


problem z katalizatorem bledy 420 i 430
#561
OFFLINE
#562
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2011 - 17:00
tajemnica zawodowa
Nosz to szkoda bo swoje wstępne mam wycięte więc bym spróbował... Ale rozumiem
#563
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2011 - 17:08
#564
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2012 - 16:56
Miał ktoś w swoich "rękach" taką policyjną ome z 3.2 pod maską?
#565
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2012 - 12:37
Link do mechanika.Zapalanie sie bledow 420 i 430 niemusi byc spowodowane uszkodzeniem katow czy sond zle spaliny moga juz isc od silnika.
http://www.autocentr...owski.pl/pl-PL/
#566
OFFLINE
Napisany 31 marca 2012 - 17:37
czyli katy są jeszcze dobre, a przyczyna była w silniku

#567
OFFLINE
Napisany 31 marca 2012 - 20:20
zrobione 16 tyś km i cisza - check się nie zapala :hura:
czyli katy są jeszcze dobre, a przyczyna była w silniku
Jak możesz to powiedz co było przyczyną lub wadą w silniku ja średnio co 500km musze kasować błędy sond
#568
OFFLINE
Napisany 31 marca 2012 - 23:10
Jak możesz to powiedz co było przyczyną lub wadą w silniku ja średnio co 500km musze kasować błędy sond
zajrzyj do tematu o mojej w klubowych omegach. Przyczyną był zawalony olejem kolektor ssący, przepustnice. Przepustnice zostały wyczyszczone, kolektor ssący przez tydzień był szorowany w środku na różne sposoby aż do czysta, przyczyna tego że olej znajdował się nie tam gdzie powinien została usunięta i wszystko hula. Dodatkowo porządnie ustawione mapy wtrysków, kolektor w środku czyściutki, świece w oleju nie pływają i jest :up:
Ja wcześniej musiałem co jakieś 250-300km kasować
#569
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2012 - 12:24
#570
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2012 - 17:24
#571
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2012 - 18:05
#572
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2012 - 18:07
"topserwis" Byłeś szybszy.
#573
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2012 - 18:15
Osadze pierwsze sondy przed katem a 2 za katem?
Nawet jeśli założysz wydech od 3.0, to będziesz musiał dorzeźbić wejścia pod 2 sondy, poza tym na katach z 3.0 raczej będziesz miał błąd niesprawności katalizatorów choćby nowe były...
Jesteś absolutnie pewien że katy w 3.0 są inne niż główne katy w 3.2 ?
#574
OFFLINE
#575
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2012 - 20:01
zajrzyj do tematu o mojej w klubowych omegach. Przyczyną był zawalony olejem kolektor ssący, przepustnice. Przepustnice zostały wyczyszczone, kolektor ssący przez tydzień był szorowany w środku na różne sposoby aż do czysta, przyczyna tego że olej znajdował się nie tam gdzie powinien została usunięta i wszystko hula.
Przejrzałem temat w klubowych omegach i nie doszukałem się jaka była przyczyna zawalenia dolotu olejem. A jestem zainteresowany, bo u mnie też daje olej na przepustnicę / dolot i trzeba okresowo czyścić. Jakbyś mógł coś więcej na ten temat.
#576
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2012 - 22:11
bo u mnie też daje olej na przepustnicę / dolot i trzeba okresowo czyścić. Jakbyś mógł coś więcej na ten temat.
podciśnienia od odmy muszą być drożne, a szczególnie przyjrzyj się temu plasticzkowi z napisem ECOTEC
#577
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2012 - 11:39
#578
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2012 - 09:04
Otóż wczoraj zapaliła mi się ukochana lampka CHECK ENGINE.
Wymigałem następujące błędy
1. 0135 - grzałka czujnika 02( Bank 1, czujnik 1 ) - usterka
2. 0155 - grzałka czujnika 02( Bank 2, czujnik 1 ) - usterka
3. 0420 - system katalizatora (Bank 1) - wydajność poniżej progu
Proszę biegłych w temacie o wyjaśnienie co sensu usterki, co się mogło stać. Wyjaśnienie, ze trzeba wymienić katalizator i sondy, jak czytałem różne wątki nie jest jedyne i słuszne.
Poza tym nie rozumiem co to jest ten "Bank" i które sondy maja uszkodzone grzałki.
Na koniec jak rozwiązać ten problem by uniknąć nie trafionych zakupów
#579
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2012 - 09:06
Podepnę się pod wątek, jeśli złe miejsce, proszę modera o przeniesienie.
Otóż wczoraj zapaliła mi się ukochana lampka CHECK ENGINE.
Wymigałem następujące błędy
1. 0135 - grzałka czujnika 02( Bank 1, czujnik 1 ) - usterka
2. 0155 - grzałka czujnika 02( Bank 2, czujnik 1 ) - usterka
3. 0420 - system katalizatora (Bank 1) - wydajność poniżej progu
Proszę biegłych w temacie o wyjaśnienie co sensu usterki, co się mogło stać. Wyjaśnienie, ze trzeba wymienić katalizator i sondy, jak czytałem różne wątki nie jest jedyne i słuszne.
Poza tym nie rozumiem co to jest ten "Bank" i które sondy maja uszkodzone grzałki.
Na koniec jak rozwiązać ten problem by uniknąć nie trafionych zakupów
bank 1- sondy po stronie pasazera
bank 2 - sondy po stronie kierowcy
#580
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2012 - 09:16
Czym grozi taki komplet błędów i co powinienem zrobić?