

Jaka gleba - jaki zawias
#1
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2008 - 16:58
O ile obniżyc auto, 30/30 35/35 czy 40/40? Wiem, że najlepszy efekt byłby na sprężynach -40mm, ale nie wiem, czy to nie za dużo jak na Wrocław. Powiedzcie mi jeszcze co z NIVO? W zeszłym roku jak mi pękła spreżyna, to musiałem kupic w ASO specjalne springi dedykowane do modelu z automatycznie poziomowanym zawieszeniem, czy po wymianie sprężyn na krótsze i twardsze pół-sportowe sprężyny system będzie działał prawidłowo?
Jeżeli nie da rady, to nie będę płakac. Amory kończą swoją żywotnośc i będę musiał je wymienic, a wolę wydac 1100-1200zł na nowe sprężyny + Bilsteiny B4 niż 1100zł sa sam kpl. amorów na tył NIVO.
Jakie są opinie użytkowników mających auto z obniżoną zawiechą? Na jaki zestaw się zdecydowac i gdzie kupic? Prosiłbym również o jakieś fotki z omami po glebie.
#2
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2008 - 18:43
Polecam obiżenie przodu o 40mm tył 30mm
Ja mam u siebie glebe 40 mm przód i bóg wie ile(za dużo) tył - nie narzekam, nigdzie nie tre, ale musze lekko unieść tył
#3
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2008 - 20:03

Zobacz, tutaj masz -40/40
http://forum.omegakl...nload.php?id=18
..a tu -35/35
http://forum.omegakl...oad.php?id=2845
i nie wiem, czy -40/40 nie będzie za dużo. Roozga, jak u Ciebie wygląda sytuacja z podjeżdzaniem pod krawężnik przodem?
#4
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2008 - 20:24
hehe, krawężniki to ja omijam - ale podjeżdżałem pod robotą - jednakże staram się omijać.
Ja ci mówie 40/50mm to maks - nie dawaj więcej
jakie ty masz koło 17 czy 18??
#5
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2008 - 05:22

Nie ma co przesadzać, bo nie wjedziesz na pierwsze lepsze osiedle. Mówię tu o spowalniaczach. Sypus mieszka na wsi to jemu rybka

#6
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2008 - 12:22

#7
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2008 - 12:37
Przeniosłem ten wątek o zawiasie bo to sie do kół nie ima
#8
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2008 - 14:29
#9
OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2008 - 17:31
#10
OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2008 - 19:09
#11
OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2008 - 19:15
..możesz rozwinąć swoją myśl? Bilsteiny B4 są nieco twardsze od Sachs-ów. Jak Ci się jeździ po Wrocku na takiem zawieszeniu, masz może jakieś fotki, na których widać jak wygląda twoja omega przy -35mm?Przy obniżonych sprężynach na normalnych amorach naprawdę trzeba się kontrolować
#12
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2008 - 09:50
Jeśli chodzi o zakręty i w miarę niewyboiste nasze poczciwe Polskie drogi to krótkie sprężyny w połączeniu np. z Bilstein B4 czy B6 to naprawdę dobry wybór.
A jak byście pomogli mi w wysłaniu zdjęć to mam parę.
Jeszcze nie wysyłałem zdjęć także za pomoc z góry dziękuje
#13
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2008 - 10:11
Bierz te i koniec tematu, bo zabierasz sie do tego jak pies do jezaczy 40/40?

#14
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2008 - 12:16
http://sklep.tuning....d=33&d_id=90339
Zastanawia mnie to, że produkt przypisany jest do wszystkich jednostek napędowych z wyjątkiem benzynowych R4, a przecież 2.5DTI jest cięższe od 2.0DTI, czy 2.5 V6. Więc jeżeli sprężyny obniżają 2.0DTI o 30mm, to o ile pójdzie w dół 2.5DTI?
Namierzyłem jeszcze:
MTS-y TECHNIK -35mm za 449zł
Waitec-i -30mm za 569zł
Jamex-y -35mm za 439zł
M.A.D.-y -35mm za 589zł
ale nie wiem, czy będą pasowały do mojego auta.
http://protector.net...c49391d2edd6b54
http://www.venom24.p...ml?osCsid=27707
http://moto.allegro...._i_omega_c.html
http://moto.allegro....el_omega_b.html
Jak będzie się zachowywac auto na takich sprężynach i na Bilsteinach B4?
Słyszał ktoś o sprężynach tych marek? Czekam na wasze opinie.
#15
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2008 - 23:15
Po zapoznaniu się z opiniami kierowców na innych forach, posiadających obniżone zawieszenie w swoich autach, doszedłem do wniosku, że nie warto kupowac nie markowych springów, bo na takim zestawie amory szybko się wybiją.
Najwięcej informacj zdobyłem na forum BMW - istna skarbnica wiedzy


..a w racając do temat, już całkiem poważnie, zdecydowałem się jednak na zestaw sprężyn H&R lub Eibach-a -40mm.
Znalazłem na ebay niemieckim taki oto zestaw H&R -35mm za 141,40 euro, mam prośbę do znających niemiecki, czy ta cena jest ceną za kpl.? Widzę, że jest jakaś informacja o NIVO, ile wyniesie wysyłka do Polski
#16
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2008 - 14:05
była VB X16XEL bez gazu
była VB X25XE bez gazu
jest Omega Y25DT
#17
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2008 - 14:54
..jeżdzę na 19". Teraz myślę nad -40mm przód -35mm tył, albo -35mm przód -35mm tył. Maro, -30/30 ma mr.n3mo i jakoś rewelacji nie ma.
Obrazek
Kogut Już mi na konto tysiączek za prawa autorskie :mrgreen:
Tez uwazam ze mogłoby byc troche wiecej. T
Tył jest troche wysoko, jeszcze z -10 mm było by akurat.
Ale efekt spotęgują jeszcze twoje 19. Omegarules zainwestował w 18 i mimo ze ma serjna wysokosc to juz to dobrze wyglada.
#18
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2008 - 19:07

Zamówiłbym te sprężyny z ebaya, ale nie wiem jak i ile wyjdzie za przesyłkę.
P.S. poprawiłem link
#19
OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2008 - 06:44
Chciałem sie zapytać czy nikt nei szukał albo nie myślał o gwintowanym zawieszeniu do omegi

Produkują wogule cos takiego


Przyznam sie odrazu ze to ma pujść do monzy a nie do omegia ale to ten sam zawias. Wiec nie trzeb abędzie nic przerabiać.
Był bym wdzieczny za jakie kolwiek info o zawieszeniu gwintowanym do omegi.
#20
OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2008 - 08:07
http://cgi.ebay.de/F...1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.de/F...VQQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.de/K...VQQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.de/K...VQQcmdZViewItem