czyli wiem nastepna rzecz
moze uda mi sie to skompletowac i zmienie ten automat . dzieki , czekam na dalsze podpowiedzi.
"wars" pozdro akurat z wrzesni bo jestem w twoich stronach do piatku.
Dzięki wzajemnie.
Napisany 13 sierpnia 2013 - 14:00
czyli wiem nastepna rzecz
moze uda mi sie to skompletowac i zmienie ten automat . dzieki , czekam na dalsze podpowiedzi.
"wars" pozdro akurat z wrzesni bo jestem w twoich stronach do piatku.
Napisany 14 sierpnia 2013 - 09:34
Napisany 14 sierpnia 2013 - 11:29
a automat wplywa na wieksze lub mniejsze spalanie lpg? moze nie trzeba go wywalac.
Napisany 14 sierpnia 2013 - 12:36
:masakra:jesli dobrze cie rozumiem to chcesz zmienic automat na manual tylko ze wzgledu na spalanie??a automat wplywa na wieksze lub mniejsze spalanie lpg? moze nie trzeba go wywalac.
Napisany 14 sierpnia 2013 - 17:17
Napisany 14 sierpnia 2013 - 20:44
ale tu nie ma na co czekac, wystarczy troche poczytac bo bylo pisane po kilka razy w ruznych temetach.wiec poki co czekam na podpowiedz od tych co sie znaja na tym jak zmienic asb na manual.
Napisany 14 sierpnia 2013 - 22:33
Napisany 15 sierpnia 2013 - 09:22
Napisany 16 września 2013 - 18:44
jesli nie chesz miec bladow przelozenia to zmostkuj BCD na tej zamej kostce
wsteczny wez prad z pinow D i F
to chyba tyle
Napisany 16 września 2013 - 18:54
Napisany 16 września 2013 - 19:38
Napisany 16 września 2013 - 19:46
czyli ma się rozumieć że D jest mostkowany w dwóch miejscach i wszystko będzie działać jak należy?
Napisany 18 września 2013 - 08:00
Pin "D" to pin w którym jest +12V. Mostkuje się go raz, dla zapłonu. I bierze się z niego zasilanie dla czujnika wstecznego. (działa na zasadzie wyłącznika krańcowego)
Napisany 23 września 2013 - 09:00
Napisany 09 października 2013 - 16:39
czy elektrozawory w skrzyni 2.0 są identyczne jak te w automatach 3.0? z tego co czytam u jedynie się różnią brakiem dodatkowych tarcz tak? a ogólnie to budowa i wymiary są takie same. wkładamy i jedziemy?
Napisany 15 grudnia 2013 - 16:42
Napisany 15 grudnia 2013 - 17:05
a to czasem nie dzieje sie tobie na tempomacie ??panowie. przerobiłem sobie mv6 na manual i teraz jak jadę np na 3 biegu i wciskam sprzęgło by zmienić na 4 to obroty mi rosną aż wrzucę 4 i puszcze sprzęglo. o co kaman?? co zrobiłem nie tak??
Napisany 15 grudnia 2013 - 17:34
Napisany 15 grudnia 2013 - 20:39