

Klima pełna a nie włącza się sprężarka!!!
#141
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2013 - 22:31
obie klimy ok, z tym, ze w omedze juz sprezarka zaczyna byc glosna.
#142
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2013 - 22:49
#143
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2013 - 08:05
- niskie/niebieskie/LP w okolicach 2,
- wysokie/czerwone/HP 10 - 15 (zależy od wielu czynników).
Napiszcie proszę jakie ma być ciśnienie przed i za sprężarką. W Tisie pisali że przy 1500obr/min??
Największą wydajność sprężarka ma w okolicach 2-2,5 k obrotów.
Kolego Tomspeed,zrobilem tak jak mówisz,zero reakcji ani sprezarka nie ruszyla ani wentylatory.A może ktoś wie który to przekaźnik pod maska odpowiedzialny jest za wentylator i sprezarke?ma ktoś schemat?
Sprawdzanie po kolei:
- bezpieczniki,
- przekaźniki,
- sprężarka na krótko,
- wentylatory na krótko,
- czujniki/presostaty.
Zakładam że w układzie jest wystarczająca ilość czynnika

Witam. Mam podobnie jak wova75 sprężarka załącza się ale nie chłodzi..czyli zawór muszę wymienić?? a jeszcze jedno jak zapodam klimę to takie delikatne syczenie słyszę.. jakies porady czy odrazu zawór wymieniać i nie szukać.
Bez wiedzy o ilości czynnika i ciśnieniach to jest wróżenie z fusów

"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#144
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2013 - 15:41
#145
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2013 - 16:08
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#146
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2013 - 11:04
#147
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2013 - 15:08
Nieszczelność może być wszędzie. Obstawiam skraplacz do wymiany, pewnie go zżarło od spodu. Druga opcja - uszczelnienie czołowe sprężarki.
Jak leci z przodu ze sprężarki po nabiciu to jest do śmieci. Nie można uszczelnić poprzez wymianę samego uszczelniacza. Poprostu przepuszcza na tłokach. Miałem, walczyłem. Teraz zostały mi narzędzia do naprawy kompresora:jump:
#148
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2013 - 16:37

#149
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2013 - 19:18
Jak leci z przodu ze sprężarki po nabiciu to jest do śmieci. Nie można uszczelnić poprzez wymianę samego uszczelniacza. Poprostu przepuszcza na tłokach. Miałem, walczyłem. Teraz zostały mi narzędzia do naprawy kompresora:jump:
Kolego robię klimę od 6 lat więc proszę nie pisz bzdur:pokoj:
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#150
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2013 - 19:26
Po kolei gdzie szukać problemu i gdzie są te elementy które mam sprawdzić?
#151
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2013 - 19:31
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#152
OFFLINE
#153
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2013 - 20:30
Jedyny słuszny 3.0
Jedyny słuszny to jest 3.2

Podpinałeś pod kompa ?? Jakieś błędy ??
Do sprawdzenia czujniki ciśnienia (presostaty) na rurce pomiędzy chłodnicą a silnikiem na dole, jeden 4, drugi 2 pinowy.
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#154
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2013 - 20:43

Brak błędów związanych z klimą
Jak sprawdzić te czujniki?
#155
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2013 - 21:17
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#156
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2013 - 21:30
#157
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2013 - 21:56
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#158
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2013 - 21:58
#159
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2013 - 22:01
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#160
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2013 - 08:08
Witam, Mam problem z klimą(climatronic) taki iż układ sprawny, pełny i szczelny ale sprężarka się nie załącz w ogóle dopiero jak wypnę przekaźnik w trójkątnej skrzynce i zewrę styki to włączają się wentylatory i sprężarka zaczyna dziać.
Po kolei gdzie szukać problemu i gdzie są te elementy które mam sprawdzić?
no to umnie jest podobny temat mam problem bo umnie przy climatroniku w ogóle nie załancza spręzarki a mam silnik 2,0 16v przekazniki sprawne wszedzie prad dochodzi pod sprezarke tez a po właczeniu auto slychac tylko właczenie sie wiatraków a sprężarka nic.
zwierałem wczoraj ta kostke 2 piny i nie ma efektu ,zwierałem ta 4 piny tylko objaw załanczania wentylatorów.
Jak myślicie sprężarka do wymiany? dodam ,że czynnik jest 950 gr dopiero zapakowany i wszystko szczelne.