czyli o ile dobrze rozumiem pierścień ślizgowy między pompą a koszem sprzęgła przeciążeniowego należy szukać w małej misce ? Bo w dużej nic nie miałem .Tak, czesc cisnienia ucieka z ukladu.


Automat sie ślizga
#21
OFFLINE
Napisany 23 września 2009 - 10:17
#22
OFFLINE
#23
OFFLINE
Napisany 24 września 2009 - 00:26
Ciesze sie ze pomoglem. 1 bieg masz wzmacniany (jest ekstra tarczka) wiec jest zaprojektowany, zeby wytrzymac wiecej. Dlaczego? bo najwieksze przeciazaenia i przelozenia sa wlasnie podczas ruszania lub chocby tyrlania sie.
Potem masz juz drugi bieg, ktory prawie od razu sie wlacza wiec jako, ze tez przenosi duzy moment dostaje najwiecej.
To samo z manualem - zawsze bedzie sie najszybciej slizgal na 1 i 2 biegu, potem juz pojedzie.
Bedziesz naprawial skrzynie?
kupiłem pompę oleju od 2 litrówki czy daje takie same ciśnienia. Jak regulować luz po osiowyn wałków bo są w sprzedaży różnej grubości ślizgi?
#24
OFFLINE
Napisany 24 września 2009 - 07:19
co dokładnie będziesz wymieniał w swojej skrzyni ? Czy wymieniasz wszystkie uszczelnienia ? Robisz to sam czy robi Ci to gość od automatów ?
Pytam bo po objawach mam to samo co Ty .
#25
OFFLINE
Napisany 24 września 2009 - 09:35
kupiłem pompę oleju od 2 litrówki czy daje takie same ciśnienia. Jak regulować luz po osiowyn wałków bo są w sprzedaży różnej grubości ślizgi?
Pompy sa identyczne wiec bedzie dawala tyle samo cisnienia.
Jesli chodzi o slizgi to daje sie grubsze po maszynowaniu obu elementow ktore sie uszkadzaja po peknieciu starego slizgu. O to jednak trzeba sie pytac w zakladach naprawczych, bo malo osob to robi. W Samko moze Ci cos doradza.
#26
OFFLINE
Napisany 25 września 2009 - 01:49
Robię sam wymieniam pompę i kosz sprzęgła przeciążeniowego pakiet uszczelnień i sprzęgła wszystkie prócz 3.michaś ,
co dokładnie będziesz wymieniał w swojej skrzyni ? Czy wymieniasz wszystkie uszczelnienia ? Robisz to sam czy robi Ci to gość od automatów ?
Pytam bo po objawach mam to samo co Ty .
Pompy sa identyczne wiec bedzie dawala tyle samo cisnienia.
Jesli chodzi o slizgi to daje sie grubsze po maszynowaniu obu elementow ktore sie uszkadzaja po peknieciu starego slizgu. O to jednak trzeba sie pytac w zakladach naprawczych, bo malo osob to robi. W Samko moze Ci cos doradza.
Posiadasz może momenty dokręceń śrub asb
#27
OFFLINE
Napisany 25 września 2009 - 10:57

#28
OFFLINE
Napisany 25 września 2009 - 11:05
Nie, nie trzymam takich informacji. Zreszta skrzyni nie tykalem juz dluzszy czas...pojawilo sie nowe wyzwanie z ktorym mozna sie zmierzyc - DIESEL
A o co chodzi
#29
OFFLINE
Napisany 25 września 2009 - 11:07
A o co chodzi
Tylko o to, ze skrzyni automatycznej nie robilem juz dluzszy czas wiec wiekszosc materialow albo usunalem albo zapomnialem. Aktualnie zmagam sie z dieslem, a konkretnie rozgryzam Common Rail
#30
OFFLINE
Napisany 25 września 2009 - 11:15
Tylko o to, ze skrzyni automatycznej nie robilem juz dluzszy czas wiec wiekszosc materialow albo usunalem albo zapomnialem. Aktualnie zmagam sie z dieslem, a konkretnie rozgryzam Common Rail
czyli pompo wtryski. a w jakim aucie
#31
OFFLINE
Napisany 25 września 2009 - 11:23
Focus TDCI. Moze zaloze nowy temat to sobie pogadamy
#32
OFFLINE
Napisany 04 października 2009 - 05:29
#33
OFFLINE
Napisany 04 października 2009 - 10:05
Do tej pory sprawdzałem na zasadzie że zaciągałem ręczny, włączałem 2 bieg i powoli puszczałem sprzęglo. Silnik gaśnie czyli teoretycznie docisk jest ok, mam okazje kupić teraz nowy orginalny komplet docisk, łożysko i tarcze, a następną okazję będe miał dopiero w grudniu.
#34
OFFLINE
Napisany 04 października 2009 - 10:28
moze masz gdzies przypowietrzone jak wyglada stan plynu nie masz nigdzie sladow wycieku???
pozdro
#35
OFFLINE
Napisany 04 października 2009 - 11:37
#36
OFFLINE
Napisany 04 października 2009 - 11:42
#37
OFFLINE
Napisany 04 października 2009 - 17:29
skrzynia zrobiona śmiga jak zła a jak ty sobie radzisz
po złożeniu jakie zauważyłeś zmiany ??? jest zrywniejsza , bardziej cicha ?
Ja jestem na etapie wymontowania skrzyni z omy , zdjąłem małą miskę i połamany brązowy ślizg trochę ciemnej mazi na dnie ale bez żadnych opiłków.
#38
OFFLINE
Napisany 04 października 2009 - 21:02
po złożeniu jakie zauważyłeś zmiany ??? jest zrywniejsza , bardziej cicha ?
Ja jestem na etapie wymontowania skrzyni z omy , zdjąłem małą miskę i połamany brązowy ślizg trochę ciemnej mazi na dnie ale bez żadnych opiłków.
delikatni zmienia biegi cicha to zawsze była, wogle się nie ślizga szykuj się na wymian pompy, kosza sprzęgła przeciążeniowego uszczelnień i wszystkich sprzęgieł może przekładek. Najdroższa jest pompa szukaj używki bo nowa jest bardzo droga.
#39
OFFLINE
Napisany 04 października 2009 - 21:56
a gdzie je kupiłeś od magików od automatów ? jaki jest szacunkowy koszt żebym nie dal się wystawić ?szykuj się na wymian pompy, kosza sprzęgła przeciążenioweg
#40
OFFLINE
Napisany 05 października 2009 - 09:12
delikatni zmienia biegi cicha to zawsze była, wogle się nie ślizga szykuj się na wymian pompy, kosza sprzęgła przeciążeniowego uszczelnień i wszystkich sprzęgieł może przekładek. Najdroższa jest pompa szukaj używki bo nowa jest bardzo droga.
Pompe i kosze wymienia sie na podstawie uszkodzen, a nie z "urzedu". Jezeli nie maja sladow zuzyc to nie trzeba ich ruszac.