to by był rarytas;) gdyby tak było moznaczy szpere można włączać i wyłączać


dyfer ze szperą
#41
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2010 - 20:44
#42
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2010 - 21:35
No na rozbieranie go nie mam czasu a inaczej chyba nie sprawdze
Da rade sprawdzić bez rozbierania

jedno koło na asfalt, drugie na piach i ewentualnie niech ktoś patrzy czy kręcisz tym kołem co na asfalcie stoi albo patrz jak przyśpieszasz z ostrego startu, jak jednym kołem będzie mielił to nie masz szpery

#43
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2010 - 22:04
tylko ze jak masz dyfer wyjety z auta to juz tak nie sprawdzisz w taki sposobDa rade sprawdzić bez rozbierania
jedno koło na asfalt, drugie na piach i ewentualnie niech ktoś patrzy czy kręcisz tym kołem co na asfalcie stoi albo patrz jak przyśpieszasz z ostrego startu, jak jednym kołem będzie mielił to nie masz szpery
#44
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2010 - 22:06
tylko ze jak masz dyfer wyjety z auta to juz tak nie sprawdzisz w taki sposob
jak masz wyjety to patrzysz przez wejscie polosi i widac czy jest szpera czy nie. inna kwestia - czy dziala czy nie

#45
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2010 - 22:18
jak masz wyjety to patrzysz przez wejscie polosi i widac czy jest szpera czy nie. inna kwestia - czy dziala czy nie
wtedy trzeba zaufac sprzedajacemu;)
#46
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2010 - 23:36
Da rade sprawdzić bez rozbierania
jedno koło na asfalt, drugie na piach i ewentualnie niech ktoś patrzy czy kręcisz tym kołem co na asfalcie stoi albo patrz jak przyśpieszasz z ostrego startu, jak jednym kołem będzie mielił to nie masz szpery
Tylko ja pisałem ze mi nie działa a po vinie wychodzi ze jest albo był

#47
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2010 - 18:37
tylko ze jak masz dyfer wyjety z auta
to juz tak nie sprawdzisz w taki sposob
Hehe to może inaczej zrozumiałem wypowiedź poprzedzającą mój post


#48
OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2010 - 20:40
2. Jakiego typu szperę miały Omegi. Visco, cierną?? Tylko do ciernej trzeba lać specjalny olej, visco ma swój i dyfer zalewa się zwykym olejem przekładniowym.
3. Stopnia spięcia szpery nie wyraża się w procentach, w żadnym wypadku. Ale to niuans

#49
OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2010 - 20:55
szpera cierana a co do 3 punktu to dlaczego sam producent pisze że jest 45% możesz to wytłumaczyć, od zawsze czyta się w prasie słyszy w TV że rozkład mocy jest podawany procentowo.Jakiego typu szperę miały Omegi. Visco, cierną Tylko do ciernej trzeba lać specjalny olej, visco ma swój i dyfer zalewa się zwykym olejem przekładniowym.
3. Stopnia spięcia szpery nie wyraża się w procentach, w żadnym wypadku. Ale to niuans Pomijam kwestię szpery 100%, tudzież zwanej elektroszperą.
#50
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2010 - 11:38
Pozdro.
#51
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2010 - 18:22
Jest jeszcze jeden sposób na sprawdzenie po wyjęciu dyfra.Jeśli nie ma szpery kręcac za jedną półoske 2 będzie kręcić się w przeciwną stronę, natomiast jesli szpera jest to w tę samą.
Pozdro.
nie jest to wiarygodny sposob.
#52
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2010 - 20:14
#53
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2010 - 20:21
Witam panowie to i ja mam pytanie odnośnie dyfru obecnie mam dyfer z przełożeniem 3.9 a chciał bym włożyć dyfer ze szperą i przełożeniem 4.22 czy oznacza to że gdy włożę dyfer 4.22 to zyskam na starcie a stracę na prędkości maksymalnej czy też odwrotnie z góry dzięki za info
zyskasz na starcie z stracisz na Vmax
#54
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2010 - 20:52
zyskasz na starcie z stracisz na Vmax
No i wszystko jasne to się nazywa jasna i przejrzysta odpowiedź thx beast
#55
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2010 - 22:59
Ktoś pisał że po Vin, a ktoś o liczeniu zębów? Ile zębów ma most 4.22? i gdzie te zęby liczyć?
Mam ASB wyczytałem na forum, że wszystkie omegi 2.5V6 z ASB miały mosty 4.22 czy to prawda?
#56
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2010 - 00:25
http://www.opel-info...be/ha_diff.htmlJa nie wiem jaki mam most, a chodzi o przełożenie. A jestem ciekawy bo chyba będę musiał dokonać zmiany. Jak przy kupnie
sprawdzić jakie jest przełożenie mostu?
Ktoś pisał że po Vin, a ktoś o liczeniu zębów? Ile zębów ma most 4.22? i gdzie te zęby liczyć?
i jeszcze tu http://forum.omegakl...62&postcount=19
#57
OFFLINE
Napisany 10 marca 2011 - 19:17

Czy dyfer z omegi A da się przełożyć do omegi B. Wiem że są inne obudowy i mocowania ale czy wnętrzności są takie same?
A może ma ktoś do sprzedania dyfer do omegi B ze szperą?
#58
OFFLINE
Napisany 10 marca 2011 - 20:11
znam kogos kto ma do sprzedania dyfer ze szpera jak cos to zapraszam na PRIVa
Odświeżę troszkę temat
![]()
Czy dyfer z omegi A da się przełożyć do omegi B. Wiem że są inne obudowy i mocowania ale czy wnętrzności są takie same?
A może ma ktoś do sprzedania dyfer do omegi B ze szperą?
#59
OFFLINE
Napisany 18 marca 2011 - 17:20
#60
OFFLINE
Napisany 18 marca 2011 - 17:46