

Ceramizery przetestowane
#81
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2009 - 21:07
#82
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2009 - 08:53
Czyli Ceramizer remontu nie zrobił za te pare złotych :shock: faktycznie żal.plolej jak bral tak bierze, jak kopcil tak kopci, mocy nie przybylo.

#83
OFFLINE
Napisany 01 września 2009 - 16:29
#84
OFFLINE
Napisany 01 września 2009 - 18:15
Jak mówię chłopakom na warsztacie o tym to tylko wybuchają śmiechem , a naprawiają fury sporo lat.
Gdyby coś było takie dobre jak piszą to producenci silników , aut stosowali by je fabrycznie.
Bo skoro silnik niby mało ma mniej palić, chodzić ciszej to była by doskonała reklama i nie sądzę by producenci aut tego nie wykorzystali. Sprzedali by wtedy więcej aut ...
Niektóre specyfiki zmiękczają uszczelki - gumę (simmeringi) lub zagęszczają olej. Z tym to się zgodzę ale w ich cudowne właściwości na prawiące silnik nie wierzę. Lepiej chyba już dolać z 200ml acetonu do paliwa by szybciej odparowało i schłodziło dolot (kiedyś w sportowych autach to się stosowało) niż nalać badziewia do silnika. Można też lać 98 za różnicę 60zł w stos do 95 -moc się powinno poczuć szczególnie w autach bez turbo ;-)
Lepiej lać olej jaki producent przewidział już na drodze projektowania. Przecież tęgie głowy -inżynierowie obliczali każdy silnik zanim wszedł do produkcji by pracował najlepiej wg.nich.
Wiadomo można silniki ulepszać (mechanicznie,elektronicznie) ale nic nie zastąpi fachowej naprawy - polegającej na wymianie uszkodzonych podzespołów na nowe.
Idąc tropem używaczy ulepszaczy - zawsze można do skrzyni biegów by ciszej chodziła nasypać trocin jak to robili mechanicy stodołowcy w malcach


#85
OFFLINE
Napisany 01 września 2009 - 20:50
Głośność pracy taka sama, spalanie bez zmian, zużycie oleju też, przyrostu mocy żadnego też nie zauważyłem, silnik nadal odpalał tak samo...
jednym słowem "pic na wodę fotomontaż"
#86
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 12:21
Można też lać 98 za różnicę 60zł w stos do 95 -moc się powinno poczuć szczególnie w autach bez turbo ;-)
Bez urazy ale nie wiesz o czym piszesz. Poczytaj sobie czym są oktany bo mylisz je z kaloriami paliwa. Tankując 98 do silnika przystosowanego dla 95 moc będzie niższa lub pozostanie bez zmian.
http://pl.wikipedia....Liczba_oktanowa
#87
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 12:32
Czujnik spalania stukowego niweluje różnice i moc powinna być taka sama.Bez urazy ale nie wiesz o czym piszesz. Poczytaj sobie czym są oktany bo mylisz je z kaloriami paliwa. Tankując 98 do silnika przystosowanego dla 95 moc będzie niższa lub pozostanie bez zmian.
#88
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 13:21
#89
OFFLINE
Napisany 03 października 2009 - 20:03
Bez urazy ale nie wiesz o czym piszesz. Poczytaj sobie czym są oktany bo mylisz je z kaloriami paliwa. Tankując 98 do silnika przystosowanego dla 95 moc będzie niższa lub pozostanie bez zmian.
http://pl.wikipedia....Liczba_oktanowa
Pod warunkiem że to 95 jakie lejesz na stacji rzeczywiście ma te 95 oktanów, w co szczerze wątpię....
#90
OFFLINE
Napisany 04 października 2009 - 20:06
#91
OFFLINE
Napisany 04 października 2009 - 20:17
Pierwszy raz coś takiego słyszę żeby w aucie przystosowanym do 98oktan...
Kto mówi o silniku przystosowanym do 98 oktan ? Żaden z silników stosowanych w Omedze nie wymaga 98 oktan.
#92
OFFLINE
#93
OFFLINE
Napisany 05 października 2009 - 12:13
#94
OFFLINE
Napisany 23 września 2010 - 16:51


#95
OFFLINE
Napisany 09 października 2010 - 20:38
#96
OFFLINE
Napisany 09 października 2010 - 20:50
#97
OFFLINE
Napisany 09 października 2010 - 21:34
Łożeszwdupe... Przecież silnik chodząc na jałowym bardziej dostaje w **** jak byś butował... Jeszcze powiedz, że nierozgrzany...po dodaniu ceramizera silnik chodził 2 godziny na jałowych obrotach
Chodzi ciszej, bo masz nowy olej.
#98
OFFLINE
Napisany 09 października 2010 - 21:43
Jeszcze powiedz, że nierozgrzany...
Dolewa się na rozgrzanym

#99
OFFLINE
Napisany 09 października 2010 - 21:53
Niestety to odczycie subiektywne, ale silnik (rozgrzany) krotko po zalaniu zaczal ciszej pracowac. Nie byl ani uszkodzony, ani nic z nim nie bylo, wiec innych efektow nie odczulem.
Widze, ze na stronie doszlo dosc sporo powaznych testow. Nie mam czasu czytac, ale ciekawe ile z tego jest prawda. Generalnie testy ktore opisuja stosuje sie do olejow, wiec...
Chcialem za jakis czas dolac tego do diesla i zmierzyc glosnosc silnika przed i po, zeby sam sobie udowodnic czy to ma jkikolwiek wplyw.
#100
OFFLINE
Napisany 10 października 2010 - 14:54
Łożeszwdupe... Przecież silnik chodząc na jałowym bardziej dostaje w **** jak byś butował... Jeszcze powiedz, że nierozgrzany...
Chodzi ciszej, bo masz nowy olej.
Masz racje że na jałowych obrotach silnik bardziej dostaje po tyłku, gdyż mamy tu do czynienia ze wzmożonym tarciem. I oto tu chodzi. Poprzez wzmożone tarcie warstwa ceramizera osadza się właśnie w tyc miejscach. Z resztą, odsyłam do linku: http://www.ceramizer.pl/