Oczywiście że najlepiej wymienić na Magic Jet. Robiłem już taką operację u kilku kolegów i zawsze było lepiej niż na Valtekach


Napisany 02 lutego 2010 - 10:35
Napisany 02 lutego 2010 - 19:28
Ciekawe czy te Valteki w ogóle były kalibrowane po regeneracji, bo jeżeli nie to teraz każdy może miec inną wydajnośc i prawidłowe zestrojenie może być niemożliwe.
Oczywiście że najlepiej wymienić na Magic Jet. Robiłem już taką operację u kilku kolegów i zawsze było lepiej niż na ValtekachJa też kiedyś miałem Valteki i po wymianie na Magiki nie poznałem auta
Napisany 02 lutego 2010 - 19:36
Napisany 02 lutego 2010 - 21:38
Napisany 02 lutego 2010 - 21:48
Marcin L dobrze napisał odnośnie regulacji i postępowania w razie niepowodzenia - może zróbcie sobie minispocik
. W programie AcGazSynchro zaznaczona do rysowania wykresu jest tylko sonda 1 ale jest niepodłączona co sugeruje wartość 3,75V, a jak wiadomo, w V-kach są sondy 0-1V. Podłączenie sond pozwala śledzić na wykresie aktualną wartość mieszanki. Żeby nie padać na glebę, schylać się możesz znaleźć przewód wychodzący ze Staga200 fioletowy z najszerszej wyczki pin 22(w Stagu200-4 i Stagu200-6 jest tylko jeden kabelek do sondy) i podłączyć do pinu 28 lub 47 w kostce idącej do ECU benzyny - są opisane. Sonda pod pinem 28 to sonda odpowiadająca cylindrom po stronie pasażera a sonda podłączona do 47 to sonda odpowiadająca za cylindry po stronie kierowcy.
Napisany 02 lutego 2010 - 21:51
Napisany 02 lutego 2010 - 21:52
Napisany 02 lutego 2010 - 21:59
Napisany 02 lutego 2010 - 22:13
a zrzuty ekranu nejlepiej robić klawiszem Printscreen a potem kopiować np do Painta..
Napisany 03 lutego 2010 - 09:42
Następnym razem się poprawię
Zadzwonię do ciebie jutro może znajdziesz czas by zerknąć na ten mój wynalazek, kompa brać??
Napisany 02 marca 2010 - 16:20
Napisany 02 marca 2010 - 17:18
Napisany 02 marca 2010 - 18:58
Napisany 02 marca 2010 - 21:08
Napisany 02 marca 2010 - 22:07
Napisany 05 marca 2010 - 20:28
Jakie sa objawy pobierania benzyny ? Póżniej się przełącza na gaz po uruchomieniu ? Przełącza na benzynę w czasie jazdy ? Czy po prostu zachowuje się w miarę normalnie, a benzyny ubywa ?
Uściślając - jeżlei się przełącza w czasie butowania, to może być problem reduktora / spadków ciśnienia (ale raczej nie bo pamiętam że nie spadało) a jeżeli podpija bez objawów to przyczyny mogą być dwie 1) problem z elektryką - nie odłącza wtrysków benzynowych podczas pracy na gazie 2) wskaźnik paliwa jest połączony z komputerem benzynowym - ponieważ wtryski benzynowe pracują cały czas (nawet jeżeli nie przepływa przez nie benzyna) to na tej podstawie może mysleć, że paliwa ubywa i wskazówka idzie w dół.
Napisany 10 marca 2010 - 21:01
Napisany 10 marca 2010 - 22:37
Na gazie nic sie nie polepszy, na benzynie nie pogorszy. Znów musisz podregulować sprzęt.Podłączyłem ten przewodzik fioletowy do sondy i zastanawiam się czy go nie odpiąć