ja mam podobnie tylko mi się wydaje że ten spadek o 700 obr. to czwarty bieg. A 400 to spięcie loock up bo może spinać na 3 i 4 biegu. Konwerter aż tak dużej straty nie powinien mieć na obrotach. jeżeli ten poślizg rzeczywiście jest na konwerterze to pół biedy gorzej jak jest on na sprzęgłach. Bo znów je szlag trafiJeżeli chodzi o spięcie loock up przy 4 biegu to spada o jakieś 700 obr to tak wizualnie po obrotomierzu. Ja mam DIESLA ! Natomiast przejście z 3 na 4 to jakieś 400 obrotów niżej (jeszcze przed spięciem)
Radziłbym Ci się nie przejmować delikatnym poślizgiem ja mam coś takiego co miałem jeszcze przed remontem (gdy skrzynia działała prawidłowo) przy loock up jak dodam gazu to podniesie o jakieś 100 - 150 obr (bez redukcji) ale nadal rozpędza i wydaje mi się to normalne.


Automat sie ślizga
#61
OFFLINE
Napisany 23 października 2009 - 00:14
#62
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2011 - 22:41
Od niedawna posiadam Omege B 3.0 V6 Automat. Dzisiaj byłem w warsztacie samochodowym aby podpiąć pod komputer. Wykazało że sprzęgło sie ślizga. podczas jazdy skrzynia biegi wrzuca płynnie tylko silnik chodzi na wysokich obrotach (3-4tyś) przy normalnej jeździe. A jak sie depne to sie kręci do ponad 7 tyś i nie zmienia od razu biegu tylko można tak ciągnąć przez chwile. Jak na ponad 200 KM to nie zbiera sie rewelacyjnie.
Wiec moje pytanie czy ta diagnoza o sprzęgle jest wiarygodna?? Czy takie sprzęgło można wymienić, czy od razu trzeba skrzynie nową kupić. I czy to jest sprzęgło hydrokinetyczne i i w jakiej cenie jest takie sprawne sprzęgło oraz ile może mnie wynieść całkowity koszt naprawy?
Proszę o odpowidź.
#63
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 12:25
Witam!
Od niedawna posiadam Omege B 3.0 V6 Automat. Dzisiaj byłem w warsztacie samochodowym aby podpiąć pod komputer. Wykazało że sprzęgło sie ślizga. podczas jazdy skrzynia biegi wrzuca płynnie tylko silnik chodzi na wysokich obrotach (3-4tyś) przy normalnej jeździe. A jak sie depne to sie kręci do ponad 7 tyś i nie zmienia od razu biegu tylko można tak ciągnąć przez chwile. Jak na ponad 200 KM to nie zbiera sie rewelacyjnie.
Wiec moje pytanie czy ta diagnoza o sprzęgle jest wiarygodna?? Czy takie sprzęgło można wymienić, czy od razu trzeba skrzynie nową kupić. I czy to jest sprzęgło hydrokinetyczne i i w jakiej cenie jest takie sprawne sprzęgło oraz ile może mnie wynieść całkowity koszt naprawy?
Proszę o odpowidź.
Czytając to, widzę, że nie masz pojęcia jak ta skrzynia wygląda i działa. A diagnoza komputera to jakiś żart. Rdze też komputerem sprawdzasz? Jak jeździsz po takich mechanikach to jedz już do kogoś kto się na tym zna. Bo tak na dobrą sprawę to nie wiadomo czy Ci się ślizga, czy przeciąga biegi, czy w ogóle są wszystkie?
A olej to w tej skrzyni to w ogóle jest?
#64
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 13:09
#65
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 15:03
piszesz w złym temacie
jeśli obroty rosną a samochód nie jedzie to to nie będzie sprzęgło hydrokinetyczne a raczej tarczki w skrzyni(sam w takiej samej omedze to robiłem, musiałem wyjąć i rozebrać a nie samo sprzęgło hydrokinetyczne)
właściwie to nie wiem co dolega Twojej skrzyni, ślizga się i zamulony samochód, to ona jest w trybie awaryjnym nie zmienia biegów i jedzie na 3biegu więc nie pisz że zmienia płynnie bo jedzie na tylko jednym.
weź się ogarnij napisz dokładnie co się dzieje, diody przy lewarku, komunikat na komputerku, sprawdź jak jedzie na 1 2 3 d r i na śnieżce
2000-2500 za remont skrzyni... cóż tak na prawdę to będzie tylko naprawa tego co wysiadło. No ale z zakładu masz jakąś tam gwarancje niby(chociaż kolega z w211 kilka razy jeździł z naprawą ASB aż wymienił, nie zawsze pewnie dobrze zrobią)
komputer ciśnienie pokazuje obliczone nie zmierzone.
PODSTAWA
Jakie są błędy?
sprawdź poziom oleju.
#66
OFFLINE
Napisany 01 marca 2011 - 23:11
I tak naprawde to ja sie nie znam i proszę o pomoc jak postępować aby wykryć i usunąć tą awarie (oczywiście liczą sie pieniądze, tak żeby usunąć konkretną usterke a nie wydawać na podzespoły i działania które nie mają wpływu na tą awarie).
#67
OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 00:21
Dziś mało oleju za tydzień deszcz metalu.
#68
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2011 - 18:30
:confused: :szpital:
A, jeszcze jedno jak przełączam ręcznie na 2 to załącza się 1 bieg.
Błędów jeszcze nie zczytywałem.
Już zczytałem. Błąd 41.
Skasowałem go,trochę pojeździłem i ... problem nie zniknął a błąd się nie pojawił.
#69
OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2012 - 20:52
#70
OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2012 - 21:54
sprawdź poziom oleju w skrzyni, jak to zrobić masz w dziale "sprawdzone porady"
#71
OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2012 - 21:56

Pewnie zostanie dylemat czy naprawiać skrzynie czy zmienić na drugą...
No ale olej najpierw....
#72
OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2012 - 22:02
Witam po włączeniu draywa automat się ślizga na 1,2,3 i r działa prawidłowo co jest przyczyną pomocy.
nie slizga tylko pewnie jest w awaryjnym. odczyt bledow ze skrzyni konieczny !
#73
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2012 - 21:46
#74
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2012 - 00:05
EDIT: jakoś w kwietniu-maju 2011 wymieniany olej w skrzyni na jakiś dobry i coś tam jeszcze u gościa który robi same automaty, głównie w autach amerykańskich. Niestety wymiana nie za mojej kadencji z tym autem, aczkolwiek potwierdzona osobiście przez szefa warsztatu.
#75
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2012 - 14:10
przeniosłem do odpowiedniego działu i tematu ,;kocyk
#76
OFFLINE
#77
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2012 - 15:15
#78
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2012 - 15:34
#79
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2012 - 22:28