I tak jak pisałem wcześniej silnik pracował około godzinę.
W 1-ej strzykawce było tak z 5ml ropy, a w pozostałych około 10-15ml
to wygląda, ze 1 leje..
#140
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 08:19

Dziś pojadę do sprawdzenia z tymi wtryskami.
Sprawdzone. Jeden leje... i gość mówił, że poważna usterka Ciśnienie bardzo duże a z 4 dziurek strumyk leciał