PS. Moja ponad 300.000km i na syntetyku

Napisany 08 czerwca 2012 - 07:01
Napisany 08 czerwca 2012 - 11:08
Napisany 08 czerwca 2012 - 11:45
Napisany 08 czerwca 2012 - 11:49
V'kę zalewasz pod górnę kreskę na bagnecie. 5l to z pewnością za mało.cały czas się świeci Oelmangel?
Napisany 08 czerwca 2012 - 19:35
V'kę zalewasz pod górnę kreskę na bagnecie. 5l to z pewnością za mało.
Co do remontu. Uważam, że to zależy od fachowca i kaski. Jedne po remoncie dołu mają dość na pierwszej krzyżówce, inne jadą pewnie do tej pory.
Napisany 08 czerwca 2012 - 23:53
Male sprostowanie - MV6 to wersja wyposazenia a nie silnikWszczepie Nowe Zdrowe Serce MV6!
Napisany 09 czerwca 2012 - 09:05
Napisany 09 czerwca 2012 - 19:11
Napisany 10 czerwca 2012 - 09:54
Dymienie na biało to pewnie płyn chłodniczy....
Nie ma oleju w płynie chłodniczym albo masła pod korkiem wlewu oleju?
Nie kumam za bardzo instalacji gazowych bo to mój pierwszy gaz lecz nie wydaje mi się że to wtryskiwacze bo jak jest zimny na benie to tez terkota jak Karta w szprychach a jak temp.załapie to stuka na Maxa po lewej stronie silnika!kolego, mowisz ze na gazie stuka bardziej, moze stukaja wtryskiwacze od lpg a ty myslisz ze jest cos nie tak...
Napisany 10 czerwca 2012 - 14:14
Napisany 24 czerwca 2012 - 20:24
Objawy:
- na niskich obrotach lekkie dodanie gazu powoduje lekkie przydławienie a następnie prawidłowe wchodzenie na obroty
- na niskich obrotach średnie dodanie gazu powoduje szarpanie i przerywanie pracy silnika, średnio wchodzi na obroty
- na niskich obrotach gwałtowne dodanie gazu powoduje dodatkowo mulenie, "pracę na trzech garach", stosunkowo wolne wchodzenie na obroty
- po przekroczeniu 2 - 2,5 tyś obrotów wydawało się że wszystko było ok.
- objawy nasilające się po rozgrzaniu silnika i przy wysokich temperaturach otoczenia
- brak różnicy czy gaz czy benzyna
- stabilne obroty jałowe, w późniejszym okresie czasem pojedyncze wypadanie zapłonu.
Napisany 24 czerwca 2012 - 20:55
Napisany 24 czerwca 2012 - 23:44
Napisany 25 czerwca 2012 - 11:05
kiedy ostatnio wymieniane świece i kable?
Napisany 25 czerwca 2012 - 11:30
Napisany 25 czerwca 2012 - 11:31
Zobacz czy w gniazdach swiec nie stoi olej. I jakiej firmy kable WN zalozyles?przerywa
Napisany 25 czerwca 2012 - 22:28
Napisany 25 czerwca 2012 - 23:32
Sprawdziłem dzisiaj kody błędów i wyszły mi takie:
dalej szukać przyczyn w zapłonie?
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 25 czerwca 2012 - 23:53