

Jaka gleba - jaki zawias
#1081
OFFLINE
#1082
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2014 - 17:01
#1083
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2014 - 20:41
B4 seria
B6 krótkie utwardzone
B8 sport
A nie jest tak, ze
b4 seria
b6 skok jak w serii ale b. twardy,
b8 skrócony skok i miękkość prawie jak seria
b12 skrócony skok i mega twardy ?
Skad Wy bierzecie takie info?? Trudno wejsc na strone bilstein i poczytac zamiast pisac bzdury??
B4 seria
B6 utwardzone o skoku seryjnego
B8 utwardzone o skroconym skoku
B12 to nie amortyzator tylko zestaw. A w sklad zestawu wchodzi amortyzator B8 i sprezyby eibach. Rafke wlasnie ma taki zestaw czyli b12.
#1084
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2014 - 21:43
Skad Wy bierzecie takie info?? Trudno wejsc na strone bilstein i poczytac zamiast pisac bzdury??
B4 seria
B6 utwardzone o skoku seryjnego
B8 utwardzone o skroconym skoku
B12 to nie amortyzator tylko zestaw. A w sklad zestawu wchodzi amortyzator B8 i sprezyby eibach. Rafke wlasnie ma taki zestaw czyli b12.
to Rafke nie wie co ma :jump:
#1085
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2014 - 21:44
Skad Wy bierzecie takie info?? Trudno wejsc na strone bilstein i poczytac zamiast pisac bzdury??
B4 seria
B6 utwardzone o skoku seryjnego
B8 utwardzone o skroconym skoku
B12 to nie amortyzator tylko zestaw. A w sklad zestawu wchodzi amortyzator B8 i sprezyby eibach. Rafke wlasnie ma taki zestaw czyli b12.
http://www.bilstein....ta/bilstein-b12 a tutaj piszą, że to są wyczynowe amortyzatory Bilstein B12


Ale dobra ja nie wnikam, nie znam się



#1086
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2014 - 21:51
same amory
http://web1.carparts...8B018019&12=130
zestaw b8 + eibachy

czyli wychodzi na mój zestaw

#1087
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2014 - 22:18
http://www.bilstein....ta/bilstein-b12 a tutaj piszą, że to są wyczynowe amortyzatory Bilstein B12
W połączeniu z wyczynowymi sprężynami Bilsteina
(dawniej K+F)
Ale dobra ja nie wnikam, nie znam sięWiem tylko, że Eibachy + sedyjne amory nie spełniają swojej roli
(przynajmniej to nie było to czego oczekiwałem)
Do omegi b12 to wlasnie amorki b8 + springi eibach pro-kit

#1088
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2014 - 07:33
#1089
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2014 - 08:18
Jeszcze raz dzięki Panowie. Na 90% będą to Bilstein b8. Mam nadzieję że będą dobrego pod Air Ride :-)
Jak zamontujesz to daj znać. Chętnie podjadę i obejrzę

#1090
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2014 - 18:21
#1091
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2014 - 18:27
#1092
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2014 - 18:40
#1093
OFFLINE
#1094
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2014 - 21:42
Gleba zalozona. Przod poszedl 2.5cm nizej a tyl o 1cm. I mam ten sam problem co karol88. Wali mi z przodu cos w lewym kole. Moga to byc poduszki amortyzatorow? Foto jutro zrobie
Mi też waliło gorzej jak walnięty łącznik stabilizatora. Dokładnie prawe przednie koło. Problemem było chyba złe ułożenie talerzy. Po odkręceniu i poprawieniu talerzyka i ponownym dokręceniu problem zniknął.
Z mojej strony dodam, że b4 + gleba to za miętkie jest. chyba, że masz bardzo twarde sprężyny

Ja po glebie Eibacha po miesiącu wróciłem do serii


#1095
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2014 - 22:13
#1096
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2014 - 10:44
to konkretna ta "gleba" :nabijacz:
Hehe, źle mierzyłem wczoraj:P po wyjechaniu na równy płaski parking to cała siadła o 3cm

Mi też waliło gorzej jak walnięty łącznik stabilizatora. Dokładnie prawe przednie koło. Problemem było chyba złe ułożenie talerzy. Po odkręceniu i poprawieniu talerzyka i ponownym dokręceniu problem zniknął.
Z mojej strony dodam, że b4 + gleba to za miętkie jest. chyba, że masz bardzo twarde sprężyny
Ja po glebie Eibacha po miesiącu wróciłem do seriiwiem, zlinczuje mnie pewne grono na forum, ale za dużo różnych wyjazdów mam na glebę i musiałem się przekonać na własnej skórze że to nie to
Oczywiście wrażenia wizualne oraz prowadzenie było miodzio, ale wyrwanie łącznika elastycznego już trochę zabolało mój budżet...
No to chyba to będzie to co mówisz Seba.Bo prawy siedzi ładnie a w lewy wali jak nie wiem. No już się zbieram i jadę zaraz do szamana powiem mu co i jak.
A co do gleby to moim największym zmartwieniem wczoraj były 2 przejazdy kolejowe, przez które balem się przejechać... ale dałem radę

EDIT po wizycie u mechanika:
Kielich amortyzatora uderzał o plastikowe nadkole


#1097
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2014 - 11:31
znaczy się że nadkole nie było przymocowane jak powinno. ale łatwiej jest wyciąć niż poprawić nadkoleEDIT po wizycie u mechanika:
Kielich amortyzatora uderzał o plastikowe nadkole Kawałek nadkola wycięty i cisza i spokój zaraz na zbieżność jadę

#1098
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2014 - 13:14
znaczy się że nadkole nie było przymocowane jak powinno. ale łatwiej jest wyciąć niż poprawić nadkole
Właśnie tego najbardziej nie rozumiem, bo łatwiej jest poprawić nadkole niż się wyginać i je ciąć.... ale cóz, coraz bardziej zaczynam być zaskakiwany

#1099
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2014 - 13:45
A co do gleby to moim największym zmartwieniem wczoraj były 2 przejazdy kolejowe, przez które balem się przejechać... ale dałem radę
3cm nizej od serii tylko wiec musi byc fest garb zebys przytarł


#1100
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2014 - 13:49
3cm nizej od serii tylko wiec musi byc fest garb zebys przytarł
ja jechałem przy skreconym gwincie na maksa z 3 centymetrowym przeswitem od wachacza :jump: tu było trza uwazac nawet na najmniejsza nierownosc...
Garb jak garb, ale przy B4 będzie ładnie schodzić w dół i grzmocić podwoziem nawet o zwykłe garby

