

problem z katalizatorem bledy 420 i 430
#421
OFFLINE
#422
OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 21:08
u mnie od 1,5 roku wer. 1.0.1.69
no to zrob mi zrzut ekranu jak masz polaczany z MT3.11 bo jesli tak to albo masz jedynego OS ktory sie laczy z mt3.11 (mam ta sama wersje i nie dziala) albo masz wybujala wyobraznie
#423
OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 21:16
#424
OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 21:20
PRZEPRASZAM - ZWRACAM HONOR
:zdziwnienie:
w takim razie masz pierwszy OS ktory dzial z mt3.11
#425
OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 21:27
mój łaczy sie bez problemu, tyle że na zapalonym silniku i jak na jego cenę robi cuda, kodowania, adaptacje- bez problemowo, nawet na adapterze PCIMCI- RS232
#426
OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 21:29
jestem zaskoczony że Tobie nie chodzi
mój łaczy sie bez problemu, tyle że na zapalonym silniku i jak na jego cenę robi cuda, kodowania, adaptacje- bez problemowo, nawet na adapterze PCIMCI- RS232
nikomu nie chodzi przynajmniej na USB.
fakt ze mi to nie robi znaczenia bo mam tech2 sprzetowy.
#427
OFFLINE
Napisany 28 października 2010 - 14:51
#428
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2010 - 17:13
#429
OFFLINE
#430
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2010 - 21:01
co to za lektura i gdzie znajde,dzieki
cały temat, taka lektura !
tylko 43 strony.
#431
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2010 - 12:24
u mnie błąd 0420 rozwiązał się w prosty sposób.
kiedyś kupiłem kabel do instalacji gazowej i postanowiłem się pobawić.
Po paru dniach regulacji występowały różne błędy 0420 0430 0170 0173, ale zauważyłem ze jadac na benzynie przez 200km nic się nie działo to zrobiłem trochę bogadsze dawki gazu i po jakiś 200km mapa gazu wkońcu pokryła się z mapą benzyny.
Sądzę że dawki gazu były tak bardzo ubogie, tak że spaliny wychodziły prawie "czyste".
Dodam, że kontrolka check engine błędu 0420 sama zniknęła gdy jechałem na benzynie autostrada ze stała prędkością 230km/h (oczywiście na niemieckiej autoban).
Także dla potomnych - jeśli macie LPG to sprawdźcie mapy gazu.
Pozdrawiam:)
#432
OFFLINE
#433
OFFLINE
#434
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 09:46
#435
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 10:06
Błędy zawsze możesz sprawdzić metodą "pedał trik"
#436
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 10:15
nie - błędy się skasują, a 420 i 430 pojawią się dopiero po przejechaniu pewnego dystansu ze stałą prędkością.
Błędy zawsze możesz sprawdzić metodą "pedał trik"
Sprawdzić błędy to nie problem, mogę podpiąć kompa.
Ale właśnie tego się obawiałem, ze skasują się jak będzie bez aku...
Jest jakiś inny sposób sprawdzenia? Bo raczej niemożliwe żebym przed zakupem mógł zrobić 50 km

#437
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 10:45
Sprawdzić błędy to nie problem, mogę podpiąć kompa.
Ale właśnie tego się obawiałem, ze skasują się jak będzie bez aku...
Jest jakiś inny sposób sprawdzenia? Bo raczej niemożliwe żebym przed zakupem mógł zrobić 50 km
Przejedź się autem w zakresie obrotów od 1000 do 6000 RPM na każdym biegu i podłącz kompa.
Statusy błędów są 3(aktywny, chwilowy, nieaktywny) jeśli będziesz miał chwilowy to jest duża możliwość ze za 100km zapali Ci się check engine czyli błąd aktywny(tak miałem do niedawna w swojej 2.6 v6) a jak będziesz miał od razu aktywny tzn, że auto bardzo dużo już najechało i katy wypalone albo w drugą stronę mało jeżdżone i się zamuliło katy - najlepiej sprawdzić przebieg w stajni GM (niektóre serwisy Opel przebieg przechowują tylko lokalnie, więc warto zapytać gdzie była serwisowana) lub możesz samemu zdjąć zegary kolesiowi jak umiesz i się zgodzi i z tyłu będzie widać czy było grzebane (cyfry muszą stać równo w idealnym porządku - jak jest fala to było majstrowane)
#438
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 10:46
2. Jeśli kupujesz 2,6/3,2 z przebiegiem wyższym niż 150 kkm to nawet jeśli nie będzie 420/430 to i tak się pojawią - to norma i raczej nie da się tego uniknąć
#439
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 10:48
#440
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 10:51
1. dlaczego nie przejechać 50 km? Mówisz do sprzedawcy - "tankuję za 100 zł i jedziemy w trasę" Tylko po dłuższej przejażdżce można ocenić sprawność silnika i automatu.
2. Jeśli kupujesz 2,6/3,2 z przebiegiem wyższym niż 150 kkm to nawet jeśli nie będzie 420/430 to i tak się pojawią - to norma i raczej nie da się tego uniknąć
150kkm i bledy 420 hmm - tylko pytanie dlaczego sie to zdarza w większości aut które byly sprowadzone? Bo w niemcowni nie ma takiego przebiegu na rocznik 2003 - 300-400 tys km benz 500-600 diesel z tego rocznika to wiarygodny przebieg - oczywiscie zdarzaja się przypadku gdzie taki przebieg 150 kkm jest realny ale w 90% Polaczki kreca te liczniki o polowe!


jeśli stoi rok to na bank Ci się zapali 0420 - mi dopiero po przejechaniu 5 kkm sama zgasła:) +własna regulacja LPG bo to na tym byl glownie problem z tym bledem. To auto to tylko PB czy LPG też?Przebieg 149 tys - sprawdzony. Problem w tym że rok stoi na parkingu.