

Jaka gleba - jaki zawias
#1121
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2014 - 10:25
Mowie dla mnie lipa. Fura jest uczucie ze wychyla sie po za wysokosc sprezyn. Mimo ze jest nizej jest miekka. Giba sie:masakra:
#1122
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 11:59

#1123
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 12:52
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#1124
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 13:42
ok czyli WEITEC definitywnie:szpital:
Ja mam WEITEC'a z B4 założone i nie mogę narzekać. Dużo lepiej jak seria.


#1125
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 17:31
Widze ze kolega z Radomia. Moze sie ustawimy na porownanie zawieszenia
#1126
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 17:44
Kolego a przód ci nie wyrczy? Tzn. nie jest wyzej niz tył? Bo w V6 przod jest ciezszy wiec i sprezyny chyba nie siadły tak po załozeniu jak r4?
Widze ze kolega z Radomia. Moze sie ustawimy na porownanie zawieszenia
nie, siadła równo cała jak powinna. Aż się zdziwiłem bo Rafke powiedział że przód będzie wyżej niż tył....
Problemu nie widzę żeby się spotkać i porównać

#1127
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2014 - 11:57
nie, siadła równo cała jak powinna. Aż się zdziwiłem bo Rafke powiedział że przód będzie wyżej niż tył....
Problemu nie widzę żeby się spotkać i porównać
na avatarze widac jakby tył był nizej :hmmm:
#1128
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2014 - 17:14
na avatarze widac jakby tył był nizej :hmmm:
na avatarze to jeszcze przed zmianą jest, jeszcze na 16"



EDIT
tutaj foto po zmianie

https://fbcdn-sphoto...386186713_n.jpg
I avatara też zmieniłem

#1129
OFFLINE
#1130
OFFLINE
#1131
OFFLINE
#1132
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2014 - 20:14
U mnie przed zmianą sprężyn i po, przód jest wyraźnie niżej, choć sprężyny z jednego kompletu.
#1133
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2014 - 21:13
Jest wyżej, a dla pewności możesz zmierzyć sobie odległości od ziemi przy końcach progów lub po środku wnęk kół.
U mnie przed zmianą sprężyn i po, przód jest wyraźnie niżej, choć sprężyny z jednego kompletu.
Mierzyłem i przód miał 68 a teraz ma 65, tył był na 64 teraz jest na 61...
Wygrzebie fotkę z dysku przed glebą i po założeniu...
Innej fotki nie mam przed niestety...
PRZED
http://www.fotosik.p...d429b92bae.html
PO
https://fbcdn-sphoto...386186713_n.jpg
#1134
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2014 - 21:39
czyli kazdy ma racje z nas ,tylko w ogole proporcje serii sa siakies dziwneMierzyłem i przód miał 68 a teraz ma 65, tył był na 64 teraz jest na 61...
#1135
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2014 - 21:41
Kolego a przód ci nie wyrczy? Tzn. nie jest wyzej niz tył
na avatarze widac jakby tył był nizej
no i przód stoi ci wyżej
No niestety przód wyżej
Złudzenie, ile razy to będzie to jeszcze pisane, czy u Was jest idealnie równo??
Przod zawsze bedzie wyzej sie wydawal, bo nadkola sa wyzej poprowadzone.
#1136
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2014 - 21:46
ja mam serie i wiem co widze...Złudzenie, ile razy to będzie to jeszcze pisane, czy u Was jest idealnie równo??
#1137
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2014 - 23:20

#1138
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2014 - 07:40
Mam i miałem przód niżej cały czas. Co prawda teraz jest mniej widoczna różnica, ale nie sprawdziłem w cm. Być może jest to powiązane z typem silnika. W końcu diesel to r6 i jest dłuższy niż v6_, co powoduje, że ciężar wysunięty jest bardziej do przodu i jest większe obciążenie przedniej osi? Takie moje luźne przemyślenia
Skoro większy to też i cięższy i dlatego możesz mieć przód niżej... JA tam nie narzeka...
Złudzenie, ile razy to będzie to jeszcze pisane, czy u Was jest idealnie równo
Ototot właśnie...
Napisał spawek
No niestety przód wyżej
No to logiczne żę z przodu wyjdzie większy wymiar bo przecież nadkole masz wyżej niż z tyłu....
a ja mierzyłem u siebie na "żywca" przed wjazdem na kanał i po wyjechaniu z niego więc nie wciskajcie mi tutaj że przód wyżej.....ja mam serie i wiem co widze...
#1139
OFFLINE
#1140
OFFLINE
Napisany 15 maja 2014 - 09:12