


dyfer ze szperą
#121
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2014 - 20:50

#122
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2014 - 20:53
wsadz walki g,tobedzie ok 20 habet wiecej,bedziesz mial lepszy start,ale to nie ten dzialto tylko proponujecie 4,22 czy mozna jakos inaczej to zrobic naprzyklad na moim czy jest to raczej nie mozliwe tak zeby na starcie byl lepszy start
#123
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2014 - 21:18
#124
OFFLINE
#125
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2014 - 19:15
#126
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2014 - 19:32
#127
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2014 - 21:13
Najlepszy jest 4.22 na starcie zyskasz,na maksymalnej stracisz.
i na spalaniu w trasie?!?!
#128
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2014 - 21:20
na spalaniu w trasie?!?!
nie ma wielkiej różnicy...


ZWYKŁY KLUBOWICZ
#129
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2014 - 09:18

#130
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2014 - 11:51
#131
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2014 - 12:02
Niewiele, ale za to na trasie mniejsze obroty, a co za tym idzie niższe spalanie.Panowie mam pytanie mam dyfer 3.9 bez szper a chce zalozyc bo mam mozliwosc 3.7 ze szpera duzo strace na przyspieszeniu ? Manual r28 jest ...
#132
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2014 - 12:42

#133
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2014 - 13:21

a tak po prawdzie, to jak ktoś ma 3.9 lub 4.22 z LSD to nie chętnie się zamienią, by tracić na osiągach. już po mijam fakt, że to nie market

#134
OFFLINE
#135
OFFLINE
#136
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2016 - 21:47
Panowie odświeże temat rozkodowałem VIN i wg niego mam przełożenie 3.45 a jak stanę na piasku i betonie to tylko jedno koło kręci tam gdzie lżej i tu moje pytanie czy to przełożenie wpływa na przyśpieszenie czy prędkość, dodam że oma wyciąga fabryczne 195 km/h i nie chce szybciej jechać
#137
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2016 - 22:37
Oczywiście, że przełożenie wpływa na prędkość. Jeśli się nie mylę, to większe przełożenie daje większą prędkość. (3.7 jest szybszy niż 3.45, ale za to 3,45 ma lepsze przyspieszenie). Jeśli się myję, proszę o poprawienie.
#138
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2016 - 23:03
Wg mnie im blizej 4.22 to lepszy start. 4,22 najlepszy start. 3.9 to taki najlepszy stosunek start-vmax raczej
#139
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2016 - 23:08
oma wyciąga fabryczne 195 km/h i nie chce szybciej jechać
To jak chcesz zrobić, żeby "każdą benzynkę wciągało", jak napisałeś gdzie indziej
Edytowany przez Chorwat, 04 lutego 2016 - 23:09.
#140
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2016 - 23:24
To jak chcesz zrobić, żeby "każdą benzynkę wciągało", jak napisałeś gdzie indziej
no własnie muszę prędkość poprawić zachowując kompromis z przyśpieszeniem hehe
Wg mnie im blizej 4.22 to lepszy start. 4,22 najlepszy start. 3.9 to taki najlepszy stosunek start-vmax raczej
czyli moje 3.45 to bardziej na prędkość wpływa niż przyśpieszenie ?