Nie, zamĂłw 55 tak jak seria i spawa się do czoła panie kolego ;p
Ok. A dlugosc?
via tapatalk
Napisany 30 wrzesień 2014 - 15:47
Nie, zamĂłw 55 tak jak seria i spawa się do czoła panie kolego ;p
Napisany 10 październik 2014 - 22:43
Napisany 11 październik 2014 - 08:26
Odpicuj swoją omegę xd
Napisany 11 październik 2014 - 17:23
Dziekowac.
55cm za duzo?
via tapatalk
Napisany 11 październik 2014 - 18:45
Napisany 11 październik 2014 - 22:47
Może środkowy i/lub ostatni tłumik masz wypalony?? Albo układ jest gdzieś dziurawy? Nie słyszałem 2.0 na RM01 ale Vki na dwóch lub czterech. Vka na czterech RM01 pracuje super.
Napisany 20 październik 2014 - 20:28
Napisany 20 październik 2014 - 20:59
Napisany 20 październik 2014 - 21:28
Silnik boxer. One z natury brzmią pięknie, taka ich uroda. R4 tak nie zagra
Napisany 20 październik 2014 - 21:42
Wpisz sobie w google boxer
. Albo lepiej w Wiki
Napisany 20 październik 2014 - 21:55
Napisany 21 październik 2014 - 05:49
Odpicuj swoją omegę xd
Napisany 21 październik 2014 - 06:55
Napisany 21 październik 2014 - 22:17
To i ja się pochwale co mi w końcu wyszło.
2x kat, 2x przelot AVG, końcowy przelot STZ
[yt=stz]UFnG9Ti1x3M[/yt]
Nakręcone kluczem do kół. Srx. Omega Patryk2828 prawa autorskie
Napisany 22 październik 2014 - 00:09
Napisany 20 październik 2018 - 10:10
omega b 2,5v6 sedan chcialbym zaczac planowac remont tlumikow na chwile obecna nie ma katow a srodkowe i ostatni brzecza blachą jak depne, i myslalem zeby zamowic cos jak Flowmaster 50 series lub 44, montuje sie je w mustangach, dodge itp tylko pytanie gdzie wstawic? czy kupic dwa i zamiast srodkowych czy jeden zamiast ostatniego? nie chce zepsuc dzwieku tylko go wyciagnac jak bedzie troche glosniej nic sie nie stanie aby nie bylo blaszanego dzwieku, bo przeciez, to v-ka! doradzcie...