

LPG Stag 200
#41
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2010 - 23:01
#42
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2010 - 23:03


pagaj, taka oczywista oczywistość, gdybyś zdecydował się na nowe wtryskiwacze to pamietaj, że dysze przed rozwierceniem należy wykręcić z wtryskiwaczy

#43
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2010 - 23:05
#44
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2010 - 23:08
Czy czas wtrysków benzyny w tym silniku powinien być 2,7 ms ?
Autodata podaje że czasy wtrysku benzyny zaczynają się już od 2,3ms.
#45
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2010 - 23:09
Tak (opcje typ wtyskiwacza > valtec 2ohm > moze byc w tej opcji lub w jako matrix)Lendio, na jakich wtryskach wyszedł taki mnożnik ? Na Magikach ?
MAm 2 redkuktoiry zavoli N. Screen robiony na trasie, wiec auto dobrze zagrzane a V-alka sie dobrze grzeje.O, u lendio bardzo ładnie to wszystko ogarnięte na screnie . Przyczepiłbym się z natury tylko do temperatury reduktora-ciężko osiągnąć taką samą temperaturę silnika i reduktora oraz spróbowałbym dać np2% korektę dla wtryskiwaczy 1-3 o ile zawsze występuje taka rozbierzność a wężyki równe i listwy połączone z tyłu.
Co do rozjadow miedzy stronami to na tym screenie jest nienajgorzej, bo zdarzaja sie tez wieksze rozjazdy, ale niechce tych korekt programem ustawiac.
OK wracajmy do staga200 i problemu autora tematu bo troche oftop zrobilem.
#46
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2010 - 23:11
O ja to wiemMAm 2 redkuktoiry zavoli N. Screen robiony na trasie, wiec auto dobrze zagrzane a V-alka sie dobrze grzeje.

#47
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2010 - 23:15
Szczerze to niepamietam, ale jak rano sprawdzalem na zimnym to temp red i gazu byly zblizone do temp otoczenia.O ja to wiem A jaki typ czujnika temperatury masz wybrany?
#48
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2010 - 11:19
Czy tylko AcGasSynchro 1.14.1.0 ?
www.bestiales.pl
#49
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2010 - 11:20
#50
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2010 - 11:28
Bo zeby sie podpiac pod net musze odpiac komp od sterownika..
www.bestiales.pl
#51
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2010 - 11:57
Przy starszych wersjach sterownika podczas aktualizacji należy zwrócić uwagę na numer PCB. Nowsze oprogramowanie podczas połączenia samo zaproponuje aktualizację firmware.
Program konfiguracyjny SetupAcGasSynchro-5.4.0.8 oraz Program konfiguracyjny AcGasSynchro v1.14.1.0 do STAG-200, STAG-300
#52
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2010 - 12:36
Ma ktoś na sprzedaż?:>
#53
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2010 - 12:57
#54
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2010 - 20:34
Możemy się spotkać,rzucisz okiem na ten mój wynalazek lpg??

Jeżeli użyjesz zbyt nowego oprogramowania, komputer powie, że trzeba użyć starszego.
Florek, przesłałem ci film na priv jak pracuje silnik na gazie po wymianie reduktora, mam nadzieje, że ci skrzynki nie zablokowałem....

Na Alledrogo.pl jest tego pełno, takie firmy jak Viaken, oryginalne AC mają wzięcie i są w zasięgu zaskórniaków portfela. Wpisz w wyszukiwarkę aukcyjną LPG-USB, jest w czym wybierać.
#55
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2010 - 21:21


#56
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2010 - 22:49
:mur:Daj zapis os-cy-lo-sko-pu, bo na filmie widzę tylko, że wskazówka obrotomierza faluje, zwiększając swoją amplitudę do czasu, aż ECU benzyny próbuje korygować, zapewne silniczkiem krokowym biegu jałowego lub/i czasem wtrysku. Widzę objaw, a chętnie obejrzałbym przyczynę
. Teraz widzę, że mogą być nierówno dawkujące wtryskiwacze, ale jak zobaczę oscyloskop to się wypowiem. Zapodaj pliki oscyloskopu oraz zrzuty zakładek "Parametry" i "Mapa" na forum.
Sorrki, miałem pracowitą końcówkę miesiąca. W między czasie wymieniłem ten parownik na zavolaka zeta s przepiąłem ciśnieniówki i teraz ma 1.30 bara, więc teoria się pokrywa.
W praktyce gorzej, spalanie spadło do jakichś 21L lpg, na wolnych obrotach nie faluje ale jak sie z beny na lpg przełączy do telepie omą jak by po tzw "kocich łbach jechał"mimo tego że stoi. próbowałem ustawić mapę i tutaj też teoria poległa ponieważ, żeby jeździć i w miarę przyśpieszać to musiałem z mapą zjechać na mnożniku poniżej 1.00 jakieś 0.9 jak ustawiłem mnożnik na 1.3 to ani wolnych obrotów ani jazdy "wigry 3" by mie objechało.
Nie można ustawić autokalibracji bo albo rpm za niskie albo za niskie ciśnienie kolektora.
Dziś trochę pojeździłem ale nic nie wykombinowałem niestety film który nagrałem do niczego się nie nadaje. Jutro spróbuję porobić parę zrzutów i może nagram coś żeby pokazać

#57
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2010 - 00:00
Jeżeli jest telepanie po przełączeniu, to prawdopodobnie trzeba dopieścić mnożnik początkowy pod względem czasów wtrysku benzyny na benzynie i gazie.
Autokalibrację można sobie darować bo przy ciśnieniu 1,3 raczej nie przejdzie - trzeba zrobić ustawienie ręczne biegu jałowego wg czasów wtrysku a potam mapę z korekcją mnożnika w więszych czasach.
#58
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2010 - 00:14
bo dostaje za dużo gazu. Imbusik w dłoń i na środku parownika jest śruba ustalająca ciśnienie zaznaczona na czerwono. Wykręcasz ją podczas pracy silnika i obserwujesz AcGazSynchro. Zjedź na 1,1 bara i już to ciśnienie zostaw w spokoju. Autokalibracja. Jeżeli nadal za dużo to oznacza zbyt duże dysze lub niepoprawną próbę regeneracji wtryskiwaczy-zbyt duży skok tłoczka-o której to pisałeś na początku tematu.musiałem z mapą zjechać na mnożniku poniżej 1.00 jakieś 0.9 jak
Skorzystaj z pomocy kolegi Marcin L. I daj pliki oscyloskopu, video nic mi nie mówi.
#59
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2010 - 09:34
Ma niskich obrotach być może będzie na granicy zalewania, ale na wysokich już moze dostawac za mało paliwa glatego w miarę możliwosci trzeba to skorrygować regulacją.
Optymalnym rozwiazaniem byłyby dwa reduktory lub jeden naprawdę mocny np Scoorpion GT.
#60
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2010 - 10:22
tak, ale na nowych wtryskiwaczach. Kolega pagaj na początku tematu napisał, że regenerował Valteki. Przy, zakładam, że dość znacznym przebiegu z racji użytego wcześniej reduktora, sterownika i wtryskiwaczy taka operacja to leczenie syfa pudrem.dopracował dysze oraz mnożnik
święta prawda.Ma niskich obrotach być może będzie na granicy zalewania, ale na wysokich już moze dostawac za mało paliwa glatego w miarę możliwosci trzeba to skorrygować regulacją.
reduktor dopiero co kupiony, jeden narazie wystarczy, teraz czas na wtryskiwacze. Gdy uda się rozwiązać większe bolączki może nadejść czas na ewentualnie drugi reduktor, to zobaczy sam zadowolony właściciel.Optymalnym rozwiazaniem byłyby dwa reduktory lub jeden naprawdę mocny np Scoorpion GT.