

Moja oma 2.5 V6 ma turbo
#121
OFFLINE
Napisany 07 maja 2008 - 23:40
#122
OFFLINE
Napisany 08 maja 2008 - 14:03
Patrzyłem na zdięcia od Tygrysa i niewiem co jest grane bo umnie niema trójnika są dwa wężyki jeden czarny i biały od czego jest ten trzeci???????????????????
i masz prawidlowo. ty masz 94 rok a chyba od 97 dolozyli 2 puszke podcisnienia
#123
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2008 - 16:06
Bardzo bym prosil o podeslanie mi schematu podcisnienia jezli ktos posiada
omega 3.0 96r.

#124
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2008 - 13:57
witam, gdzie ma byc podlaczony przewod podcisnienia oznaczony czerwona strzalka ? podcianienie z granatowa strzalka idzie mi na przewod na serwo.
Bardzo bym prosil o podeslanie mi schematu podcisnienia jezli ktos posiada
omega 3.0 96r.
wchodzi w sciane grodziowa na wysokosci przewodow od nagrzewnicy
#125
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2008 - 22:06
nie masz czasem z tisu schematu podcisnien ? bo nie jestem pewnie czy wszystko mam ok podlaczone
#126
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2008 - 11:16
Dzieki i jak ktos wie ile ma tego momentu to niech napisze bede wdzieczny
Pzdrawiam Was. Zaje.... to forum Jest. Hej.
#127
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2008 - 11:18
16v tez nabiera powera moim zdaniem powyzej 4000 tys obr/m.
jak kazdy silnik o 4 zaworach na cylinder.
masz
136 KM / 5600 rpm
185 Nm / 4000 rpm
czyli najlepiej jechac w przedziale od 4000 do 5600.
p.s a co twoje pytanie ma wspolnego z tematem watku ?

#128
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2008 - 11:24
16v tez nabiera powera moim zdaniem powyzej 4000 tys obr/m.
jak kazdy silnik o 4 zaworach na cylinder.
masz
136 KM / 5600 rpm
185 Nm / 4000 rpm
czyli najlepiej jechac w przedziale od 4000 do 5600.
p.s a co twoje pytanie ma wspolnego z tematem watku ?
Tak napisalem bo misaliscie tutaj o parametrach. Jak cos nie tak To Sorry...
#129
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2008 - 16:45
#130
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2008 - 23:27
#131
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2008 - 18:17
#132
OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2008 - 14:12
#133
OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2008 - 15:10
#134
OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2008 - 15:44
A jeśli chodzi o palenie różnicy nie widać
#135
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2008 - 00:06

#136
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2008 - 05:32
[B]
#137
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2008 - 07:22
#138
OFFLINE
Napisany 04 września 2008 - 22:44
#139
OFFLINE
Napisany 04 września 2008 - 23:10
tak z ciekawości gdzie jest ten zawór mullti ram ??
jaja sobie robisz ? zadales sobie choc tyle trudu zeby przeczytac TYLKO ten temat od deski do deski ? masz wszstko dokladnie opisane.
#140
OFFLINE
Napisany 05 września 2008 - 21:22
Sprawdzalem i niby wszystko podlaczone, ale wydaje mi sie, ze cos jednak jest nie tak.
Silnik wkreca sie ladnie, przy okolo 2000-2500tys obr czuc, ze wlacza sie zawor za kolektorem ( na postoju przy depnieciu tez pracuje w tych obr) potem czuje lekkie kopniecie przy okolo3500tys obr (wlacza sie ten z przodu) , ale jak przekroczy ok 4500tys jest lakkie zawachanie kiedy gniote max w podloge ( pomaga lekkie odjecie nogi z gazu) i jak przekroczy 5000tys obr idzie juz do konca ladnie.
Wiem, ze przy atomacie ciezko to wyczaic bo sam chyba reguluje przepustnice, ale czy ktos w manualu tez ma podobnie ???
Pytanie chyba glownie do tych co maja dlugi kolektor, bo z lektury tego tematy wynika, ze przy krotkim kolektorze zawory moga inaczej pracowac.
Na gazie i na beznynie jest tak samo.