Moja oma 2.5 V6 ma turbo
#161 OFFLINE
Napisany 21 maja 2010 - 23:10
myślę że wszelkie tłumaczenia są zbędne
#162 OFFLINE
Napisany 21 maja 2010 - 23:14
przyznaję że nie chciało mi się przeglądać całego tematu żeby sprawdzić czy już było, a znalazłem ciekawą ilustrację która raz na zawsze może rozwiać wszelkie mity o tym kiedy powinny się otwierać które zawory multiramu:
myślę że wszelkie tłumaczenia są zbędne
tyle ze:
x30xe - gwaltowne dodanie gazu z Idle speed - zawor za silnikem sie zamyka - przy x25xe nic sie nie dzieje
#163 OFFLINE
Napisany 21 maja 2010 - 23:45
przy x25xe nic sie nie dzieje
pewnie spsute
a tak poważnie to sprawdziłeś w kilku czy w jednej ??
bo to znalazłem w DTR benzynowych silników V6 opla
piszą jeszcze że na zgaszonym silniku ten w rurach jest zamknięty a ten w kolektorze otwarty.
#164 OFFLINE
Napisany 22 maja 2010 - 09:29
#165 OFFLINE
Napisany 22 maja 2010 - 09:45
To trzeba go naprawić.Mi ten w kolektorze chyba wcale nie pracuje.
#166 OFFLINE
Napisany 22 maja 2010 - 10:23
pewnie spsute
a tak poważnie to sprawdziłeś w kilku czy w jednej ??
bo to znalazłem w DTR benzynowych silników V6 opla
piszą jeszcze że na zgaszonym silniku ten w rurach jest zamknięty a ten w kolektorze otwarty.
na kilku - miedzy innymi na swojej. ten sam zawor na 2.5 przy gwaltownym dodaniu gazu nie prawcowal - widac byly tylko jego prace pod obciazeniem. teraz na 3.0 pracuje
#167 OFFLINE
Napisany 22 maja 2010 - 11:06
#168 OFFLINE
Napisany 22 maja 2010 - 11:46
Ten z tylu jest otwarty i z tego co ja testowalem to jak go zamkniesz na stale to auto jest bardziej zmulone na niskich obr.Witam, jak by te zawory na stałe po otwierac to co by sie stało
Co do tego z przodu ktos juz robil testy i raczej nic niedaje stale otwarcie, moze bardziej plynnie jedzie bo niema strzala.
Ja bym nic nieruszal bo jak poprawnie zawory pracuja to jest ok, chyba, ze puche wsadzisz to wtedy tego z przodu juz niema.
#169 OFFLINE
Napisany 22 maja 2010 - 12:57
#170 OFFLINE
Napisany 22 maja 2010 - 13:04
NIemam czasu szukac teraz, ale pisalem o tym w watku mantzel.
#171 OFFLINE
Napisany 22 maja 2010 - 13:10
#172 OFFLINE
Napisany 22 maja 2010 - 13:14
Masz ome 98 i powinna miec przy multiramie dodatkowy akumulatorek powietrza. Takie czarne pudelko z dwoma wejsciam na wezyki podcisnien. Odkrec i podlacz pod przewody podcisnien, tylko tez trzeba wpiac bo te wejscia w aku sa kierunkowe.A to niemoge go przełożyć z multi-ramu bo i tak mam założoną puche na pająki
Wtedy tylni zawor za silnikem bedzie inaczej pracowal.
#173 OFFLINE
#174 OFFLINE
Napisany 22 maja 2010 - 17:17
NIerozumie w takim razie tego co napisales. Masz zalozony drugi aku, czy nie ?? > bo piszeszTak mam ten akumulatorek, nie jestem az tak ciemny
A to niemoge go przełożyć z multi-ramu bo i tak mam założoną puche na pająki?
#175 OFFLINE
Napisany 24 maja 2010 - 23:56
pewnie spsute
a tak poważnie to sprawdziłeś w kilku czy w jednej ??
bo to znalazłem w DTR benzynowych silników V6 opla
piszą jeszcze że na zgaszonym silniku ten w rurach jest zamknięty a ten w kolektorze otwarty.
sprawdzalem w kiklu, 2.5 i 3.0
przy gwaltownym dodaniu gazu ten z tylu otwieral sie na chwilke,
w paru bylo doslownie slychac glosne klikniecie
#176 OFFLINE
Napisany 14 lipca 2011 - 18:50
#177 OFFLINE
#178 OFFLINE
Napisany 14 lipca 2011 - 18:56
#179 OFFLINE
Napisany 14 lipca 2011 - 18:58
#180 OFFLINE
Napisany 14 lipca 2011 - 19:03