wracajac do katalizatorow to sondy sa przed i za pre-catami czyli co?mozna wyciac katalizator zza sondy????i zostawic tylko pre-caty???
Nic nie możesz zrobić , kata nie wytniesz , bo sondy współpracują ze sobą , to nie jest 2.5 czy 3.0 ,że masz dwie sondy i dwa katy , problem polega na tym że w 2.6 i 3.2 są cztery katy , dwa wstępne i dwa główne i cztery sondy , jak na razie niema możliwości obejścia , no chyba że jakieś ustrojstwo . Tak na marginesie też byłem takim optymistą jak ty,czyli : walnięta sonda , wina oleju itp. Dopiero po wjechaniu na kanał i odkręceniu jednego z katów zobaczyłem przyczynę błędów 420 i 430 , katalizatora wstępnego po prostu nie było, jedna wielka dziura , zero tzw.plastra miodu. Jak chcesz mogę wrzucić parę zdjęć ,jak wygląda taki kat.