

Automat sie ślizga
#1
OFFLINE
Napisany 14 września 2009 - 20:54
Jeszcze jedno pytanie czy pompa oleju znajduje się w skrzyni.
#2
OFFLINE
Napisany 15 września 2009 - 16:43
Pompa jest w skrzyni, dokladnie pod kolnierzem przykrecanym do silnika. Odkrecasz go i pod spodem jest pompa.
#3
OFFLINE
Napisany 15 września 2009 - 17:39
jakie objawy ma skrzynia slizgajaca sie nie wbija biegow tzn kreci obroty niechce przezucic czy moze wybija jakby na luz
#4
OFFLINE
Napisany 15 września 2009 - 19:25
Z boku na kolnierzu skrzyni jest sruba ktora trzeba odkrecic i przykrecic ktociec miernika cisnienia. Tylko tak zmierzysz faktyczne cisnienie.
Pompa jest w skrzyni, dokladnie pod kolnierzem przykrecanym do silnika. Odkrecasz go i pod spodem jest pompa.
Czyli ciśnienie wytwarzane jest przez konwerter ten przykręcany do koła zamachowego? a śruba w której części skrzyni jest przedniej, środkowej, czy tylnej. Jaka średnica jest tej śruby bo mogę przyrząd do pomiaru zrobić w pracy. I najważniejsze pytanie jakie powinno być ciśnienie. Sory za tyle pytań ale nie mam garażu żeby to teraz sprawdzić. Dostęp do garażu będę miał w poniedziałek ale wtedy chcę ruszyć na maksa ze zrobieniem tego.
#5
OFFLINE
Napisany 15 września 2009 - 19:37
Czyli ciśnienie wytwarzane jest przez konwerter ten przykręcany do koła zamachowego? a śruba w której części skrzyni jest przedniej, środkowej, czy tylnej. Jaka średnica jest tej śruby bo mogę przyrząd do pomiaru zrobić w pracy. I najważniejsze pytanie jakie powinno być ciśnienie. Sory za tyle pytań ale nie mam garażu żeby to teraz sprawdzić. Dostęp do garażu będę miał w poniedziałek ale wtedy chcę ruszyć na maksa ze zrobieniem tego.
z grzecznosci mógłbys odpowiedziec na pytanie nie tylko ty sie borykasz z problemami moge wskoczyc pod auto jutro to ci sprawdze;) ja mam skrzynke ar25 niewiem czy otwor ma ten sam ale prawdopodobnie tak
#6
OFFLINE
Napisany 15 września 2009 - 20:01
mam malenkie pytanie odnosnie slisgania sie asb
jakie objawy ma skrzynia slizgajaca sie nie wbija biegow tzn kreci obroty niechce przezucic czy moze wybija jakby na luz
Sorki. objawy są takie że automat zmieni bieg ale przy wciśnięciu gazu mocniej obroty silnika rosną a auto się nie rozpędza lub rozpędza się bardzo wolno.
#7
OFFLINE
Napisany 15 września 2009 - 20:20
Czyli ciśnienie wytwarzane jest przez konwerter ten przykręcany do koła zamachowego? a śruba w której części skrzyni jest przedniej, środkowej, czy tylnej. Jaka średnica jest tej śruby bo mogę przyrząd do pomiaru zrobić w pracy. I najważniejsze pytanie jakie powinno być ciśnienie. Sory za tyle pytań ale nie mam garażu żeby to teraz sprawdzić. Dostęp do garażu będę miał w poniedziałek ale wtedy chcę ruszyć na maksa ze zrobieniem tego.
Nie. Tu masz zdjęcia
http://www.omegaowne...?num=1183142571
Obudowa pompy jest na zdjęciu 7, a sama pompa na 9.
A jeśli chodzi o mierzenie ciśnienia to masz zdjęcie poniżej (nie jest to skrzynia od Omegi, ale sama skrzynia jest taka sama). Biała naklejka po lewej - patrz na dół od niej. Są dwie śruby - to ta M8. Tam podłączasz króciec i sprawdzasz ciśnienie.
http://www.freddiest...om/CIMG2918.JPG
#8
OFFLINE
Napisany 15 września 2009 - 20:50
Nie. Tu masz zdjęcia
http://www.omegaowne...?num=1183142571
Obudowa pompy jest na zdjęciu 7, a sama pompa na 9.
A jeśli chodzi o mierzenie ciśnienia to masz zdjęcie poniżej (nie jest to skrzynia od Omegi, ale sama skrzynia jest taka sama). Biała naklejka po lewej - patrz na dół od niej. Są dwie śruby - to ta M8. Tam podłączasz króciec i sprawdzasz ciśnienie.
http://www.freddiest...om/CIMG2918.JPG
Dzięki jesteś ******....
Mógł byś wrzucić resztę tych zdjęć
I podać wartość ciśnienia
#9
OFFLINE
Napisany 15 września 2009 - 21:19
Dzięki jesteś ******....
Mógł byś wrzucić resztę tych zdjęć
I podać wartość ciśnienia
Po prostu wiem jak to boli jak chcesz coś zrobić sam a nie wiesz dokładnie jak. Mi wielu dobrych ludzi pomogło więc pomagam i ja.
Napisz jakie jeszcze chcesz zdjęcia.
A jeśli chodzi o ciśnienia to masz w załączonej tabelce. Są to wartości dla Isuzu, ale z tą samą skrzynią, więc Twoje odczyty powinny być podobne. Np raz po zamianie pompy ciśnienie skoczyło ze 120 do 205 PSI na R przy stall test.


#10
OFFLINE
Napisany 16 września 2009 - 05:56
Po prostu wiem jak to boli jak chcesz coś zrobić sam a nie wiesz dokładnie jak. Mi wielu dobrych ludzi pomogło więc pomagam i ja.
Napisz jakie jeszcze chcesz zdjęcia.
A jeśli chodzi o ciśnienia to masz w załączonej tabelce. Są to wartości dla Isuzu, ale z tą samą skrzynią, więc Twoje odczyty powinny być podobne. Np raz po zamianie pompy ciśnienie skoczyło ze 120 do 205 PSI na R przy stall test.![]()
Dzięki a czy jest jakiś zawór do regulacji ciśnień. A zdjęcia to najlepiej przydały by się wszystkie.
#11
OFFLINE
Napisany 16 września 2009 - 09:51
Dzięki a czy jest jakiś zawór do regulacji ciśnień. A zdjęcia to najlepiej przydały by się wszystkie.
Cisnienie reguluje elektrozawor w malej misce i nie mozna nic recznie wyregulowac.
Niestety nadal nie wiem o jakich zdjeciach piszesz.
#12
OFFLINE
Napisany 17 września 2009 - 18:37
Cisnienie reguluje elektrozawor w malej misce i nie mozna nic recznie wyregulowac.
Niestety nadal nie wiem o jakich zdjeciach piszesz.
Manometr przyszykowany. Wysłałeś mi zdjęcia w których skrzynia jest rozbierana do 10 strony mógł byś wysłać mi resztę tych zdjęć. Pomiary ciśnienia rozumiem mam robić na postoju hamulec na podłogę gaz na podłogę i odczytywać pomiar
#13
OFFLINE
Napisany 20 września 2009 - 17:47
#14
OFFLINE
Napisany 21 września 2009 - 09:35
Manometr przyszykowany. Wysłałeś mi zdjęcia w których skrzynia jest rozbierana do 10 strony mógł byś wysłać mi resztę tych zdjęć. Pomiary ciśnienia rozumiem mam robić na postoju hamulec na podłogę gaz na podłogę i odczytywać pomiar
Masz napisane w tabelce kiedy uzywasz "IDLE" (wolne obroty, bez klimy i innych) lub "STALL" (hamulec i gaz w podlodze przez max 3 sek)
#15
OFFLINE
Napisany 22 września 2009 - 08:09
Masz napisane w tabelce kiedy uzywasz "IDLE" (wolne obroty, bez klimy i innych) lub "STALL" (hamulec i gaz w podlodze przez max 3 sek)
Ok ciśnienia sprawdzone wzorcowe. Wczoraj wyciągnąłem skrzynie a zaraz jadę ją rozbierać. mam pytanko odnośnie taśmy hamującej jak się ją ustawia i kiedy ona się załącza.
#16
OFFLINE
Napisany 22 września 2009 - 08:25
Ok ciśnienia sprawdzone wzorcowe. Wczoraj wyciągnąłem skrzynie a zaraz jadę ją rozbierać. mam pytanko odnośnie taśmy hamującej jak się ją ustawia i kiedy ona się załącza.
Ustawianie i opis kiedy sie zalacza jest w poradach.
#17
OFFLINE
Napisany 23 września 2009 - 00:24
Ustawianie i opis kiedy sie zalacza jest w poradach.
ok. jestem po rozebraniu asb. Diagnoza - brak pierścienia ślizgowego między pompą a koszem sprzęgła przeciążeniowego do wymiany pierścień kosz i obudowa pompy, wytarte sprzęgła do blachy drugiego biegu, sprzęgła 3 i 4 biegu o dziwo lekko zużyte. I tu powstaje pytanie czemu 3 i 4 się ślizgała 2 wiadomo. Chciałem ci od razu podziękować za pomoc bez ciebie nie podjął bym się tej naprawy. Napisz co myślisz czemu 3 i 4 się ślizgały
#18
OFFLINE
Napisany 23 września 2009 - 08:31
Potem masz juz drugi bieg, ktory prawie od razu sie wlacza wiec jako, ze tez przenosi duzy moment dostaje najwiecej.
To samo z manualem - zawsze bedzie sie najszybciej slizgal na 1 i 2 biegu, potem juz pojedzie.
Bedziesz naprawial skrzynie?
#19
OFFLINE
Napisany 23 września 2009 - 10:05
#20
OFFLINE
Napisany 23 września 2009 - 10:09
A czy powodem tego , że skrzynia zaczęła się ślizgać może być ten połamany ślizg ?
Tak, czesc cisnienia ucieka z ukladu.