Też nie mam ale podejrzewam, że prościej było by przemieścić czujnik położenia ?wachacza?, w każdym razie pewnie wiadomo o co kaman.nie mam tego systemu więc nie sprawdze, ale jak ktoś by coś wiedział to mógł by dać znać.
no i ja tak wlasnie zrobilem, zmodyfikowalem (skrocilem) cięgno czujnika nivo - nie chcialem niszczyc oryginalnego cięgna, dlatego dorobilem drugie ze sztywnego drutu, ktory umozliwia mi nawet regulacje - i teraz nivo trzyma odpowiednia wysokosc na krotszych springach...

powiedział że nivo działa tak że jak się odłonczy akum na pół godziny i potem wejdzie do auta obciążenie po czym się podłonczy akum to zapamięta to położenie jako zero i będzie do niego donżył w obie strony, więc według mnie na twardszych springach powinien mieć tylko mniej roboty. :idea:
to chyba bledna teoria, mialem okazje odlaczac aku na tyle czasu, a tyl samochodu wtedy siedzial na maxa, po podlaczeniu aku, nivo nadal chcial mocno pompowac...