

dyfer ze szperą
#81
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2012 - 09:38
#82
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2012 - 11:57
#83
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2012 - 13:37
To wtedy tylko zglos sie do Senatora z LOBu, on ci ja przelozy do twojego dyfru i wyreguluje.
Sam moze sobie przelozyc

#84
OFFLINE
#85
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2012 - 22:25
w moim przypadku kupilem sam element wewnętrzny szpery z omy A ,kupilem
uzywkę dyfer z omy B (mialem farta bo trafil sie 4.22 ) i zrobilem przekladkę - nic skomplikowanego.Na szperze byly lozyska one nie pasują do dyfra z B i trzeba je bylo przelozyć -uprzedzam że zaden ściągacz nie pomoże -lożyska ze szpery trzeba naciąć tak zeby nie zniszczyc szpery i użyć przecinaka i mlotka to pekną ,natomiast zeby odzyskać lożyska z dyfra z B trzeba zniszczyć mechanizm róznicowy(i tak nie będzie jyż potrzebny bo na to miejsce idzie szpera) .Potem wybijamy z lożysk to co pozostalo i jako nówki sztuki nie śmigane zakladamy do szpery .To wlaściwie koniec roboty bo wystarczy zlożyć wszystko do kupy .nic nie trzeba regulować bo nawet nie ma czym -wszystko pasuje na mikrometry.Mozna zacieśnic szperę rozkręciwszy ją i dodając selfmade podkladkę gr ok.0,4mm z np packi fo gipsowania.U mnie sie to sprawdzilo-przejechalem ok.5kkm i jest ok.Wlać olej do lsd i cieszyć sie dwoma czarnymi śladami na asfalcie:)
#86
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2012 - 06:40
i tu się mylisz pierścieniem segera się to robi.nic nie trzeba regulować bo nawet nie ma czym
#87
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2012 - 08:50
#88
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2012 - 09:29
#89
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2012 - 12:15
lożyska ze szpery trzeba naciąć
nic tam nie trzeba ciac:pokoj:
Wystarczy sciagnac segery i delikatnie wybic prowadnice i lozyska.
Trzeba tylko pamietac zeby nie pomylic stron czyli jak sie sciaglo seger i lozysko z lewej to musi byc tak samo wlozone do nowego dyfra. a co do regulacji to wlasnei segery maja rozna grubosc.
#90
OFFLINE
#91
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2012 - 20:10
nic tam nie trzeba ciac
ja akurat kupilem szpere razem z lozyskami z omy A a nie moglem ich niczym ściągnąć
wiec poszly pod szlifierkę

#92
OFFLINE
#93
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2012 - 20:25
Hubert miał, ja mam nadal, a co?hubertcht, loghard i teraz macie przełożenie 4.22?
#94
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2012 - 23:00
Hubert miał
Jak to mial:o
Zaebales mi z garazu szperunek??
#95
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2012 - 23:26
#96
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2013 - 22:05
Czy jest ona taka sama jak w omedze B?z tego co wiem jest inna tylko jak je rozpoznać?
pytam ponieważ slyszałem że szperę z omegi A można wsadzić do skrzyni F20 po niewielkich przeróbkach, wie może ktoś cos na ten temat??
następna sprawa potrzebuje jakieś wymiary tej szpery z omegi A żeby sprawdzić czy wejdzie do obudowy f20
czekam na informacji ponieważ niedlugo się kończy aukcja tej szpery z omegi i nie wiem czy licytować ją dla siebie.
#97
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2013 - 14:29
#98
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2013 - 17:51
#99
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2013 - 17:15
Pytanie jak w temacie. Chciałem sobie kupić dyfer ze szperą S45 z omegi 3000 ale nie wiem nawet jak go poznać

Czym różni się od standardowego? Jak rozpoznać który jest który?
Pozdrawiam!
#100
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2013 - 21:49