

Zmiana skrzyni - automat na manuala
#101
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2013 - 22:24
#102
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2013 - 00:05
wydaje mi sie, ze problem lezy po stronie czujnika sprzegla - tempomat nie dostaje sygnalu z czujnika sprzegla, co by mial anulowac prace, stad caly czas dziala i "wciska gaz".
dokladnie tak jest
#103
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2013 - 14:31
#104
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2013 - 15:19
ja mam tak samo,ale sie przyzwczyailem do tego,natomiast jest na forum gdzies opisane jak to trzeba zrobic,zeby dzialalo normalnie,pod maska w jakiejs skrzynce dobrze je rzeszukaj,to bedziesz wiedzial,bo jest dokladnie opisane
Wystarczy wyłącznik przy sprzęgle podłączyć do 0 na manetce tempomatu i pozamiatene.
#105
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2014 - 18:08
widze nikt sie nie wypowiada
#106
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2014 - 19:33
Nie trzeba zmieniać pedała hamulca tylko zmienić ten metal na gumę i bd git
widze nikt sie nie wypowiada
nikt nie czuje takiej potrzeby,ale zerkne na ten pedal o ktorym mowisz,bo u mnie bylo zmieniane
#107
OFFLINE
Napisany 08 marca 2014 - 17:01
#108
OFFLINE
Napisany 08 marca 2014 - 19:30
#109
OFFLINE
Napisany 08 marca 2014 - 19:33
- co trzeba zrobić oprócz przełożenia zamachu i wyciągniecia łozyska igiełkowego
- jak sprawa wygląda ze złączem X3? Brak w dieslu srodkowej kości
- pomijam takie zmiany jak wał czy lewarki lub pedały bo to jest wiadoma spraw
2. W TD jest inna chłodnica, brakuje dwóch otworów na dwa przewody doprowadzające olej z przekładni automatycznej do chłodzenia. Jak to rozwiązać?
3. Most w automacie jest 3.9 niezbyt chciałbym przekładać, ale wówczas w dieslu będzie 3.45 na automacie (2.5TD 94') jak to będzie chodzić?
#110
OFFLINE
Napisany 08 marca 2014 - 20:02
Zmienić chłodnice inaczej się nie da.2. W TD jest inna chłodnica, brakuje dwóch otworów na dwa przewody doprowadzające olej z przekładni automatycznej do chłodzenia. Jak to rozwiązać?
#111
OFFLINE
Napisany 08 marca 2014 - 20:42
Dzięki za odpowiedź . Moje serce to 2.5TD (X25DT)pedaly i wybierak sa takie same bez ruznicy jaki masz silnik
#112
OFFLINE
Napisany 08 marca 2014 - 21:52
Zmienić chłodnice inaczej się nie da.
Jak mniemam to chłodnica w 2.5 TD jest inna aniżeli V6?
A gdybym dorzucił taka chłodnicę na podobiznę chłodniczki wspomagania przed pas?
#113
OFFLINE
Napisany 09 marca 2014 - 05:35
popatrz na fotki 3.2v6 tam zaczęli stosować zewnętrzną chłodnicę oleju dla ASB, sądzę że dało by radę zastosować w Twoim przypadku.A gdybym dorzucił taka chłodnicę na podobiznę chłodniczki wspomagania przed pas?
już pomijam fakt że dzwony w dieslu i PB są różne.
#114
OFFLINE
Napisany 09 marca 2014 - 11:18
popatrz na fotki 3.2v6 tam zaczęli stosować zewnętrzną chłodnicę oleju dla ASB, sądzę że dało by radę zastosować w Twoim przypadku.
Tylko kwestia czy w zime olej w trasie będzie niedogrzany poprzez takie schłodzenie, a w lato nie przegrzany. Chłodnica musiała utrzymać temp oleju 90C.
#115
OFFLINE
Napisany 10 marca 2014 - 06:08
czy słusznie się domyślam, że trzeba też zmienić zbiorniczek płynu hamulcowego na taki z wyjściem na sprzęgło?
#116
OFFLINE
Napisany 10 marca 2014 - 09:49
To wtedy powierzchnia chłodząca jest zdecydowanie mniejsza, byłby problem z przegrzewaniem.gdybym dorzucił taka chłodnicę na podobiznę chłodniczki wspomagania przed pas?
Zamontuj taka chłodnicę:
http://allegro.pl/ch...4027665697.html
#117
OFFLINE
Napisany 10 marca 2014 - 10:14
tak przy okazji mam pytanie - pompka sprzęgła z którego miejsca pobiera płyn?
czy słusznie się domyślam, że trzeba też zmienić zbiorniczek płynu hamulcowego na taki z wyjściem na sprzęgło?
Każdy zbiorniczek ma króciec na podłączenie przewodu do pompki, w automacie jest on tylko zgrzany na końcu, wystarczy przeciąć przed zgrzewem. Króciec jest od strony kabiny, wystarczy poszukać

#118
OFFLINE
Napisany 10 marca 2014 - 10:18
#119
OFFLINE
Napisany 12 marca 2014 - 09:16
Ale pojawił się inny problem. Wałek ze skrzyni manualnej wchodzący w wał silnika ma mniejszą średnicę niż w skrzyni automatycznej. Czy nie powinno się zastosować jakiegoś dodatkowego łożyska?
Zastanawiam się czy nie brakuje mi elementu nr 8 z rysunku
#120
OFFLINE
Napisany 12 marca 2014 - 09:17
Hej, kruciec faktycznie w zbiorniczku jest
Ale pojawił się inny problem. Wałek ze skrzyni manualnej wchodzący w wał silnika ma mniejszą średnicę niż w skrzyni automatycznej. Czy nie powinno się zastosować jakiegoś dodatkowego łożyska?
Zastanawiam się czy nie brakuje mi elementu nr 8 z rysunku
Tak musisz wcisnąć w wał silnika łożysko igiełkowe. Wymiary znajdziesz na forum lub u wujka google.