Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Ceramizery przetestowane


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
347 odpowiedzi na ten temat

#201 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1 313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 października 2012 - 23:44

Modyfikator to kicha. Xado, na kilku forach czytałem pozytywne opinie. Sam stosowałem Xado Stage 1 ale moja Omega oleju za bardzo nie brała, mocy jej nie brakowało tak więc to bardziej profilaktyczne było :)

#202 OFFLINE   pawel80

pawel80
  • 1 004 postów
  • Dołączył: 23-05-2009
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 06 listopada 2012 - 14:58

panowie a co sądzicie o czymś takim? ...... http://moto.allegro....2765613508.html
ktoś to próbował?????????????????? jest jakiś efekt ? najbardziej chodzi mi o "branie" oleju! da to coś?

#203 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 listopada 2012 - 15:01

A olej bierze z jakiego powodu ??

#204 OFFLINE   pawel80

pawel80
  • 1 004 postów
  • Dołączył: 23-05-2009
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 06 listopada 2012 - 15:08

tez bym chciał wiedzieć (pewno źle zrobiony remont ) , rok w tył gościu zrobił remont niby reg głowicy kompletna , pierscienie nowe , itd oprócz szlifu cylindrów !!!! co chciałem by zrobił , ale stwierdził , że są ok:masakra: (mechanika zmieniłem) . ale żeby było śmieszniej to dodam , że olej znika ale nic nie dymi!!!!!! lekki wyciek mam ale nie aż taki by 1L tracić na ok 1tys km:) chyba:)

#205 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 listopada 2012 - 15:16

lekki wyciek mam ale nie aż taki by 1L tracić na ok 1tys km chyba

chyba ??

#206 OFFLINE   pawel80

pawel80
  • 1 004 postów
  • Dołączył: 23-05-2009
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 06 listopada 2012 - 15:24

tak chyba bo nie wiem czy aż tyle leci , choć patrząc rano w garażu pod autem jest mała "plamka" !!!!!! to w sumie przez ok tyś km cały litr ucieknie? nie wygląda na to dlatego napisałem "chyba" ale nie mogę tego też wykluczyć , póki co walczę z tymi wyciekami i już prawie jest ok ale jeszcze nie do końca. a ten preparat co pytam to też coś na zasadzie "ceramizera"? jeśli testować to dlaczego nie w silniku który ma przejechane ponad 320tys.

#207 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 06 listopada 2012 - 16:29

leje tego castrola do duzej ilosci aut - min swojego i zaden popychacz nie gra wiec to nie jest wina oleju.
co innego mobil gdzie non stop mam przypadki kontrolki cisnienia oleju po rozgrzanym - po wymianie na inny - spokoj

Może nie wina tego oleju, może wina poprzedniego. Skąd wiadomo że olej był z legal źródła? Nigdy nic nie wiadomo. Ja bym spróbował tak jak napisałem.

i ciekawe czy olej jest wodnisty po rozgrzaniu czy taki jak ma być.

panowie a co sądzicie o czymś takim? ...... http://moto.allegro....2765613508.html
ktoś to próbował?????????????????? jest jakiś efekt ? najbardziej chodzi mi o "branie" oleju! da to coś?

Pierwszy raz widzę ten preparat. Chciałbym zobaczyć rzetelny test tego czegoś ale jak zwykle testów brak.
Jak masz wycieki to szkoda cokolwiek wlewać. Uszczelnij wszystko jak ma być i dopiero wyjdzie naprawdę ile silnik łyka.

#208 OFFLINE   cugiel

cugiel
  • 1 678 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Letterkenny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 listopada 2012 - 17:09

Wrzucam link z plikiem o hydraulicznych popychaczach zaworów o którym mowa w temacie z testem ceramizera.

http://www.ceramizer...cze-zaworow.pdf

#209 OFFLINE   dawidrosinski4

dawidrosinski4
  • 11 postów
  • Dołączył: 22-01-2011
  • Skąd: gdańsk

Napisany 06 listopada 2012 - 18:48

stosować z umiarem,w mojej poprzedniej pierwszy właściciel tyle nalał i tak długo lał że zaceramizował otwory w wale,i poszły 4 panewki naraz,także z głową trzeba lać te ustrojstwo

#210 OFFLINE   pawel80

pawel80
  • 1 004 postów
  • Dołączył: 23-05-2009
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 06 listopada 2012 - 21:49

co do tego preparatu o który pytam to producent pisze ; ....... "zadaniem (dodatku kompozytowego) PANTHER P1 wprowadzonego do oleju silnikowego , lub przekładniowego jest uruchomienie skomplikowanych procesów 'selektywnego przenoszenia materii' - zmierzających do utworzenia na twardym podłożu układu specyficznych metalicznych mikro warstw o niewielkiej grubości i unikalnych właściwościach . warstewki te zachowują się jak "żywe" , przez cały czas pracy następuje ciągły proces wędrówki atomów pomiędzy warstwami trącymi elementów silnika lub przekładni a olejem smarującym. proces ten ma charakter samoregulacji i samoograniczenia , tzn . dąży do osiągnięcia optimum .
tworzy i utrzymuje nową smarną warstwę na powierzchni par trących , o bardzo małym współczynniku tarcia , niezależnie od typu silnika i rodzaju zasilania oraz rodzaju przekładni.
nowo powstała powłoka jest metaliczna i ma dobrą przewodność cieplną , bardzo mały współczynnik tarcia i jest elastyczna a jej grubość regulują procesy 'selektywnego przenoszenia materii' optymalizując parametry mechanizmów .
proces ten jast nazwany efektem 'bezzużyciowości' , bo produkty zużycia ponownie uzupełniają ubytki a proces ten jest procesem ciągłym. ........ itd...."
NORMALNIE ZŁOTY ŚRODEK ????????????:)

#211 OFFLINE   samara82

samara82

    MV6 U25DT

  • 373 postów
  • Dołączył: 24-03-2009
  • Skąd: Legnica/Chojnów/Lubin

Napisany 06 listopada 2012 - 23:25

To samo co inni pisza, tylko ubrane w inne słowa...moje zdanie...
Z umiarem używac-popieram

#212 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 listopada 2012 - 23:50

Najlepszy na wszelkie dolegliwości silnikowe jest Moto Doktor :D

#213 OFFLINE   pawel80

pawel80
  • 1 004 postów
  • Dołączył: 23-05-2009
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 07 listopada 2012 - 16:47

Najlepszy na wszelkie dolegliwości silnikowe jest Moto Doktor :D


no może racja :) (na dobicie silnika) :) przed remontem tego próbowałem i :) .......... :szpital: ......... omega kaput!!!!!!! moto doktor to wg mnie :masakra: ale to moje zdanie.
czyli jeśli chodzi o ten preparat PANTHER to niby to samo co większość "ceramizarów"? muszę w sobotę zrobić z tym moim wyciekiem i dam jej działkę tego czegoś , a efekty? pewno ich nie będzie ! test trzeba wykonać , wtedy można coś napisać :)

#214 OFFLINE   januszek

januszek
  • 7 postów
  • Dołączył: 21-05-2011
  • Skąd: Kłodawa

Napisany 07 listopada 2012 - 16:54

kolego to mogą być uszczelniacze zaworów .

#215 OFFLINE   lotusso

lotusso
  • 74 postów
  • Dołączył: 27-07-2011
  • Skąd: EPA
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 listopada 2012 - 23:48

a co sądzicie o dodaniu ceramizera do sprężarki klimatyzacji? producent o tym milczy... a przecież tam są spore siły tarcia i ryzyko zatarcia po dłuższym okresie nieużywania. czemu o tym nigdzie nic nie ma? do sprężarki też się wlewa przecież pewną ilość oleju...

#216 OFFLINE   cugiel

cugiel
  • 1 678 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Letterkenny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 listopada 2012 - 23:52

a co sądzicie o dodaniu ceramizera do sprężarki klimatyzacji? producent o tym milczy... a przecież tam są spore siły tarcia i ryzyko zatarcia po dłuższym okresie nieużywania. czemu o tym nigdzie nic nie ma? do sprężarki też się wlewa przecież pewną ilość oleju...


A jaką ilość byś chciał tam wlać i w jaki sposób??:hihi:

#217 OFFLINE   zenmach

zenmach

    Caravan Fan

  • 221 postów
  • Dołączył: 18-10-2011
  • Skąd: Przyszowice

Napisany 09 listopada 2012 - 03:18

A jaką ilość byś chciał tam wlać i w jaki sposób??:hihi:


wlać wlejesz bez problemu tylko co na to właściciel stacji [maszynki] do napełniania klimy...

#218 OFFLINE   adipaw

adipaw

    WEBASTOi zima niestraszna

  • 662 postów
  • Dołączył: 25-06-2012
  • Skąd: WWY

Napisany 09 listopada 2012 - 07:58

panowie nie będę robił ot za mocno ale na klimę jest jeden sposób!
kategorycznie co 2 sezony zrobić przepompowanie czynnika z próżnią i nowym olejem i nic nie będzie sprężarce przez lata długie!! sprężarki się nie zacierają bo tak! tylko z braku oleju bo on się robi wodnisty! więc trzeba go wymieniać tak jak w silniku i wszystko na temat

#219 OFFLINE   lotusso

lotusso
  • 74 postów
  • Dołączył: 27-07-2011
  • Skąd: EPA
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 listopada 2012 - 21:04

czyli generalnie mogę wlać ceramizer do sprężarki? pytanie który rodzaj - do przekładni ?

#220 OFFLINE   oliver84

oliver84

    off

  • 129 postów
  • Dołączył: 31-03-2010
  • Skąd: kaliszfornia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 10 listopada 2012 - 08:59

sprezarka to raczej silnik tłokowy niż przekladnia:p