Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Tłumik przelotowy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
238 odpowiedzi na ten temat

#121 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 sierpnia 2010 - 22:33

Ja mam zamiast kata przelot, zamiast srodkowego przelot, tylko ostatni jest jest seryjny, ale będzie przelot :) Wszystko RM Motors :) Nie jest najciszej :) Ale mi pasuje :)


Srodkowe oryg tez przelot wiec po co zmieniac ? :)

Ja mam AWG i wkur... sie. Rano na zimnym wydech tarabani jak cholera, dopiero jak sie wszystko nagrzeje jest lepiej (ciszej). Na przelotach rurach byl spokoj.

#122 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 01 sierpnia 2010 - 22:40

Srodkowe oryg tez przelot wiec po co zmieniac ? :)

Ja mam AWG i wkur... sie. Rano na zimnym wydech tarabani jak cholera, dopiero jak sie wszystko nagrzeje jest lepiej (ciszej). Na przelotach rurach byl spokoj.


a u mnie 2 x seryjny kat + 2 x srodek i 1 koniec - 2 letni polmostrow i basuje az mi zona marudzi




 


#123 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 sierpnia 2010 - 14:27

Srodkowe oryg tez przelot wiec po co zmieniac ? :)

A w 2.0 to ile tych srodkowych jest ? ;)


Miałem do wymiany, wiec postanowaiłem rmki zarzucic ;) :D

#124 OFFLINE   dawid0123456789

dawid0123456789

    Srebrny Corsarz

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 02 sierpnia 2010 - 14:35

Michale, powiedz mi co dokładnie wymieniałeś i jakie koszty?

#125 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 02 sierpnia 2010 - 14:40

Beast mi nie chodzi o buczenie tylko o to żeby jej troche tych KM doszło :) a buczeć to buczał wcześniej jak był wypalony orginał ;/;/ i jeszcze go dławilo ;/

#126 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 sierpnia 2010 - 15:10

Beast mi nie chodzi o buczenie tylko o to żeby jej troche tych KM doszło :) a buczeć to buczał wcześniej jak był wypalony orginał ;/;/ i jeszcze go dławilo ;/


Koni to Ty bys dostal jak zaczal bys od kolektorow wydechowych po pelen przelot wyspawany od nowa. A tak to se mozna pomazyc... :rolleyes:

A w 2.0 to ile tych srodkowych jest ? ;)

Miałem do wymiany, wiec postanowaiłem rmki zarzucic ;) :D


3 ? :p

#127 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 sierpnia 2010 - 15:43

Koni to Ty bys dostal jak zaczal bys od kolektorow wydechowych po pelen przelot wyspawany od nowa. A tak to se mozna pomazyc... :rolleyes:



3 ? :p


naście.... ;)


Michale, powiedz mi co dokładnie wymieniałeś i jakie koszty?



zamiast katalizatora jest wspawany tlumik przelotowy rm motors, i zamiast tłumika srodkowego również siedzi rm motors

Co do kosztów to nie pamietam, ale chyba jakoś po 100zł za jeden tłumik przelot czli 2x100=200 + 50zł wspawanie tematu :)

#128 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 02 sierpnia 2010 - 19:59

Lukasboss to Ci powiem że kolektory też będe robic od podstaw rurowe w sierpniu i to napewno ok 15KM doda wtedy wszystko, a na tą chwile to nie mów że mogę pomarzyć bo jak wywalisz katy,środki i końcowy dobry sportowy np Remus,Sebring czy Ulter to ok 6-8KM też pójdzie do przodu, zależy od kondycji silnika..

#129 OFFLINE   BRYLANT

BRYLANT
  • 371 postów
  • Dołączył: 25-08-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 sierpnia 2010 - 20:15

jak wywalisz katy,środki i końcowy dobry sportowy np Remus,Sebring czy Ulter to ok 6-8KM też pójdzie do przodu


A masz jakiś "papier" na to czy tak Ci sie wydaje ??

#130 OFFLINE   Quisel

Quisel
  • 215 postów
  • Dołączył: 31-05-2010
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 02 sierpnia 2010 - 20:22

Srodkowe oryg tez przelot wiec po co zmieniac ? :)


weź mi powiedz czy v6 też mają środkowe przelotowe w oryginale??
bo co do x20xev to bankowo i nie kumam po co ludzie się podniecają że wstawili tam przelot skoro jest tam orginalny dobrze policzony tłumik jeszcze do tego przelotowy..
to jak jest z tymi v6??

A masz jakiś "papier" na to czy tak Ci sie wydaje ??


to też mnie zastanawia jak można cokolwiek zyskać oddławiając rzekomo wydech bez przeprogramowania mapy paliwa.. takie operacje się sprawdzały w silnikach gaźnikowych;)

#131 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 02 sierpnia 2010 - 20:31

po włożeniu puchy i wydechu tylko końcowego na sportowy na hamowni pokazało 184KM, więc chcecie mi wmówić ze ten wykres był tylko od puchy te 14KM?? haahaha dobre!! wydech panowie w aucie to podstawa i nie gadajcie głupot ze nic nie daje bo jak tak twierdzicie to nie róbcie!! a ja zrobie i wtedy porównamy serie 2.5 v6 do mojego co??

#132 OFFLINE   Quisel

Quisel
  • 215 postów
  • Dołączył: 31-05-2010
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 02 sierpnia 2010 - 20:42

po włożeniu puchy i wydechu tylko końcowego na sportowy na hamowni pokazało 184KM, więc chcecie mi wmówić ze ten wykres był tylko od puchy te 14KM?? haahaha dobre!! wydech panowie w aucie to podstawa i nie gadajcie głupot ze nic nie daje bo jak tak twierdzicie to nie róbcie!! a ja zrobie i wtedy porównamy serie 2.5 v6 do mojego co??


po mojemu to pucha dała właśnie te 6%;) bo to całkiem mądry temat z tym rezonatorem.. mogłeś jeszcze sprawdzić przed zmianami to może wyeliminowałbyś błąd pomiaru

#133 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 sierpnia 2010 - 20:44

wydech panowie w aucie to podstawa


dobrze prawisz ale jak go lekkomyślnie odprężysz to zysk jest tylko w górnym zakresie obrotów , w dolnym niestety strata

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#134 OFFLINE   Quisel

Quisel
  • 215 postów
  • Dołączył: 31-05-2010
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 02 sierpnia 2010 - 20:49

...a wtedy tracimy na elastyczności i tak mało elastycznego(w porównaniu z ZS) silnika benzynowego:p
no cóż coś za cos;)

#135 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 02 sierpnia 2010 - 20:50

oglądaliście teraz OPT?? jes nexia 3.0 v6 ma tylko wydech od podstaw i puche - pomiar na hamowni 240KM - wychodzi na to że wydech dał ok 25KM ale podobno nic nie daje jak twierdzicie heh. ale każdy ma swoje zdanie, zrobię wydech i jak tylko kasa pozwoli to hamownia i się okaże. pozdro

#136 OFFLINE   BRYLANT

BRYLANT
  • 371 postów
  • Dołączył: 25-08-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 sierpnia 2010 - 20:50

na hamowni pokazało 184KM


A przed tymi zmianami miałeś ile ? może 170 jakoś nie chce mi sie wierzyć ze w 15 letnim silniku nie uciekły koniki .

#137 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 02 sierpnia 2010 - 20:52

sory wydech ok 20KM..

moze ty kolego masz silnik 15 letni hehe, nie znasz mnie i mojego auta to skąd mozesz wiedzieć jaki mam silnik, jaki przebieg i jaki rok??

#138 OFFLINE   Quisel

Quisel
  • 215 postów
  • Dołączył: 31-05-2010
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 02 sierpnia 2010 - 20:54

oglądaliście teraz OPT?? jes nexia 3.0 v6 ma tylko wydech od podstaw i puche - pomiar na hamowni 240KM - wychodzi na to że wydech dał ok 25KM ale podobno nic nie daje jak twierdzicie heh. ale każdy ma swoje zdanie, zrobię wydech i jak tylko kasa pozwoli to hamownia i się okaże. pozdro


a zapomnieli wspomnieć że silnik był po tych zmianach strojony na hamowni??
ps to nie przypadkiem ten silnik co w omesi?? obejrzę sobie powtórkę;)

#139 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 sierpnia 2010 - 20:55

ale podobno nic nie daje jak twierdzicie heh.


daje ale wyliczony od podstaw a nie że wszystko wywalasz dajesz rurę z tlumikiem sportowym na końcu i masz 20 KM

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#140 OFFLINE   BRYLANT

BRYLANT
  • 371 postów
  • Dołączył: 25-08-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 sierpnia 2010 - 21:01

moze ty kolego masz silnik 15 letni hehe, nie znasz mnie i mojego auta
to skąd mozesz wiedzieć jaki mam silnik, jaki przebieg i jaki rok


No to powiedz jaki masz silnik jaki przebieg i jaki rok . ale nawet jak byś miał silnik od bfl z 2003 roku to nie wmówisz mi ze masz nadal 170 KM.