Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Tłumik przelotowy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
238 odpowiedzi na ten temat

#161 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 04 sierpień 2010 - 11:04

"tłumik refleksyjny stanowi zazwyczaj końcowy układ wydechowy" więc masz odpowiedź.

#162 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 sierpień 2010 - 11:07

każde tłumiki są przelotowe


ja odpowiedź znam , to Ty twierdzisz że każde sa przelotowe , a to straszne uproszczenie

zazwyczaj to nie znaczy zawsze

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#163 OFFLINE   Quisel

Quisel
  • 215 postów
  • Dołączył: 31-05-2010
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 04 sierpień 2010 - 11:13

michal987654321 to napisz jakiej firmy wcześniej miałeś tłumik i po jakim czasie się przepalił tak żeby forumowicze wiedzieli czego nie kupować;)
ja dla przykładu mam strumienicę i w zakładzie zajmującym się wydechami powiedziano mi że jak będzie strumienica to będzie się wata w środkowym wypalać i rzeczywiście miałem jakiś tłumik(pewnie zamiennik) po roku od kupienia samochodu wypaliła się wata i pierdział ale dziur na wylot nie było żadnych(a jak kupiłem autko to wydech nie był nowy) .. rozciąłem go wyjąłem bebechy i było zero waty(zrobię sobie ładną końcówkę z rurki dziurkowanej:D).. wsadziłem thyssen krupp(o dziwo na puszce są wybite te same oznaczenia co na starym tłumiku;)) ale chodzi ślicznie także napiszę napewno jak już się wypali;)

komiku88 a kto powiedział że wyrzucenie kata nic nie daje?? napewno nic nie daje wsadzenie zwykłej rurki bo wtedy nie ma komory rozprężnej.. ale strumienica albo mały tłumiczek z kwasówki jak najbardziej;)
ale twoje teorie podziału tłumików są co najmniej dziwne

#164 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 04 sierpień 2010 - 11:15

dobra kończymy ten cyrk, każdy ma swoje zdanie i niech każdy robi wedle swojego pomysłu i zdania. proste.

#165 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 sierpień 2010 - 11:35

no troche sie napocilem czytajac te kilkadziesiat ostatnich postow i powiem tak:

1. moc podawana katologowo (czyli np te 170KM dla 2.5) to moc, ktora musi osiagnac nawet najmniej 'udany' nowy silnik, z reguly wszystkie po dotarciu maja wieksza, jest realne, ze po 10 latach dobrego utrzymywania nadal silniczek wykaze wiecej niz katalogowo

2. jakies tam dajewo z 3.0v6 mialo jak rozumiem naped na przod, nie ma sensu porownywac mocy na kolach

3. komik masz ambicje, kombinuj i dziel sie konkretnymi wynikami, w tym temacie zwiazanymi z wydechem :)

Nie ma co sie gryzc, kazdy chce usprawnic sobie autko, a dzieki forum nie kazdy musi sie uczyc na swoich bledach, moze wyciagnac wnioski z doswiadczen innych... wspolpracujmy, zamiast sie szykanowac :D


 


#166 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 sierpień 2010 - 11:53

michal987654321 to napisz jakiej firmy wcześniej miałeś tłumik i po jakim czasie się przepalił



Tak jak mówie...okres który wytrzymał to około 1 rok, co do firmy to powiem, że było to jakies rzemiosło jak wiekszość dzisiejszych tłumików, na allegro płaciłem za nie około 130zł ;)


wspolpracujmy, zamiast sie szykanowac :D



Dodany obrazek


:D

#167 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 04 sierpień 2010 - 12:01

EXEC potwierdził to co napisałem wcześniej odnośnie mocy np po tych 8-10 latach. :) ambicje są, zrobie wszystko, pojdzie wykres wtedy sie wypowiem. pozdro

#168 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 sierpień 2010 - 12:06

git. czekamy

ja tez w tym miechu bede dzialał z kominami

#169 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 sierpień 2010 - 13:38

pojdzie wykres wtedy sie wypowiem


a tym czasem mozesz wrzucic ten wykres z 184bhp:D

#170 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 sierpień 2010 - 14:10

a tym czasem mozesz wrzucic ten wykres z 184bhp:D


184 bhp to 181.4792 km :p

#171 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 05 sierpień 2010 - 09:55

panowie dziś wywaliłem katy i wstawiłem przeloty z RM :) i powiem szczerze że rożnica jest odczuwalna i to sporo, autko lepiej wkręca się na obroty i czuje że żyje :) pozostały tylko kolektory i jade hamować :) zobaczymy ile pokaże. jeżeli chodzi o dźwięk to pozostał bez zmian.. :) pozdrawiam

#172 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 sierpień 2010 - 09:57

dales przeloty rm czy strumienice rm?

barany masz/ bedziesz mial? gdzie zalatwiasz :D

#173 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 05 sierpień 2010 - 10:04

przeloty RM z kwasa.. 55m wylot rury.. naprawdę różnica odczuwalna :) barany się zaczną robić pod zamówienie pod koniec tego miesiąca.. koszt ok 350zł.

#174 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 sierpień 2010 - 13:56

trzymamy wątek główny :police:



 


#175 OFFLINE   .JARO.

.JARO.
  • 254 postów
  • Dołączył: 11-11-2008
  • Skąd: Radomsko

Napisany 05 sierpień 2010 - 20:34

Komik88 a w jakim kształcie masz te tłumiki ?Okrągłeczy owalne? Nie chaczysz na progach?

#176 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 06 sierpień 2010 - 11:42

wydechy okrągłe.. jeżeli chodzi o to haczenie to narazie jest ok, z tym problemu nie ma.. :)

#177 OFFLINE   Czarny

Czarny
  • 832 postów
  • Dołączył: 12-09-2006
  • Skąd: EKU
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 sierpień 2010 - 18:56

jeżeli chodzi o to haczenie to narazie jest ok, z tym problemu nie ma..

heh teraz na takiej glebie te problemy moga sie zaczac:)

#178 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 06 sierpień 2010 - 19:05

CZARNY wiadomo że jak będę jeździć po jakiś wertepach to na pewno będzie cięzko ale narazie się staram unikać takich dróg hehe, chociaż wiem że to i tak nie uniknione w naszych polskich warunkach hehe

#179 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 16 sierpień 2010 - 09:37

Pany mam dylemat.

Mianowicie siedzialem sobie wczoraj pod łamaga i mierzylem tlumiki w v6. Rury od tlumika maja fi50.

Pytanie moje takie, jakie fi powinny miec tlumiki przelotowe i strumienice (bo niewiem jakie wziasc :D)

Kolega Exec ladowal 60tki, inny z koleji 55.

Ja pytalem szpeca jak on to widzi.

Powiedzal mi tak : mozna walnac 60tke....ale odrazu rury i cala reszta tez na 60tke bo inaczej to o kant **** rozbic. Mowil tez ze 50tka w zupelnosci wystarczy bo tam ida osobny 3 garki i osobno kolejne 3.


jakie jest wasze zdanie?

#180 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 sierpień 2010 - 09:43

Pany mam dylemat.

Mianowicie siedzialem sobie wczoraj pod łamaga i mierzylem tlumiki w v6. Rury od tlumika maja fi50.

Pytanie moje takie, jakie fi powinny miec tlumiki przelotowe i strumienice (bo niewiem jakie wziasc :D)

Kolega Exec ladowal 60tki, inny z koleji 55.

Ja pytalem szpeca jak on to widzi.

Powiedzal mi tak : mozna walnac 60tke....ale odrazu rury i cala reszta tez na 60tke bo inaczej to o kant **** rozbic. Mowil tez ze 50tka w zupelnosci wystarczy bo tam ida osobny 3 garki i osobno kolejne 3.


jakie jest wasze zdanie?




ja bym to zrobił tak jak sie to szpecowi widzi bo ma racje ;)