Na tych śrubach są po dwie uszczelki, bodajże miedziane
na miedzianych wlasnie czesto cieknie - w oryginale sa metalowo gumowe - koszt w aso chyba 8 pln z sztuka.
Napisany 21 października 2012 - 17:21
Na tych śrubach są po dwie uszczelki, bodajże miedziane
Napisany 21 października 2012 - 20:17
Witam ponownie po głębszym zbadaniu tematu na spokojnie i przy pomocy kolegów z forum. (gorąco pozdrawiam
)Stwierdzam że: Jest to przemieszany płyn chłodniczy z mostka z olejem z cieknącej lewej kapy od strony grodzi. Jutro spuszczę płyn chłodniczy i zabieram się za miedziane uszczelki. Co do oringów to niestety nigdzie nie mogę ich znaleźć jednak są całkiem niezłe jeszcze nie są płaskie dodam silikonu i myślę że będzie ok.
Złożę wszystko do kupy umyje silnik i dam znać z jakim skutkiem.
Mam pytanie bo kilku kolegów wspominało coś o rozcinaniu dekli jak potem ze szczelnością ?? Jakieś efekty uboczne lub zawilgocenie świec? Jak bym się podjął to tak myślę czy nie rozciąć ich a potem szczelinę na silikon żeby nic złego się nie działo.
Pozdrawiam
Napisany 21 października 2012 - 22:50
zabieram się za miedziane uszczelki.
na miedzianych wlasnie czesto cieknie - w oryginale sa metalowo gumowe - koszt w aso chyba 8 pln z sztuka.
Co do oringów to niestety nigdzie nie mogę ich znaleźć jednak są całkiem niezłe jeszcze nie są płaskie dodam silikonu i myślę że będzie ok.
Kapy zaworowe są suche w miejscu w którym jest olej ale zapobiegawczo mam kpl uszczelek i założę je na sucho (tzn bez silikonu )
Napisany 24 listopada 2012 - 16:17
Napisany 24 listopada 2012 - 16:27
Napisany 24 listopada 2012 - 17:28
Napisany 24 listopada 2012 - 18:47
Na początek wymienił bym uszczelkę na oryginał i spokój. Olej lej tylko syntetyk ale jakiś dobry i kupiony od dystrybutora.
Napisany 25 listopada 2012 - 22:57
Napisany 25 listopada 2012 - 23:06
Napisany 26 listopada 2012 - 12:40
Napisany 26 listopada 2012 - 16:36
Skoro tak Ci olej cieknie to wyjmij bagnet na wolnych i zobacz czy spaliny nie buchają! Może odma zapchana - moja była zawalona na cacy i lało się wszędzie.
Napisany 26 listopada 2012 - 22:37
zapytam dzisiaj mechanika czy to robił...
jutro to sprawdzę..Skoro tak Ci olej cieknie to wyjmij bagnet na wolnych i zobacz czy spaliny nie buchają!
Napisany 26 listopada 2012 - 22:42
Napisany 27 listopada 2012 - 09:02
Do czyszczenia odmy nie trzeba ściągać pokryw, chyba, że chce wymieniać uszczelki.
Napisany 27 listopada 2012 - 09:09
bo samo oczyszczenie odmy chyba nie zatrzyma wycieku uszczelkami
Przy założeniu, że pokrywy są proste.wtedy jest mniejsze ciśnienie i nie będzie już uszczelkami wywalać
Napisany 27 listopada 2012 - 12:52
Przy założeniu, że pokrywy są proste.
Napisany 27 listopada 2012 - 15:22
mechanik zdejmował na zimnym silniku. Kiedyś już miał przypadek, że zdjęte z gorącego się powichrowały... Chyba, że ktoś wcześniej już zdejmował pokrywy...
Napisany 08 grudnia 2012 - 18:22
Napisany 23 grudnia 2012 - 13:02
odma sprawdzona, pokrywy jeszcze raz złożone a oleju ubywa.. Muszę jeszcze wymienić oring na rurce wlewu paliwa. Jak nadal będzie ubywać to szykuje się robota z UPG i uszczelniaczami...
Napisany 23 grudnia 2012 - 19:43
oringi wymienione, przy rurce już sucho, ale...
Podczas poprawiania uszczelki przy świecach wyszło, że w kolektorze jest olej... czyli tak czy inaczej do robienia pewnie uszczelniacze i przy okazji UPG..