

problem z katalizatorem bledy 420 i 430
#521
OFFLINE
Napisany 05 maja 2011 - 14:01
#522
OFFLINE
Napisany 05 maja 2011 - 14:16
Jeszcze pytanie - drugie katy zostaja tam gdzie byly ? Nie przesuwales ich do przodu?
Nic nie ruszasz.
Do całej operacji przeniesienia drugiego rzędu sond wykonuje się dwie podstawowe czynności:
1 - zaślepienie oryginalnych otworów po sondach,
2 - wspawanie nowych gniazd za katami głównymi.
#523
OFFLINE
Napisany 08 maja 2011 - 10:29
Nic nie ruszasz.
Do całej operacji przeniesienia drugiego rzędu sond wykonuje się dwie podstawowe czynności:
1 - zaślepienie oryginalnych otworów po sondach,
2 - wspawanie nowych gniazd za katami głównymi.
Jaki jest orientacyjny koszt takiej operacji?
#524
OFFLINE
Napisany 08 maja 2011 - 11:56
#525
OFFLINE
#526
OFFLINE
Napisany 08 maja 2011 - 13:12

#527
OFFLINE
Napisany 10 maja 2011 - 19:59
Przed całym zabiegiem odczytałem błędy 0420 i 0430.
Wspawanie nowych gniazd na sondy, przeniesienie sond i zaślepienie starych gniazd 160zł brutto.
Podczas całego zabiegu odłączyli akumulator i tu moje zdziwienie -skasowały się błędy 0420 i 0430, a więc nie musiałem jechać aby je kasować.
Po zabiegu przejechałem niecałe 20km. Dotychczas kontrolka zapalała się po 30 do 60km. Zobaczymy czy się zapali czy nie i kiedy.
Pytałem o cenę katów (tych drugich) to 400zł sztuka + robocizna. Czy to są EURO2?
Zdam dalszą relację za kilka dni.
#528
OFFLINE
#529
OFFLINE
Napisany 13 maja 2011 - 07:31
Podczas całego zabiegu odłączyli akumulator i tu moje zdziwienie -skasowały się błędy 0420 i 0430, a więc nie musiałem jechać aby je kasować.
Witam
Pytanie do mojej poprzedniej wypowiedzi.
Odłączony akumulator kasuje błędy. Czy jest to równoznaczne z podłączeniem pod komputer i skasowaniem błędów?
Co do przeniesienia sond to przejechane 70km i się kontrolka nie zapaliła.
#530
OFFLINE
Napisany 13 maja 2011 - 08:04
zobaczysz po 300km jak sie nie zapali to bedzie dobrzeCo do przeniesienia sond to przejechane 70km i się kontrolka nie zapaliła.
#531
OFFLINE
Napisany 13 maja 2011 - 15:54
Witam
Pytanie do mojej poprzedniej wypowiedzi.
Odłączony akumulator kasuje błędy. Czy jest to równoznaczne z podłączeniem pod komputer i skasowaniem błędów?
Co do przeniesienia sond to przejechane 70km i się kontrolka nie zapaliła.
Błędy skasujesz ,ale w pamięci sterownika pozostają.
#532
OFFLINE
Napisany 16 maja 2011 - 15:03
#533
OFFLINE
#534
OFFLINE
Napisany 16 maja 2011 - 17:39
#535
OFFLINE
Napisany 16 maja 2011 - 19:26
witam moze mi ktos przypomniec jak to jest silnik 2,6 V6.Bank 1 to ktory rzad a bank 2 to ktory rzad,jest to mi potrzebne bo wlasnie jestem w trakcie wymiany sondy.
Tu masz numeraję

#536
OFFLINE
Napisany 16 maja 2011 - 19:59
tak dla przypomnienia
#537
OFFLINE
Napisany 09 lipca 2011 - 10:00

Teraz się zastanawiam czy wymieniać te katy czy nie, ale chyba poczekam do jesieni i zobaczę co będzie
#538
OFFLINE
Napisany 09 lipca 2011 - 14:05
:hmm: Już chciałem wymieniać katalizatory, znalazłem nawet firmę w Gdańsku która oferuje nowe w bardzo rozsądnej cenie, ale po zrobieniu silnika jak na razie jest miła niespodzianka. Mianowicie przez ponad 5 tyś km które przez ten czas zrobiłem check zapalił się tylko raz, a po jego skasowaniu jest znowu dłuuuga cisza
![]()
Teraz się zastanawiam czy wymieniać te katy czy nie, ale chyba poczekam do jesieni i zobaczę co będzie
Chyba nawet Beast pisał że żadne zamienniki nie likwidują 420 i 430...
Za to przeniesienie sond tak

#539
OFFLINE
Napisany 09 lipca 2011 - 14:48
Za to przeniesienie sond tak
ale jak przeniesiesz sondy to owszem oszukasz komputer który nie będzie wywalał błędu, ale katalizatory dalej nie są sprawne....
Poza tym na razie mam problem z głowy bo wszystko hula jak należy. Jak błedy wrócą to dalej się będę zastanawiał. Poza tym o te katy pytał tak wstępnie i nie wiem nawet czy to są zaminniki (chociaż pewnie tak) i jakiej firmy
#540
OFFLINE
Napisany 09 lipca 2011 - 15:09
Poza tym o te katy pytał tak wstępnie i nie wiem nawet czy to są zaminniki (chociaż pewnie tak) i jakiej firmy
Oryginały w ASO 5500zł jedna strona (ASO Szpot Poznań)