Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Moja oma 2.5 V6 ma turbo


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
195 odpowiedzi na ten temat

#141 OFFLINE   ruti

ruti
  • 100 postów
  • Dołączył: 07-10-2007
  • Skąd: krosno

Napisany 06 września 2008 - 06:38

ja mam manuala i u mnie jest tak. pierwszy ten z przodu wlacza sie przy ok 3000 obr a ten drugi z tylu wlacza sie tylko jak z wolnych obrotow dam mu odrazu duzo gazu tak zeby bylo duze podcisnienie w kolektorze, ale jak obroty dojda do 2500 to sie wylacza i ponownie sie wlacza powyzej 5500 obrotow

#142 OFFLINE   priv86

priv86

    Fomek

  • 326 postów
  • Dołączył: 03-05-2008
  • Skąd: Koźmin Wlkp

Napisany 10 września 2008 - 14:14

a mi się nie włącza ani ten z przodu ani ten z tyłu :/ i na tyh wężykach na kolektorze środkowych ładnie ciągnie a na tych grubych nic ani trochę a serwo ciągnie bo wyjołem wężyk od serwa i ładnie ciągnie :) a jak bym spią paseczkiem to powinienł lepiej iść czy raczej nie ?
Fomasz
CB PrEsIdEnT wAlKeR + pReSiDeNt AlAbAmA :)
http://pl.youtube.co...h?v=Dd-hPKc1V30

#143 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 10 września 2008 - 16:20

a mi się nie włącza ani ten z przodu ani ten z tyłu :/ i na tyh wężykach na kolektorze środkowych ładnie ciągnie a na tych grubych nic ani trochę a serwo ciągnie bo wyjołem wężyk od serwa i ładnie ciągnie :) a jak bym spią paseczkiem to powinienł lepiej iść czy raczej nie ?


jakim paseczkiem ? jesli do multiramu przed silnikiem podcisnienie idzie to pewnie zawor masz skopany i tyle




 


#144 OFFLINE   priv86

priv86

    Fomek

  • 326 postów
  • Dołączył: 03-05-2008
  • Skąd: Koźmin Wlkp

Napisany 10 września 2008 - 19:52

wogole niema w wężykach podciśnienia zawory podciśnieniowe sprawne sprawdzone i każdy jest podłączony jutro dokładniej sprawdzę. przeczytam wszystko od początku może coś pominąłem :p:) beast mam namyśli odtworzyć na stałe zawór (paseczkiem do kabli)

a pierniczę i tak osiągam 100 w około 9,4 sek
Fomasz
CB PrEsIdEnT wAlKeR + pReSiDeNt AlAbAmA :)
http://pl.youtube.co...h?v=Dd-hPKc1V30

#145 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 10 września 2008 - 22:03

a pierniczę i tak osiągam 100 w około 9,4 sek




taaaa, na stoper chyba




 


#146 OFFLINE   żółwik

żółwik

    rastafaraj

  • 292 postów
  • Dołączył: 20-01-2008
  • Skąd: z domu

Napisany 10 września 2008 - 22:09

taaaa, na stoper chyba

:hehe:

Ja mam 5s jak licze na paluszkach :hehe:
Jedna rąsia to 5 paluszków..drugą kieruje-więc wynik jest miarodajny :los:

Tylko głupcy marzą o tym, czego nie mogą mieć ... - król Artur. :eek:


Dodany obrazek

Sprzedam Ome-4900zł (uszkodzona ASB i TPS)


#147 OFFLINE   priv86

priv86

    Fomek

  • 326 postów
  • Dołączył: 03-05-2008
  • Skąd: Koźmin Wlkp

Napisany 11 września 2008 - 17:50

nio oczywiście że na stopera. a ile według was mogę mieć?? (oczywiście caravan) beast a ty jaki masz czas ??
Fomasz
CB PrEsIdEnT wAlKeR + pReSiDeNt AlAbAmA :)
http://pl.youtube.co...h?v=Dd-hPKc1V30

#148 OFFLINE   MichalS

MichalS
  • 14 postów
  • Dołączył: 26-07-2008
  • Skąd: Ełk

Napisany 13 września 2008 - 16:29

wazne że ma kopa Dodany obrazek

#149 OFFLINE   daboss86

daboss86
  • 40 postów
  • Dołączył: 03-09-2008

Napisany 16 października 2008 - 16:56

no dobra..czytałem może cos przeoczyłem...ale czy ktoś może napisać lub ma jakis schemat lub może go stworzyć? jak zamontować te wszystkie przewody? u mnie brakowało pare przewodów a niektóre wiszą :/...pewnie mechanik który go składał doszedł do wniosku że po co to komu <lol2>

#150 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 października 2008 - 19:29

Daboss najlepiej podjedz na jakiegos spota i porównaj jak jest u innych, tak będzie najprościej.

#151 OFFLINE   profesor74

profesor74
  • 10 postów
  • Dołączył: 06-02-2008
  • Skąd: Ruda śląska

Napisany 19 października 2008 - 12:45

ja mam manuala i u mnie jest tak. pierwszy ten z przodu wlacza sie przy ok 3000 obr a ten drugi z tylu wlacza sie tylko jak z wolnych obrotow dam mu odrazu duzo gazu tak zeby bylo duze podcisnienie w kolektorze, ale jak obroty dojda do 2500 to sie wylacza i ponownie sie wlacza powyzej 5500 obrotow


U mnie ten z tyłu też włącza się przy gwałtownym dociśnięciu gazu , jak powoli dodaje to się wcale nie otwiera .
A ten z przodu mam ciągle otwarty nawet na postojowych obrotach, jak ściągnę wężyk podciśnienia to się zamyka i jak zakładam to od razu się otwiera.
Czy ktoś ma pomysł co może być skopane ?

#152 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 października 2008 - 22:02

ja mam manuala i u mnie jest tak. pierwszy ten z przodu wlacza sie przy ok 3000 obr a ten drugi z tylu wlacza sie tylko jak z wolnych obrotow dam mu odrazu duzo gazu tak zeby bylo duze podcisnienie w kolektorze, ale jak obroty dojda do 2500 to sie wylacza i ponownie sie wlacza powyzej 5500 obrotow


U mnie ten z tyłu też włącza się przy gwałtownym dociśnięciu gazu , jak powoli dodaje to się wcale nie otwiera .
A ten z przodu mam ciągle otwarty nawet na postojowych obrotach, jak ściągnę wężyk podciśnienia to się zamyka i jak zakładam to od razu się otwiera.
Czy ktoś ma pomysł co może być skopane ?


sam zaworek pewnie. uzywka 30 pln - chcesz to mam




 


#153 OFFLINE   vibrus

vibrus
  • 30 postów
  • Dołączył: 04-05-2008
  • Skąd: Gdańsk / Orunia Górna

Napisany 27 lutego 2009 - 15:31

mam pytanko czy to było we wszystkich V czy tylko wybranych modelach ten multi??

#154 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 lutego 2009 - 15:55

mam pytanko czy to było we wszystkich V czy tylko wybranych modelach ten multi??


wszystkich




 


#155 OFFLINE   vibrus

vibrus
  • 30 postów
  • Dołączył: 04-05-2008
  • Skąd: Gdańsk / Orunia Górna

Napisany 27 lutego 2009 - 15:57

dzieki

#156 OFFLINE   mrufff

mrufff

    znooowu V8 gaddemnetsiet

  • 171 postów
  • Dołączył: 23-02-2009
  • Skąd: walsall

Napisany 13 czerwca 2009 - 23:41

Własnie przed chwilą jechałem sobie i przypomniało mi sie o tym pytaniu. Mialem 165km/h wcisnąłem w deche i zredukował.

Wiec - redukuje.

3,0 V6

2.5 v6 tez redukuje potrwierdzono organoleptycznie jechalem z zona (byla niby ale teraz po rozwodzie jest nam lepiej niz przed)i jak dalem ognia to byly zjebki to ja jej ze testuje redukowanie a ona mi "ja cie zaraz zredukuje"

#157 OFFLINE   mario.g

mario.g
  • 110 postów
  • Dołączył: 28-03-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 17 czerwca 2009 - 03:44

Panowie czy wiecie od czego jest ten grzybek zaznaczony na fotce?
Pod tym grzybkiem jest taki cypelek przez którego zasysa powietrze przy włączonym silniku.(zaznaczone strzałką)
Czy wiecie jaki tam powinien być podłączony wężyk?
Ja go narazie zakleiłem taśmą bo silnik nie równo pracował na wolnych obr. i teraz niby lepiej się hamuje.
Dodany obrazek

Sorka jeśli źle się wkleiłem.:roll:(proszę o ew.przeniesienie)

No i oczywiście :censored: znów coś popier... z fotą!:evil::evil: (sorry)

#158 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 17 czerwca 2009 - 10:46

Panowie czy wiecie od czego jest ten grzybek zaznaczony na fotce?
Pod tym grzybkiem jest taki cypelek przez którego zasysa powietrze przy włączonym silniku.(zaznaczone strzałką)
Czy wiecie jaki tam powinien być podłączony wężyk?
Ja go narazie zakleiłem taśmą bo silnik nie równo pracował na wolnych obr. i teraz niby lepiej się hamuje.
Dodany obrazek

Sorka jeśli źle się wkleiłem.:roll:(proszę o ew.przeniesienie)

No i oczywiście :censored: znów coś popier... z fotą!:evil::evil: (sorry)


w sumie dowolny byle uklad byl szczelny. Ja mam z tego podlczony grzybek od powietrza dodatkowego na chlodnicy




 


#159 OFFLINE   mario.g

mario.g
  • 110 postów
  • Dołączył: 28-03-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 17 czerwca 2009 - 12:22

w sumie dowolny byle uklad byl szczelny. Ja mam z tego podlczony grzybek od powietrza dodatkowego na chlodnicy

Dzięki! Rozumiem beast,że jeśli nie mam gdzie go połączyć to może tak pozostać byle był zaślepiony?...

#160 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 17 czerwca 2009 - 12:45

Dzięki! Rozumiem beast,że jeśli nie mam gdzie go połączyć to może tak pozostać byle był zaślepiony?...


dokladnie