Daj zrzuty mnożnika i ustawień z pierwszej zakładki programu i zdjęcie, gdzie jest wkrętka do podciśnienia w kolektorze bo nie pamiętam gdzie to masz.
Nie zrobiłem zrzutów z mapy i ustawień zrobę jutro
Napisany 15 marca 2010 - 21:39
Daj zrzuty mnożnika i ustawień z pierwszej zakładki programu i zdjęcie, gdzie jest wkrętka do podciśnienia w kolektorze bo nie pamiętam gdzie to masz.
Napisany 15 marca 2010 - 22:01
Napisany 17 marca 2010 - 12:38
Napisany 17 marca 2010 - 21:04
Napisany 17 marca 2010 - 22:08
Szkoda, bo jeśli tak się działo na dyszach 3 to może trzeba było... podmienić MAP sensor na chwilkę - tyle mi przyszło do głowy. Więcej pomysłów też nie mam i za wszystkie poprzednie serdecznie załujęPoddaję się, nie mam ochoty więcej w niej nic robić niech się martwi nowy właściciel sprzedaję mendę i tyle, taka decyzja............
Nie dołożę do niej ani złotówki i tak prawie druga instalacja, dzięki panowie za pomoc ale to już koniec...
Napisany 23 marca 2010 - 23:59
Napisany 24 marca 2010 - 00:15
?? Zdjęcia zapodajOd dłuższego czasu zastanawia mnie fakt dlaczego mam tylko cztery wtryskiwacze przy V-ce. Dwa po jednej stronie i dwa po drugiej stronie. Na dodatek są to czerwone Valteki. Piszę tutaj ponieważ instalacja to Stag 200
Napisany 24 marca 2010 - 00:21
Napisany 24 marca 2010 - 18:20
Napisany 24 marca 2010 - 18:24
Napisany 24 marca 2010 - 22:19
mądrze prawi. Ale doncortino też może mieć rację, tam z tyłu lub pod kolektorem może być trzecia para wtrysków.Nie , jeśli ustawili ,ze silnik 4 cylindrowy i dwa puścili tylko na Pb .
Napisany 25 marca 2010 - 06:19
Napisany 25 marca 2010 - 20:26
Napisany 25 marca 2010 - 20:31
Napisany 29 marca 2010 - 10:29