no kable i świece są częściej wymieniane jak się ma gaz ale rok to trochę mało jak dla nich jeśli masz NGK to przynajmniej 2-3 lata powinny wytrzymać, podobnie się dzieje jak przepływka padnie ale wtedy powinien ci się świecić CheckEngine , więc zakładając że się nie świeci a rozrząd jest OK to na twoim miejscu poszukał bym nieszczelności w dolocie bo to by pasowało do nasilania się objawów(jakiś pękający wąż) potem logicznie myśląc może ci się kat. coraz bardziej zatykać chyba że go już nie masz.
no i podstawa to EGR jak wspomniałem-napisz czy masz go zaślepionego(jeśli nie to sprawdzić go można wypinając z niego wtyczkę i potem przejażdżka jak jest poprawa to masz winowajce)
EGR mam zaślepiony katy wycięte dzisiaj sprawdziłem dolot i wszystko szczelne a kablem nie mam NGK tylko jakieś tańsze kupowałem tak ze chyba kable bo teraz to juz w czasie jazdy przerywa zamówiłem na jutro kale BOSCHA jak wymienię to napisze czy pomogło
