może zaryzykować i spróbować od kabli


EDIT: poczytaj caly temat (jest opis jak sprawdzic cewke) -> http://forum.omegakl...ead.php?t=55055
Napisany 15 stycznia 2012 - 20:45
może zaryzykować i spróbować od kabli
Napisany 15 stycznia 2012 - 20:59
teraz dopiero spojrzalem na silnik.... U Ciebie nie ma kabli WN
Cewka siedzi bezposrednio na swiecach - wyjmij ja i zobacz czy: gumki idace od cewki do swiec sa cale (niepopekane, niesparciale) oraz czy w gniazdach swiec nie stoi olej albo woda.
Napisany 24 stycznia 2012 - 21:15
Napisany 26 stycznia 2012 - 07:33
Napisany 27 stycznia 2012 - 14:15
A rano po odpaleniu auta wszystko chodzi ok na benzynie? Nie szarpie, nie przerywa (nawet minimalnie)?
Jeżeli jest jakiś problemik to proponuję reset map, pojeździć na benzynie i ponownie ustawić lpg. 18-19l to jest na prawdę sporo. Przy normalnej jeździe powinieneś się zmieścić w ok. 11l lpg na trasie.
Może być cewka, ale żeby nie wydawać bez sensu kasy (jak ja) i kupować cewkę podmień ją od kogoś kto ma silnik 2.2. wymiana zajmie max 10 minut.
Napisany 27 stycznia 2012 - 21:21
zyga_wr a ty masz dobrą cewkę ?? do Wrześni mam żabi skok
a co powiesz o firmie DOMGAZ, słyszałem że to dobre gazowniki, piszesz mi o mapowaniu a ja zielony w tym temacie - nie moja dziedzina choć staram się nadążać
W domgazie sprawdzą mi co jest nie tak ?? u mnie tylko sanok robi brc ale jakoś z doświadczenia nie jestem przekonany co do nich tym bardziej że już raz byłem i nic nie wyszło - no może wyszło spalanie 19/100 km
Jestem zdruzgotany bo nie wiem od czego zacząć a kasy niepotrzebnie wydawać do chyba nikt nie chce
Na benie odpala bez zająknięcia - nic nie szarpie nie czka się itp. to samo w czasie jazdy na benie - idealnie
Napisany 13 lutego 2012 - 19:16
Napisany 15 lutego 2012 - 07:48
też się podepnę do tematu.nie wiem kiedy bo auto mam o 7 dni
gazownik powiedział że świece były wymieniane więc może i kable chociaż niekoniecznie - ale myślę że powiedział by gdyby coś nie było tak - jak reszta obstawia cewkę - może zaryzykować i spróbować od kabli ??
a co to za cewka
http://allegro.pl/ce...2040593027.html
cena o połowę tańsza - ale czy warto ??
Napisany 15 lutego 2012 - 15:24
Napisany 15 lutego 2012 - 19:49
Napisany 15 lutego 2012 - 22:19
też się podepnę do tematu.
też mam problem z szarpaniem po rozgrzaniu na wolnych obrotach i delikatnym wypadaniem zapłonu. Zakupiłem właśnie taką cewkę z linku kolegi i problem nie zniknął. Mechanik mówi, że omegi nie lubią zamienników i żebym kupił oryginał bo wg niego to na 100% uszkodzona cewka. Czy taki zbieg okoliczności jest możliwy czy może obie cewki są dobre a problem tkwi gdzie indziej? (wymieniony przepływomierz, świece i dalej nic )
Napisany 16 lutego 2012 - 07:06
1. szarpanie występuje zarówno na gazie jak i benzynie - na benzynce nieco słabiejU kolegi invader problem rozwiązany. Cewkę miał i ma nadal sprawną. Okazało się, że u niego nieźle ktoś namieszał w lpg, ale w końcu to jest ogarnięte. Zresztą jak tu zaglądnie to powinien potwierdzić
Kolego poszukaj kogoś z silnikiem 2.2 w swojej okolicy i podmień cewki. Tak będzie najpewniej i najtaniej.
1. Czy szarpanie występuje na pb i na lpg?
2. Czy są jakieś błędy (skoro piszesz o wypadaniu zapłonu to powinny być)? - jak odczytać poszukaj na forum - polecją zakładałam bezinwazyjną metodę "gaz i hamulec" - u nas to działa
Na razie odpowiedz mi na te pytania i pomyślimy co dalej.
Napisany 16 lutego 2012 - 09:52
1. szarpanie występuje zarówno na gazie jak i benzynie - na benzynce nieco słabiej
2. sprawdzane było komputerem i również sam sprawdziłem sposobem z forum - jedyny błąd jaki pokazuje to mieszanka za bogata lub za uboga 0170. - dlatego mechanik zalecił wymianę przepływki ale to niestety nie pomogło.
Do momentu kiedy auto się nie nagrzeje jest ok. problem zaczyna się po osiągnięciu ok 80 st. wtedy na wolnych obrotach pojawia się to wypadanie zapłonu, po gwałtownym dodaniu gazu lekko się dławi i po osiągnięciu 2000 obrotów wszystko jest ok. Kiedy bardzo delikatnie dodaje gazu to wchodzi na obroty normalnie.
Pamiętam jeszcze jak niecały rok temu montowałem lpg to gazownik mówił, że wyskoczył mu czujnik położenia wałka ale po wykasowaniu do tej pory błąd się nie pojawił. Może atakuje mnie z ukrycia bestia
Napisany 16 lutego 2012 - 10:04
Dzięki za wskazówki, podjadę do znajomego i zrobimy ten reset. Dam znać czy przyniosło efekty.A jak zachowują się sondy? Posprawdzałbym wtyczki i przede wszystkim wykres jak działają. To mi się nasuwa skoro na zimnym jest ok, a na zimnym sondy nie działają.
Druga sprawa to czy lpg nie miesza? Może być tak, że źle wyregulowane lpg rozjeżdża mapę wtrysków. Masz np. większą dawkę paliwa, przez co na zimnym jest ok, a jak się rozgrzeje to zaczyna przerywać i może być właśnie błąd związany ze składem mieszanki.
Proponuję podjechać na kompa, zresetować mapy wtrysków i pojeździć tylko na pb przez ok. 200km, później jak będzie ok to regulacja lpg.
Napisany 22 marca 2012 - 23:51
Napisany 23 marca 2012 - 00:15
Napisany 23 marca 2012 - 15:12
Napisany 23 marca 2012 - 15:24
Napisany 23 marca 2012 - 15:56