

problem z katalizatorem bledy 420 i 430
#1
OFFLINE
Napisany 11 maja 2008 - 10:40
#2
OFFLINE
Napisany 11 maja 2008 - 18:50
niestety dużoIle kosztuje nowy do 3.2
raczej nieMoze to byc wina ktorejs sondy lambdy za katalizatorem?
jak najbardziej ale tez może ci oleum walić w wydech i padł katalizator - przypadkiem nie ubywa ci oleju ?A moze to wina gownianego paliwa?
#3
OFFLINE
Napisany 11 maja 2008 - 19:23
#4
OFFLINE
Napisany 11 maja 2008 - 20:38
jak najbardziej ale tez może ci oleum walić w wydech i padł katalizator - przypadkiem nie ubywa ci oleju ?
Oleju nie ubywa.
przemek985, sprawdź najpierw czy nie masz nieszczelności w ukladzie wydechowym
Mowil mi o tym mechanik i wlasnie tak zrobie.
#5
OFFLINE
Napisany 12 maja 2008 - 20:33
#6
OFFLINE
Napisany 17 maja 2008 - 09:34
co jeszcze
jedno napewno mam ostatni tłumik do wymiany dziurawy, ale to chyba nie w tym problem, co jeszcze zuważyłem mam dość czarne wydechy może katy mają taki czarny nagar i z tego to sie bierze, a może faktycznie ostatni tłumik przez to że dziurawy i spaliny predzej uciekaja i stąd sie błędy biorą,
kczech mi radził żebym ome przegonił porzadnie na dobrym paliwie. ale nie zdążyłem
a może by przeczycić sondy
przecież komp musi skądyś brać info o katach (chyba z sond)

#7
OFFLINE
Napisany 17 maja 2008 - 09:55
[B]
#8
OFFLINE
Napisany 17 maja 2008 - 12:39
czy w takim wypadku byłby bład sondy ,czy razcej nie?
#9
OFFLINE
Napisany 17 maja 2008 - 15:11
[B]
#10
OFFLINE
Napisany 18 maja 2008 - 20:36

#11
OFFLINE
Napisany 18 maja 2008 - 21:05
no i
blada przjechałem 50km i znowusz się zapaliła kontrolka :bad:
A wlales jakies dobre paliwo? Czyli nic z tego?
A mozna poprostu sprawdzic sprawnosc katalizatorow?
Miejmy nadzieje ze to nie one

#12
OFFLINE
Napisany 18 maja 2008 - 21:06
[B]
#13
OFFLINE
Napisany 18 maja 2008 - 21:12
Dawaj spotykamy sie w połowie drogi między piła a Szczecinem - zrobimy sobie spota technicznego i ci pogrzebie w sterowniku


#14
OFFLINE
Napisany 19 maja 2008 - 06:22
kczech mam dokładnie taki motor jak przemek985 nie sugeruje sie podpisemegon ale Ty chyba masz sondy tylko przed katem. Wlasnie teraz zauwazylem ze Ty masz Omege z 96 a tam chyba nie bylo sondy za katem.... Trzeba to sprzwdzic. Ja caly czas sugerowlaem sie silnikiem kolegi Y32se.... Jesli w 3,0 sondy sa tylko przed katami to mozna je wywalic.....

Roozga co chcesz mi pogrzebać przy silniku Y32SE tam tylko TECH
OS nic nie zrobisz
ps. jak mozna sprawdzić katy?
#15
OFFLINE
Napisany 19 maja 2008 - 09:19
Najprosciej sprawdzic katy przy pomocy analizatora spalin, nie znam innego sposobu
[B]
#16
OFFLINE
Napisany 19 maja 2008 - 09:25
czyli wynikałoby że OS tez można ,a niestety silnika nie można zdiagnozować tym samym tych błędów nie moge nim skasować :neutral:y32se - nie jest na szynie CAN i mozna go zdiagnozowac najprostszymi fejsami
#17
OFFLINE
#18
OFFLINE
#19
OFFLINE
Napisany 19 maja 2008 - 14:17
#20
OFFLINE
Napisany 19 maja 2008 - 14:58
Tu jest fajny artykul na ten temat:Nie ma, tylko pytam bo niewiem ile te katy moga wytrzymac. A ile powinny?
http://www.motofakty...talizatory.html