


Napisany 13 września 2011 - 21:33
Napisany 13 września 2011 - 21:38
Napisany 13 września 2011 - 21:55
E chopy, to pomuszcie mi bo ja mam ten pin co tam wcześniej pisałem do masy i nie mam nawet 500 RPM
Czasami mnie to drażni, bo na pół sprzęgła nie mogę kluską ruszyć - a motor nie mały.
Najlepsze jest to, że w Kadecie nie mi9ałem takiego problemu. Może mieć na to wpływ to że silnik jest 2,5 a ECU od 3,0 w mojej klusce ??
Napisany 14 września 2011 - 06:06
Napisany 12 grudnia 2011 - 02:44
Napisany 05 stycznia 2012 - 23:02
Napisany 08 stycznia 2012 - 19:17
Napisany 08 stycznia 2012 - 19:27
A ja mam trochę inne pytanie czy z BMW e34 z silnikiem 2.5 diesel będzie skrzynia do 2.5 v6 pasowała w sumie to te same silniki diesla co w omegach ?? i co dokladnie do przekladki jest potrzebne ??
Napisany 17 lipca 2012 - 23:17
Napisany 18 lipca 2012 - 12:35
Napisany 18 lipca 2012 - 18:56
Napisany 19 lipca 2012 - 08:43
Napisany 19 lipca 2012 - 08:58
Nigdy zmiana na manuala nie bedzie przezytkiemdla Was co niektórych to już pewnie przeżytek
Napisany 19 lipca 2012 - 13:52
Napisany 20 grudnia 2012 - 20:20
Napisany 20 grudnia 2012 - 20:50
witam
mam pytanie nie żeby mi się nie chciało szukać bo czytam już 3 dzień i nie potrafię znaleźć
mianowicie przełożyłem skrzynie w 3.0MV6 z automatycznej która pasła (nie chciała wrzucać któregoś biegu bo przy ok 80km/h przechodziła w tryb awaryjny i przy tym zaczynała rosnąć temperatura aż się wentylator załączał) na manualną i nie mam jeszcze wykasowanego w kompie błędu który wyskakiwał po przejściu skrzyni w tryb awaryjny problem z temperaturom pozostał do tego wskaźnik temperatury oszalałtz lata od dolnego położenia do max po paru sekundach zawiśnie na maxsie też na chwilkę i opada na pozycje wyjściową i tak już zostaje nie pokazując temperatury .Stąd moje pytanie czy to może wina nie wykasowania błędu z komputera o awarii skrzyni
Napisany 07 lutego 2013 - 09:29