

LPG Stag 200
#121
OFFLINE
Napisany 02 października 2010 - 16:46
#122
OFFLINE
Napisany 02 października 2010 - 20:05
- Ktoś wybrał Matrix a jest Valtek->wybrać Valtek, potwierdzić zapytanie/informację o konieczności ponownej autokalibracji i testów/regulacji drogowych i dalej autokalibracja i korekcja mnożnika
- Czy do parownika podłączony jest mały wężyk z podciśnieniem/czy jest w nim podciśnienie podczas pracy silnika? Czy trójnik pomiarowy podłączony za filtrem fazy lotnej?
- Parownik Tomasetto Alaska jest zbyt mało wydajny do Omegi, każdej Omegi!!
- Idealnie byłoby, gdyby przy czasach wtrysków około 2,5ms mnożnik wynosił 1,2 a przy największym obciążeniu, przy czasach wtrysku około 16ms mnożnik wynosił 1. Podpowiem, że by tak się stało aplikujemy takiej Omedze dobre, precyzyjne wtryskiwacze (Valtek i Valtekopodobne powoli odchodzą do lamusa) z dyszami 2,5mm, niekoniecznie bardzo szybkie, do tego reduktor, który mocowo obsłuży w praktyce masę i zapotrzebowanie Omegi (a nim Tomasetto Alaska nie jest!!), dający ciśnienie podczas pracy równe 1,1bara. Do tego przydałby się dobry montaż = w równej odległości od wtrysków benzyny wkrętki, równej długości wężyki, poprawne zamontowanie czujników etc.
-Daj zrzuty ekranowe z programu AcGazSynchro z zakładek: Parametry, Mapa, Ustawienia.
#123
OFFLINE
Napisany 03 października 2010 - 19:02
#124
OFFLINE
Napisany 03 października 2010 - 21:27
#125
OFFLINE
Napisany 04 października 2010 - 08:34
#126
OFFLINE
Napisany 04 października 2010 - 10:07
#127
OFFLINE
Napisany 04 października 2010 - 11:04
dołaczam mape i ustawienia mapka nie jeste jeszcze dopieszczona
#128
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 16:23
Panowie mam następny problem ze swoją omą. Mianowicie chodzi o instalację gazową. Centrlaka STAG 200, nowy reduktor KME, nowe filtry. Problem jest z przełączaniem na zimnym silniku z pb na lpg, dokładnie chodzi o to że silnik bardzo źle pracuje i potrafi zgasnąć. Byłem u gaziarza posprawdzał wszystko, ustawił parametry, zmienił reduktor bo stary nie trzymał ciśnienia przy wysokich obrotach. Niestety ranny problem z odpalaniem pozostał. Auto stoi w ciepłym garażu, temperatura przełączanie jest na 30 stopni. A i jeszcze jedno dzisiaj po odpaleniu na pb auto chodziło ładnie, ale jak chciałem wyjechać z garażu to nie dałem rady, samochód ciągle gasł po dodaniu gazu, a nawet po włączeniu D na N i bez gazu chodził bez zarzutu.
pozdrawiam
#129
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 16:43
#130
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 17:02
#131
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 17:12

#132
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 17:20
#133
OFFLINE
#134
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 20:14
pozdrawiam
#135
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 22:12
Popsuć to może nie, można np. pogubić części, czy źle złożyća czy można coś popsuć?

Teoretycznie, jak nie pomylisz sprężynek i tłoczków to nie trzeba, ale praktyka pokazuje, że Valteki i tak są zazwyczaj rozjechane, więc kalibracja im tylko pomoże.i czy nie wymaga to potem kalibracji tej całej listwy?
Ja czyszczę benzynąNo i czym to czyścić jakiś płyn?

#136
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2011 - 11:51
pozdrawiam
ale problem z duszeniem na zimnym silniku na pb pozostał