

Tłumik przelotowy
#161
OFFLINE
Napisany 04 sierpień 2010 - 11:04
#162
OFFLINE
Napisany 04 sierpień 2010 - 11:07
każde tłumiki są przelotowe
ja odpowiedź znam , to Ty twierdzisz że każde sa przelotowe , a to straszne uproszczenie
zazwyczaj to nie znaczy zawsze
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#163
OFFLINE
Napisany 04 sierpień 2010 - 11:13

ja dla przykładu mam strumienicę i w zakładzie zajmującym się wydechami powiedziano mi że jak będzie strumienica to będzie się wata w środkowym wypalać i rzeczywiście miałem jakiś tłumik(pewnie zamiennik) po roku od kupienia samochodu wypaliła się wata i pierdział ale dziur na wylot nie było żadnych(a jak kupiłem autko to wydech nie był nowy) .. rozciąłem go wyjąłem bebechy i było zero waty(zrobię sobie ładną końcówkę z rurki dziurkowanej:D).. wsadziłem thyssen krupp(o dziwo na puszce są wybite te same oznaczenia co na starym tłumiku;)) ale chodzi ślicznie także napiszę napewno jak już się wypali;)
komiku88 a kto powiedział że wyrzucenie kata nic nie daje?? napewno nic nie daje wsadzenie zwykłej rurki bo wtedy nie ma komory rozprężnej.. ale strumienica albo mały tłumiczek z kwasówki jak najbardziej;)
ale twoje teorie podziału tłumików są co najmniej dziwne
#164
OFFLINE
Napisany 04 sierpień 2010 - 11:15
#165
OFFLINE
Napisany 04 sierpień 2010 - 11:35
1. moc podawana katologowo (czyli np te 170KM dla 2.5) to moc, ktora musi osiagnac nawet najmniej 'udany' nowy silnik, z reguly wszystkie po dotarciu maja wieksza, jest realne, ze po 10 latach dobrego utrzymywania nadal silniczek wykaze wiecej niz katalogowo
2. jakies tam dajewo z 3.0v6 mialo jak rozumiem naped na przod, nie ma sensu porownywac mocy na kolach
3. komik masz ambicje, kombinuj i dziel sie konkretnymi wynikami, w tym temacie zwiazanymi z wydechem

Nie ma co sie gryzc, kazdy chce usprawnic sobie autko, a dzieki forum nie kazdy musi sie uczyc na swoich bledach, moze wyciagnac wnioski z doswiadczen innych... wspolpracujmy, zamiast sie szykanowac

#166
OFFLINE
Napisany 04 sierpień 2010 - 11:53
michal987654321 to napisz jakiej firmy wcześniej miałeś tłumik i po jakim czasie się przepalił
Tak jak mówie...okres który wytrzymał to około 1 rok, co do firmy to powiem, że było to jakies rzemiosło jak wiekszość dzisiejszych tłumików, na allegro płaciłem za nie około 130zł

wspolpracujmy, zamiast sie szykanowac


#167
OFFLINE
Napisany 04 sierpień 2010 - 12:01

#168
OFFLINE
Napisany 04 sierpień 2010 - 12:06
ja tez w tym miechu bede dzialał z kominami
#169
OFFLINE
Napisany 04 sierpień 2010 - 13:38
pojdzie wykres wtedy sie wypowiem
a tym czasem mozesz wrzucic ten wykres z 184bhp:D
#170
OFFLINE
Napisany 04 sierpień 2010 - 14:10
a tym czasem mozesz wrzucic ten wykres z 184bhp:D
184 bhp to 181.4792 km

#171
OFFLINE
Napisany 05 sierpień 2010 - 09:55




#172
OFFLINE
Napisany 05 sierpień 2010 - 09:57
barany masz/ bedziesz mial? gdzie zalatwiasz

#173
OFFLINE
Napisany 05 sierpień 2010 - 10:04

#174
OFFLINE
#175
OFFLINE
Napisany 05 sierpień 2010 - 20:34
#176
OFFLINE
Napisany 06 sierpień 2010 - 11:42

#177
OFFLINE
Napisany 06 sierpień 2010 - 18:56
heh teraz na takiej glebie te problemy moga sie zaczac:)jeżeli chodzi o to haczenie to narazie jest ok, z tym problemu nie ma..
#178
OFFLINE
Napisany 06 sierpień 2010 - 19:05
#179
OFFLINE
Napisany 16 sierpień 2010 - 09:37
Mianowicie siedzialem sobie wczoraj pod łamaga i mierzylem tlumiki w v6. Rury od tlumika maja fi50.
Pytanie moje takie, jakie fi powinny miec tlumiki przelotowe i strumienice (bo niewiem jakie wziasc

Kolega Exec ladowal 60tki, inny z koleji 55.
Ja pytalem szpeca jak on to widzi.
Powiedzal mi tak : mozna walnac 60tke....ale odrazu rury i cala reszta tez na 60tke bo inaczej to o kant **** rozbic. Mowil tez ze 50tka w zupelnosci wystarczy bo tam ida osobny 3 garki i osobno kolejne 3.
jakie jest wasze zdanie?
#180
OFFLINE
Napisany 16 sierpień 2010 - 09:43
Pany mam dylemat.
Mianowicie siedzialem sobie wczoraj pod łamaga i mierzylem tlumiki w v6. Rury od tlumika maja fi50.
Pytanie moje takie, jakie fi powinny miec tlumiki przelotowe i strumienice (bo niewiem jakie wziasc)
Kolega Exec ladowal 60tki, inny z koleji 55.
Ja pytalem szpeca jak on to widzi.
Powiedzal mi tak : mozna walnac 60tke....ale odrazu rury i cala reszta tez na 60tke bo inaczej to o kant **** rozbic. Mowil tez ze 50tka w zupelnosci wystarczy bo tam ida osobny 3 garki i osobno kolejne 3.
jakie jest wasze zdanie?
ja bym to zrobił tak jak sie to szpecowi widzi bo ma racje
