Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

dyfer ze szperą


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
155 odpowiedzi na ten temat

#121 OFFLINE   janpawlo

janpawlo
  • 7 postów
  • Dołączył: 27-01-2014

Napisany 31 stycznia 2014 - 20:50

to tylko proponujecie 4,22 czy mozna jakos inaczej to zrobic naprzyklad na moim czy jest to raczej nie mozliwe tak zeby na starcie byl lepszy start :)

#122 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 31 stycznia 2014 - 20:53

to tylko proponujecie 4,22 czy mozna jakos inaczej to zrobic naprzyklad na moim czy jest to raczej nie mozliwe tak zeby na starcie byl lepszy start :)

wsadz walki g,tobedzie ok 20 habet wiecej,bedziesz mial lepszy start,ale to nie ten dzial

#123 OFFLINE   janpawlo

janpawlo
  • 7 postów
  • Dołączył: 27-01-2014

Napisany 31 stycznia 2014 - 21:18

a co do szpery to jaki most czy jakies inne propozycje moze jak sie do tego zabrac

#124 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 31 stycznia 2014 - 23:44

Możesz do swojego mostu szperę założyć.

Dodany obrazek


#125 OFFLINE   janpawlo

janpawlo
  • 7 postów
  • Dołączył: 27-01-2014

Napisany 01 lutego 2014 - 19:15

a ktory nadaje sie najlepiej zeby to zrobic chodzi mi o most tak zeby zyskac na starcie bo teraz Vmax mam 245 km/h czy to nie robi roznicy zadnej

#126 OFFLINE   Czarny

Czarny
  • 832 postów
  • Dołączył: 12-09-2006
  • Skąd: EKU
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 lutego 2014 - 19:32

Najlepszy jest 4.22 na starcie zyskasz,na maksymalnej stracisz.

#127 OFFLINE   FatBoy82

FatBoy82
  • 145 postów
  • Dołączył: 24-11-2012
  • Skąd: Olszewnica Stara
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i 24v C30SE

Napisany 01 lutego 2014 - 21:13

Najlepszy jest 4.22 na starcie zyskasz,na maksymalnej stracisz.


i na spalaniu w trasie?!?!

#128 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 01 lutego 2014 - 21:20

na spalaniu w trasie?!?!


nie ma wielkiej różnicy... :)
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#129 OFFLINE   janpawlo

janpawlo
  • 7 postów
  • Dołączył: 27-01-2014

Napisany 02 lutego 2014 - 09:18

ile wleje tyle spali he he dzieki za male wskazowki teraz bede mogł zabrac sie do roboty :)

#130 OFFLINE   BiluMV6

BiluMV6
  • 127 postów
  • Dołączył: 11-10-2013
  • Skąd: Łódź

Napisany 17 listopada 2014 - 11:51

Panowie mam pytanie mam dyfer 3.9 bez szper a chce zalozyc bo mam mozliwosc 3.7 ze szpera duzo strace na przyspieszeniu ? Manual r28 jest ...

#131 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 listopada 2014 - 12:02

Panowie mam pytanie mam dyfer 3.9 bez szper a chce zalozyc bo mam mozliwosc 3.7 ze szpera duzo strace na przyspieszeniu ? Manual r28 jest ...

Niewiele, ale za to na trasie mniejsze obroty, a co za tym idzie niższe spalanie.

#132 OFFLINE   BiluMV6

BiluMV6
  • 127 postów
  • Dołączył: 11-10-2013
  • Skąd: Łódź

Napisany 17 listopada 2014 - 12:42

Ale ja nie jezdze po trasach :( nie chce ktos sie zamiebic dyfer ze szpera 3.7 za dyfer ze szpera 3.9 albo 422 ?

#133 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 listopada 2014 - 13:21

z chęcią przytulę 3.7 ze szperą, ale nie mam 3.9+LSD tym bardziej 4.22+LSD :p


a tak po prawdzie, to jak ktoś ma 3.9 lub 4.22 z LSD to nie chętnie się zamienią, by tracić na osiągach. już po mijam fakt, że to nie market :p

#134 OFFLINE   BiluMV6

BiluMV6
  • 127 postów
  • Dołączył: 11-10-2013
  • Skąd: Łódź

Napisany 17 listopada 2014 - 14:32

Panowie jaki olej wlać do dyfra że szperą 3.7 :)

#135 OFFLINE   scania124L

scania124L
  • 80 postów
  • Dołączył: 29-01-2013
  • Skąd: LLU
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 19 listopada 2014 - 22:08

Motul 90 PA

#136 OFFLINE   rafik88

rafik88
  • 276 postów
  • Dołączył: 22-08-2014
  • Skąd: Gorzów Wielkopolski
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 04 lutego 2016 - 21:47

Panowie odświeże temat  :)  rozkodowałem VIN i wg niego mam przełożenie 3.45 a jak stanę na piasku i betonie to tylko jedno koło kręci tam gdzie lżej i tu moje pytanie czy to przełożenie wpływa na przyśpieszenie czy prędkość, dodam że oma wyciąga fabryczne 195 km/h i nie chce szybciej jechać



#137 OFFLINE   Bolo94

Bolo94

    Kandydat na klubowicza

  • 419 postów
  • Dołączył: 09-05-2014
  • Skąd: Brodnica - Gołkowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 lutego 2016 - 22:37

Oczywiście, że przełożenie wpływa na prędkość. Jeśli się nie mylę, to większe przełożenie daje większą prędkość. (3.7 jest szybszy niż 3.45, ale za to 3,45 ma lepsze przyspieszenie). Jeśli się myję, proszę o poprawienie.



#138 OFFLINE   Knal

Knal
  • 275 postów
  • Dołączył: 05-11-2014
  • Skąd: Koniec świata
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 04 lutego 2016 - 23:03

Wg mnie im blizej 4.22 to lepszy start. 4,22 najlepszy start. 3.9 to taki najlepszy stosunek start-vmax raczej :)



#139 OFFLINE   Chorwat

Chorwat
  • 242 postów
  • Dołączył: 08-12-2015
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 04 lutego 2016 - 23:08

oma wyciąga fabryczne 195 km/h i nie chce szybciej jechać

To jak chcesz zrobić, żeby "każdą benzynkę wciągało", jak napisałeś gdzie indziej :D


Edytowany przez Chorwat, 04 lutego 2016 - 23:09.


#140 OFFLINE   rafik88

rafik88
  • 276 postów
  • Dołączył: 22-08-2014
  • Skąd: Gorzów Wielkopolski
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 04 lutego 2016 - 23:24

To jak chcesz zrobić, żeby "każdą benzynkę wciągało", jak napisałeś gdzie indziej

no własnie muszę prędkość poprawić zachowując kompromis z przyśpieszeniem hehe :D  


Wg mnie im blizej 4.22 to lepszy start. 4,22 najlepszy start. 3.9 to taki najlepszy stosunek start-vmax raczej

czyli moje 3.45 to bardziej na prędkość wpływa niż przyśpieszenie ?