Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jaka gleba - jaki zawias


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1823 odpowiedzi na ten temat

#1061 OFFLINE   TomEk WRO

TomEk WRO

    Dr Szajn!

  • 2 412 postów
  • Dołączył: 16-09-2008
  • Skąd: Wrocław/Czernica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 kwietnia 2014 - 09:56

Poczekajcie, pukanie czy czasem dobicie na większym obciążeniu na diurze czy hopce?
Auto kosmetyka
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)


Zapraszam! Info na PW



Odpicuj swoją omegę xd


#1062 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 kwietnia 2014 - 12:10

Poczekajcie, pukanie czy czasem dobicie na większym obciążeniu na diurze czy hopce?


Przecież jak masz wybite mocowanie to niezależnie od tego czy na hopce czy bez. Mocowanie ma luz i przy najmniejszym skoku będzie walić.

#1063 OFFLINE   Karol88

Karol88

    Zbanowany

  • 145 postów
  • Dołączył: 23-11-2011

Napisany 06 kwietnia 2014 - 13:41

Na mniejszych dołkach jest spoko cisza tylko przy większej dziurze czy hopce cos dobija i jest to pukniecie...

a jak bedzie delikatny luz na tej gumie amortyzatora to mogą byc te stuki ??

#1064 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 06 kwietnia 2014 - 20:48

Kolego ja pukanie mialem jeszcze po wymianie amorow z przodu jak zdechl lacznik stabilizatora... sprawdz go jeszcze

#1065 OFFLINE   Karol88

Karol88

    Zbanowany

  • 145 postów
  • Dołączył: 23-11-2011

Napisany 07 kwietnia 2014 - 08:56

Sprawdziłem łączniki stabilizatora i sa dobre , niby zero luzu ...

#1066 OFFLINE   Piotrek

Piotrek
  • 1 395 postów
  • Dołączył: 17-07-2011
  • Skąd: WGM
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 kwietnia 2014 - 09:33

Był gdzieś temat gdzie ktoś nie miał luzów (tzn. nie mógł sam zdiagnozować) a wymiana jednak pomogła.

#1067 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 07 kwietnia 2014 - 17:51

Kolego ja pukanie mialem jeszcze po wymianie amorow z przodu jak zdechl lacznik stabilizatora... sprawdz go jeszcze


Sprawdziłem łączniki stabilizatora i sa dobre , niby zero luzu ...


To przód czy tył w końcu?

Dodany obrazek


#1068 OFFLINE   Karol88

Karol88

    Zbanowany

  • 145 postów
  • Dołączył: 23-11-2011

Napisany 07 kwietnia 2014 - 18:20

Tył :) Rafke dał tylko przykład...

#1069 OFFLINE   bimber

bimber

    Slow & Low

  • 164 postów
  • Dołączył: 26-05-2013
  • Skąd: Chorzów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 08 kwietnia 2014 - 09:00

Siemanko. Jest jedna sprawa. Zajmował się ktoś z forumowiczów założeniem zawieszenia Air Ride do naszych omeg? U mnie na pewno się takie znajdzie jednak na razie zbieram wszelkie info na ten temat. Dzisiaj chodzi mi o dobór odpowiednio twardszych amortyzatorów pod poduszki. Seria odpada bo auto będzie za bardzo pływało.

#1070 OFFLINE   scarface

scarface
  • 320 postów
  • Dołączył: 15-06-2013

Napisany 08 kwietnia 2014 - 09:55

Bilstein B8

#1071 OFFLINE   BigiOTK

BigiOTK
  • 201 postów
  • Dołączył: 21-08-2011
  • Skąd: Jaworzno

Napisany 08 kwietnia 2014 - 10:33

Jeżeli są prawidłowo dobrane i zrobione poduszki niema prawa pływać auto na oryginalnych amorach...

#1072 OFFLINE   KAFARful

KAFARful

    Bokiem lubie wchodzic

  • 189 postów
  • Dołączył: 12-08-2009
  • Skąd: Zelów - Buczek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 kwietnia 2014 - 12:00

Przedewszystkim poduchy Rubena z pierscieniami nie zadne tanie chinszczyzny. Z tym o porade najlepiej do Mapet Tuning, zajmuja sie takimi rzeczami takze najlepiej doradza.

#1073 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 08 kwietnia 2014 - 18:11

Albo do forumowego Domin który już to zmontował:p

#1074 OFFLINE   bimber

bimber

    Slow & Low

  • 164 postów
  • Dołączył: 26-05-2013
  • Skąd: Chorzów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 08 kwietnia 2014 - 20:30

Albo do forumowego Domin który już to zmontował:p


Ooo wielkie dzięki. Na pewno do niego uderzę Prosiłem o pomoc osób które się znają w temacie lepiej niż ja, więc odpowiedzi typu :przy odpowiednich poduchach auto nie ma prawa pływać mijają się z celem. :masakra:
Zawieszenie Air Ride ma to do siebie że jest komfortowe. Dlatego w celu poprawy prowadzenia wypadało by zmienić amortyzatory. Powiedzcie mi jeszcze chłopaki jaka jest różnica pomiędzy bilstein b8 b6 i b4?

#1075 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 09 kwietnia 2014 - 12:35

B4 seria
B6 krótkie utwardzone
B8 sport

Dodany obrazek


#1076 OFFLINE   bimber

bimber

    Slow & Low

  • 164 postów
  • Dołączył: 26-05-2013
  • Skąd: Chorzów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 kwietnia 2014 - 13:30

B4 seria
B6 krótkie utwardzone
B8 sport


Wielkie dzięki Aros. W takim razie powoli będę się rozglądał za Bilstein b8. Chyba, że macie jeszcze jakieś dobre propozycje. Jak na razie Domin nie odpisuje :-( muszę cierpliwie czekać na konkrety.

#1077 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 09 kwietnia 2014 - 14:43

B6 też są ponoć dość twarde.

Dodany obrazek


#1078 OFFLINE   seba03

seba03
  • 800 postów
  • Dołączył: 07-06-2012
  • Skąd: SOsnowiec w POznaniu
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 09 kwietnia 2014 - 15:52

B4 seria
B6 krótkie utwardzone
B8 sport


A nie jest tak, ze
b4 seria
b6 skok jak w serii ale b. twardy,
b8 skrócony skok i miękkość prawie jak seria
b12 skrócony skok i mega twardy ?

#1079 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 kwietnia 2014 - 15:53

ja teraz latam na B8 i powiem szczerze myślałem że bedzie twardziej :D

#1080 OFFLINE   bimber

bimber

    Slow & Low

  • 164 postów
  • Dołączył: 26-05-2013
  • Skąd: Chorzów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 kwietnia 2014 - 18:21

ja teraz latam na B8 i powiem szczerze myślałem że bedzie twardziej :D


Rafke a powiedz mi masz kompletny gwint w swojej bestii czy tylko amortyzatory zmienione? :(