Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Moja oma 2.5 V6 ma turbo


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
195 odpowiedzi na ten temat

#121 OFFLINE   Nowak

Nowak
  • 163 postów
  • Dołączył: 29-10-2006
  • Skąd: Żabno (k Tarnowa)

Napisany 07 maja 2008 - 23:40

Patrzyłem na zdięcia od Tygrysa i niewiem co jest grane bo umnie niema trójnika są dwa wężyki jeden czarny i biały od czego jest ten trzeci???????????????????

#122 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 08 maja 2008 - 14:03

Patrzyłem na zdięcia od Tygrysa i niewiem co jest grane bo umnie niema trójnika są dwa wężyki jeden czarny i biały od czego jest ten trzeci???????????????????



i masz prawidlowo. ty masz 94 rok a chyba od 97 dolozyli 2 puszke podcisnienia




 


#123 OFFLINE   cayenn007

cayenn007
  • 35 postów
  • Dołączył: 29-12-2007
  • Skąd: pl

Napisany 19 lipca 2008 - 16:06

witam, gdzie ma byc podlaczony przewod podcisnienia oznaczony czerwona strzalka ? podcianienie z granatowa strzalka idzie mi na przewod na serwo.

Bardzo bym prosil o podeslanie mi schematu podcisnienia jezli ktos posiada

omega 3.0 96r. Dodany obrazek

#124 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 20 lipca 2008 - 13:57

witam, gdzie ma byc podlaczony przewod podcisnienia oznaczony czerwona strzalka ? podcianienie z granatowa strzalka idzie mi na przewod na serwo.

Bardzo bym prosil o podeslanie mi schematu podcisnienia jezli ktos posiada

omega 3.0 96r.



wchodzi w sciane grodziowa na wysokosci przewodow od nagrzewnicy




 


#125 OFFLINE   cayenn007

cayenn007
  • 35 postów
  • Dołączył: 29-12-2007
  • Skąd: pl

Napisany 20 lipca 2008 - 22:06

dzieki za odp.

nie masz czasem z tisu schematu podcisnien ? bo nie jestem pewnie czy wszystko mam ok podlaczone

#126 OFFLINE   opel

opel

    kl

  • 100 postów
  • Dołączył: 14-06-2008
  • Skąd: Bełchatów

Napisany 25 lipca 2008 - 11:16

Witam Sorki ze sie tak wtrace ale mam pytanie ... A Oma 2.0 16v przy ilu tys. ma najwiekszy moment ???? Bo kiedys sie scigalem taka podpucha ze swiatel z bmw e 30 2.0 tam jest 6cylindrow i jak delikatnie cisnolem to mnie wzial... Na nastepnych ja wystartowalem ciagnąc ze 200 setki przed odciecie i gosc jechal rowno ze mna i odpadl tylko ze ja mam auto o pare setek kg ciezsze i to limuzyna jest no nie... 16v tez nabiera powera moim zdaniem powyzej 4000 tys obr/m.
Dzieki i jak ktos wie ile ma tego momentu to niech napisze bede wdzieczny
Pzdrawiam Was. Zaje.... to forum Jest. Hej.

#127 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 25 lipca 2008 - 11:18

16v tez nabiera powera moim zdaniem powyzej 4000 tys obr/m.



jak kazdy silnik o 4 zaworach na cylinder.

masz
136 KM / 5600 rpm
185 Nm / 4000 rpm

czyli najlepiej jechac w przedziale od 4000 do 5600.

p.s a co twoje pytanie ma wspolnego z tematem watku ? ;)




 


#128 OFFLINE   opel

opel

    kl

  • 100 postów
  • Dołączył: 14-06-2008
  • Skąd: Bełchatów

Napisany 25 lipca 2008 - 11:24

16v tez nabiera powera moim zdaniem powyzej 4000 tys obr/m.



jak kazdy silnik o 4 zaworach na cylinder.

masz
136 KM / 5600 rpm
185 Nm / 4000 rpm

czyli najlepiej jechac w przedziale od 4000 do 5600.

p.s a co twoje pytanie ma wspolnego z tematem watku ? ;)


Tak napisalem bo misaliscie tutaj o parametrach. Jak cos nie tak To Sorry...

#129 OFFLINE   MichalS

MichalS
  • 14 postów
  • Dołączył: 26-07-2008
  • Skąd: Ełk

Napisany 28 lipca 2008 - 16:45

Przy mojej pierwszej szybszej jezdzie moja omcią też włączyło mi sie to " turbo ". o mały włos nie skonczyło sie na drzewie. teraz juz wiem co to się włączyło. pzdr

#130 OFFLINE   priv86

priv86

    Fomek

  • 326 postów
  • Dołączył: 03-05-2008
  • Skąd: Koźmin Wlkp

Napisany 01 sierpnia 2008 - 23:27

hmmm a gdzie oma ma turbo hm nie czuje tego hoc moje 2,5 kombi rozpendza się w 9.4 - 9.6 sek do 100 nie czuje az takiego mocnego ciągnięcia przy ok 4 tyś/obr. a może to waga 1700 ?? co otym myślicie ?? a wogole myśle wstawić wałki rozrządu od 3.0 albo zamówić specjalne sportowe ciekawe ile bym uzyskał wiecej km?? a co najważniejsze pożiom NM?
Fomasz
CB PrEsIdEnT wAlKeR + pReSiDeNt AlAbAmA :)
http://pl.youtube.co...h?v=Dd-hPKc1V30

#131 OFFLINE   przemek985

przemek985
  • 1 124 postów
  • Dołączył: 10-01-2007
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 02 sierpnia 2008 - 18:17

Moim zdaniem lepiej wstawic od 3.0, przynajmniej pewniejsze, uzyskasz wtedy chyba cos okolo 190 KM. Pogadaj z kolega beast on chyba u siebie wymienial to powie Ci cos wiecej na ten temat.

#132 OFFLINE   priv86

priv86

    Fomek

  • 326 postów
  • Dołączył: 03-05-2008
  • Skąd: Koźmin Wlkp

Napisany 03 sierpnia 2008 - 14:12

nio tak czytałem 194KM korci mnie zeby to zrobić przy okazji wymienię uszczelke pod głowicami.
Fomasz
CB PrEsIdEnT wAlKeR + pReSiDeNt AlAbAmA :)
http://pl.youtube.co...h?v=Dd-hPKc1V30

#133 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 03 sierpnia 2008 - 15:10

Czy po wstawieniu wałków od 3.0 silnik będzie więcej palił?

#134 OFFLINE   kamilchwedczuk-

kamilchwedczuk-
  • 20 postów
  • Dołączył: 04-06-2008
  • Skąd: Międzyrzec Podlaski

Napisany 03 sierpnia 2008 - 15:44

Ja kupiłem omegę 2.5 V6 z wałkami od 3.0 i na hamowni wyszło 192KM :mrgreen: , jednak taką kupiłem i nie znam szczegółów tej modyfikacji ale różnica w jeździe jest w porównaniu do standardowej mocy 2.5 V6 chociaż to automat :grin:
A jeśli chodzi o palenie różnicy nie widać

#135 OFFLINE   priv86

priv86

    Fomek

  • 326 postów
  • Dołączył: 03-05-2008
  • Skąd: Koźmin Wlkp

Napisany 08 sierpnia 2008 - 00:06

nio a tak z ciekawości czy trzeba zdejmować głowice żeby wałki wymienić ???? bo sie zastanawiam czy samemu tego nie zrobić :) a drugie pytanie to jaka uszczelka??
Fomasz
CB PrEsIdEnT wAlKeR + pReSiDeNt AlAbAmA :)
http://pl.youtube.co...h?v=Dd-hPKc1V30

#136 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 sierpnia 2008 - 05:32

priv86 - nie, ale pod dekle nowe uszczelki. Polecam reinz, corteco
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#137 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 sierpnia 2008 - 07:22

Panowie wracamy do tematu, czyli multiramu i podcisnien.

#138 OFFLINE   priv86

priv86

    Fomek

  • 326 postów
  • Dołączył: 03-05-2008
  • Skąd: Koźmin Wlkp

Napisany 04 września 2008 - 22:44

tak z ciekawości gdzie jest ten zawór mullti ram ??
Fomasz
CB PrEsIdEnT wAlKeR + pReSiDeNt AlAbAmA :)
http://pl.youtube.co...h?v=Dd-hPKc1V30

#139 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 września 2008 - 23:10

tak z ciekawości gdzie jest ten zawór mullti ram ??



jaja sobie robisz ? zadales sobie choc tyle trudu zeby przeczytac TYLKO ten temat od deski do deski ? masz wszstko dokladnie opisane.




 


#140 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 września 2008 - 21:22

Caly czas mnie ten temat nurtuje.
Sprawdzalem i niby wszystko podlaczone, ale wydaje mi sie, ze cos jednak jest nie tak.

Silnik wkreca sie ladnie, przy okolo 2000-2500tys obr czuc, ze wlacza sie zawor za kolektorem ( na postoju przy depnieciu tez pracuje w tych obr) potem czuje lekkie kopniecie przy okolo3500tys obr (wlacza sie ten z przodu) , ale jak przekroczy ok 4500tys jest lakkie zawachanie kiedy gniote max w podloge ( pomaga lekkie odjecie nogi z gazu) i jak przekroczy 5000tys obr idzie juz do konca ladnie.

Wiem, ze przy atomacie ciezko to wyczaic bo sam chyba reguluje przepustnice, ale czy ktos w manualu tez ma podobnie ???
Pytanie chyba glownie do tych co maja dlugi kolektor, bo z lektury tego tematy wynika, ze przy krotkim kolektorze zawory moga inaczej pracowac.

Na gazie i na beznynie jest tak samo.